Wonwoo'yla bir süre öylece durup dışarıya izledik. Rüzgar hafifçe yüzümüze vuruyordu , hava o kadar güzeldi ki sabaha kadar terasta vakit geçirebilirdim.
Açıkçası Wonwoo'yla yalnız kaldığımda ilk önce gerçekten biraz gerilmiştim . Ama buna gerek yoktu , dün ne kadar biraz garip şeyler yaşansa da hiçbir şey değişmemişti . Ben hâlâ Y/n , o da hâlâ Wonwoo'ydu .
Ama böyle yalnız kaldığımız zamanlarda , özellikle de şu an . Ona hislerimi açmanın iyi olabileceğini düşünüyordum . Belki de bunun tam sırasıydı .
Fakat bunu yapmak kolay değildi . Özellikle de benim için .Daha sonra aramızdaki sessizliği Wonwoo bozdu ;
"Ah doğru , Y/n , şarkı sözü yazma işi nasıl gidiyor?" Diye sordu.
AHH , TAMAMEN UNUTMUŞUM!
Açıkçası söz yazmıştım , ama sözler ... Ah hem iyi mi kötü mü olduğundan emin değildim hem ... Wonwoo'ya göstermeye çekindiğim sözler yazmıştım . Sözler sanırım kalbimden geçen hisleri yansıtıyordu."Şey , pek bir şey yazamadım ." Diye cevap verdim bende. Hâlâ hazır değildim.
"Anladım . " Dedi Wonwoo ardından.
Bir süre sonra Lia'lar sonunda yanımıza geldi.
"Evettt , işimiz bittiğine göre hadi yapacak bir şeyler bulalım." Dedi Lia
"Uyumak mesela . Ne dersiniz bence mantıklı ." Dedi akıllı Mingyu.
"Çok akıllısın Mingyu . Cidden." Dedi Bohyuk.
"Öhm , ben senin Hyungunum yalnız."
(M)"Hyungmuş peh , tabii efendim."(B)
Daha sonra Mingyu salağı aldı ayağındaki terliği Bohyuk'a fırlattı . Hepimiz kahkaha attık bu hallerine. İki salak bir araya gelince ortaya çok güzel görüntüler çıkıyor.
Ardından Lia araya girdi.
"Pekiiii, ben duydum ki Dino çok iyi bir dansçıymış . Ne dersin Dino?"
Hep birlikte Dino'ya baktık.
"Ahhhhh , hayır hayır ! Sadece kendi çapımda dans ediyorum . Pek bir olayı yok." Dedi o da.
"Yalan söylüyor , gayet de iyi dans ediyor ." Diye atladı Bohyuk da.
"Hadi Dino shi . Merak ediyoruz hadii."
"Ahhh, gerçekten hiç gerek yok buna . Yapamam. "
Daha sonra hep bir ağızdan
"DİNO ! DİNO ! DiNO! " Diye tezahürat yapmaya başladık.Ardından Mingyu çekti Dino'yu ayağa kaldırdı. Bohyuk da arkadan şarkı açtı . Biz de o sırada alkış yapmakla meşguldük.
Bir süre Dino utangaç utangaç ayakta öylece durdu . Ardından sonunda dans etmeye başladı .(AMA WOAH ! BU KADARINI BEKLEMİYORDUM. RESMEN MÜKEMMEL DANS EDİYOR. )
"Woahh, Dino shi ne yapıyorsun!!!!!"(Y)
"Saf yetenek."(L)
"Benim arkadaşım yalnız . Benim "(B)
"Yürü git be oradan . Sanki sen dans ediyorsun."(M)
Mingyu ve Bohyuk her atışmasında bizi güldürmeyi başarıyordu.
Dino dansı bitirdiğinde hepimiz onu alkışladık. Lia'nın dediği gibi gerçekten Saf yetenekti mübarek .
Bir süre sonra oturuken Bohyuk ;
"Bir fikrim var! Wonwoo Hyung . Bize şarkı söylesene."
Hepimiz birlikte Wonwoo'ya baktık. Gözleri "Hayır, öyle bir şey l olmayacak." Der gibi bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
Fiksi PenggemarAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader