Gece geç saate kadar hep birlikte vakit geçirdikten sonra artık Wonwoo'ların eve gitme vakti gelmişti. Açıkçası ondan şu an hiç ayrılmak istemiyordum ama başka şansımız yok gibi görünüyordu.
"Her şey için teşekkürler Lia noona!" (B)
"Evet , teşekkürler Noona."(D)
Ardından Mingyu ve Wonwoo da Lia'ya teşekkür etti;
"Önemli değil çocuklar! İyi vakit geçirdiyseniz ne mutlu bana. Tanıştığımıza memnun oldum . Tekrar gelin lütfen."(L)
"Biz de tanıştığımıza memnun olduk !" Dediler hep bir ağızdan .
Daha sonra;
"O zaman , iyi geceler çocuklar. Sonra görüşürüz." Dedim .
Ardından onlar da iyi geceler dedi . Wonwoo'yla göz göze geldiğimizde "Görüşürüz Y/n shi." Şeklinde ağzını okudum. Bende aynı şekilde "Görüşürüz " deyip göz kırptıktan sonra kapıyı kapattım .
Bugün yaşanılanlar düşündükten sonra hâlâ herşey rüya gibi geliyordu. Wonwoo'ya hislerimi açmam , onun da bana karşı aynı hissetmesi ve ÖPÜŞMEMİZ!?
Aklıma geldikçe salak salak gülüyordum. Ama ne yapabilirim ki!? Karnımda adeta kelebekler uçuşuyordu...
Bir süre sonra Lia'yla etrafı toparlayıp yattık.
Yatağa yattığımızda;"Y/n?"(L)
"Evet?" (Y)
"Bugün içecekler bittiği için aşağıya içecek almaya indin değil mi?"(L)
Evettt , korktuğum başıma gelmişti .
NE DİYECEĞİM ŞİMDİ!?"E-evet. Bir şey mi oldu?"
Dedikten sonra , kafasını kaldırdı ve bana adeta "neyden bahsettiğimi zaten biliyorsun bence" Der gibi baktı."Şaka mı yapıyorsun ? Birincisi eve elinde bir şişe bile içecek almadan geldin . İkincisi Wonwoo neden senin arkandan koşturarak geldi ? Üçüncüsü Wonwoo'nun ürettiği bahane hiç inandırıcı değildi . Söyle ona bu konular üzerinde çalışması gerek.
Şimdi , dökül . Bugün ne yaşandı?"(L)HER ŞEYİ ANLAMIŞ GERÇEKTEN ! AHHHHH LİA ! AKLIN NEDEN SADECE BÖYLE DURUMLARDA ÇALIŞIYOR!?
"Şey , bir şey olmadı . İçecek almaya gittik ama Wonwoo'nun da dediği gibi
İstediğimiz içecekten kalmamıştı bizde uzaktaki markete gittik . Ama oraya varana kadar da market kapanmıştı."(Y)"Buna inanmamı bekleme Y/n shi. Bak bana anlatmak zorunda değilsin ama yani bilirsin... yakınız zannediyordum . Yani biz kuzeniz ve en önemlisi arkadaşız değil mi? Açıkçası bana hiçbir şey anlatmıyorsun gibi geliyor ."(L)
Kendimi gerçekten kötü hissetmiştim . Ona söylemek istiyordum ama herşey daha yeniydi ve bu sadece benimle ilgili değildi . Wonwoo'yu da ilgilendiriyordu. Ayrıca en önemlisi ikimiz de bir süre kimseye belli etmemeye karar vermiştik. Bunu bozmak istemiyordum.
"Lia , gerçekten üzgünüm... Sana güvenmediğimden veya seni sevmediğimden değil . Asla böyle düşünme . Sadece zamanı gelince emin ol her şeyi bileceksin . Biraz bekleyebilirsin değil mi?"(Y)
"Ah~ sen yok musun, peki hazır olduğunu zaman anlat . Seni darlamayacağım."(L)
"Teşekkürler Lia . İyi ki varsın."(Y)
"Sende Y/n shi sende."(L)
Ardından ikimiz de uykuya daldık.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sabah uyandığımda Lia'yı görmeyi umarak aşağı indim ama Lia evde değildi . Ardında mutfak masasının üstünde sarı bir not kağıdı gözüme çarptı . Üzerinde ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
FanfictionAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader