Bölüm 18

90 5 0
                                    

Eve girdikten sonra karşılaştığım ilk şey Lia'nın pişmiş kelle gibi sırıtan yüzüydü.

"Akşam görüşürüz mü? Bunun anlamı ne Y/n shii?"

"Ya! Konuştuklarımızı mı dinledin Lia?!"

"Şey , evet . Bir soru sormuştum... akşam görüşürüz de ne anlama geliyor?"

"Ah~ Akşam birlikte terasta gitar çalacağız . Heh oldu mu? Geçti mi merakın?"

"Woah, birlikte gitar çalmak mı? Romantizme bak sen."

"YA! LİA ! SAÇMALAMA ! YOK ÖYLE BİR ŞEY!"

"Peki peki. "

Hâlâ Lia'ya çatık kaşlarla bakıyordum . Lia ise bana sırıtmaya devam ediyordu.
Ah bu kızın sorunu ne?

Saat sonunda Akşam dokuz olduğunda gitarı da alıp terasa çıkmaya hazırlandım. İyi de neden kendimi heyecanlı hissediyorum ki? Alt tarafı gitar çalacağız ...

Terasa çıktıktan sonra Wonwoo oradaydı bile.

"Ne zaman çıktın? Umarım çok beklememişsindir. "

"Şey hayır , yeni çıktım sayılır."

"Ah iyi o zaman..."

Ardından ben de bir sandalye çektim ,oturdum ve gitarımı kılıfından çıkarttım.

"Gitarının , markası benimkiyle aynı. "(W)

"Şey , evet . Aslında biraz eskidi artık. Uzun süredir kullanıyorum . Bayâdır benimle ..."(Y)

"Hımm, çok eskimiş gibi durmuyor . İyi bakmışsın demek ki."(W)

"Elimden geldiğince..."(Y)

Birkaç dakika akort yapmaya uğraştıktan sonra ;

"Şu ana kadar tamamladığın kısımları çalabilir misin? Şarkı kulağıma yerleşse iyi olur." Diye sordum.

"Ah , tabii " dedi Wonwoo da.
Biraz utanmış gibiydi ... "Tatlı" diye düşündüm içimden.

Şarkıyı en başından hiç dinlememiştim.

Ardından çalmaya başladığında... Ah~ o kadar güzeldi ki adeta büyülenmiştim...
Şarkının melodisi , sözleri ve Wonwoo'nun kalın ama şarkı sözleriyle birleşince bir o kadar narin olan sesi...

Tamamladığı kısımları çalmayı bitirdikten sonra , bana baktı . Ben ise ona büyülenmiş gözlerle ve bir gülümsemeyle bakıyordum...
Daha sonra o da gülümsedi biraz utanarak...

"Wonwoo, bu gerçekten çok güzel..."

"Sağol, ama bu kısımdan sonrası hâlâ belirsiz . Devamını bir türlü yazamadım..."

"Hımm , anlıyorum. Bana hangi akorları bastığını söyler misin?"

"Peki~ Bbm7 , Ebm7, Fsus4 , F7"

"Woah , gerçekten zor akorlar... basmayı deneyeyim . Açıkçası biraz paslanmış olabilirim..."

Ben akorlarla cebelleşirken Wonwoo da beni izliyordu... Daha sonra;

"Bu böyle olmayacak " dedi ve bir anda yan terastan yanıma atlamak için ortadaki duvara çıktı . Refleks falan olmalı ki , bende hemen elini tuttum .

"YA JEON WONWOO! Ne yapıyorsun? Düşeceksin in çabuk!"

Benim dememin ardından bizim terasa atlamıştı bile... Ah bu çocuk neden böyle hep beni endişelendirecek hareketler yapıyor?!

"Sen deli misin ?! Ya düşseydin? Dün sabah bana terastan atlamaya kalkma düşersin diyene bak! "

"Düşmedim ama . Ayrıca sen düşebilirsin , gerçekten sakarsın çünkü . Ama ben düşmem merak etme .
Bir de Y/n ... şey elin biraz fazla sıkı ."

~The boy that I met in Summer ~ /  Jeon WonwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin