Wonwoo'dan gelen mesajı görünce ilk önce şaşırdım . Ardından da sıkıntıdan bayılmak üzere olan arkadaşlarıma seslendim;
"Çocuklar , Wonwoo'dan mesaj var."(Y)
"Hım? Neymiş?"(H)
"Dışarıya çıkalım diyor . Birlikte . Ne dersiniz?"(Y)
Bir anda üçü birden ayaklandı ve;
"Sonunda , sıkıntıdan patlamak üzereydim . Ben varım ."(D)
Diğerleri de onayladıktan sonra Wonwoo'ya mesaj attım.
Jeon Wonwoo♡
Y/n: 10 dakikaya aşağıdayız.
Hızlıca hazırlanıp hep birlikte aşağı indik . Aşağıya indiğimizde herkes oradaydı. Wonwoo, Mingyu , Bohyuk , Dino ve Seungkwan .
"Selam çocuklar !"(Y)
"Selam Y/n shi."(W)
Herkes birbiriyle selamlaştıktan sonra;
"Ah doğru , aranızda bazılarınız birbirini tam tanımıyor . Hiç tanıştıramayacağım kendiniz tanışırsınız ."(Y)
"Sana gerek yok zaten canım ."(M)
Mingyu'ya boombastic side eye attıktan sonra yürümeye başladık . Wonwoo'yla yan yanaydık .
"Nasılsın ? Bir yerin acıyor mu? "(Y)
"İyiyimmm , gerçekten . Bir yerim acımıyor ya da sızlamıyor. Şu alçı da çıkınca tamamen iyileşmiş olacağım."(W)
"Pansuman yapıp yara bandını değiştirdin mi?"(Y)
"Evet , merak etme . Her şey tamam . Sen sadece eğlenmeye bak . Hep birlikteyiz , sen ve ben , arkadaşlarımız . Sadece bunun tadını çıkaralım hımm?"(W)
"Peki , öyle yapalım."(Y)
Birbirimize gülümsedik .
Bir süre sonra biz sohbet ederken araya canım arkadaşlarım daldı;"Wonwoo shii! Geçmiş olsun bu arada . Daha iyimisin dostum?"(H)
"Teşekkürler Hoshi, evet merak etme daha iyiyim:) ."(W)
"Bir dahakine daha dikkatli ol . Daha kötüsü de olabilirdi ."(D)
"Amaa, olmadı . Yine de sağolun çocuklar. "(W)
"Artık arkadaşız sonuçta. Bir şeye ihtiyacın olursa söyle . "(He)
Wonwoo Heejin'e de teşekkür edip gülümsedikten sonra diğerlerinin yanına doğru gidip orada yürümeye devam ettiler.
"Arkadaşların gerçekten çok iyiler ."(W)
"Bazen salaklıkları tutuyor ama evet , katılıyorum . Gerçekten çok iyiler ."(Y)
Bir süre sonra Wonwoo'yla hep gittiğimiz o parka vardık ve bir kafeye doğru ilerledik . Bu kafe hımmm ... Ah doğru ya! Seungcheol ve Jeonghan Oppa'nın çalıştığı kafe mi?
"Buraya mı?"(Y)
"Evet , daha önce gelmiştik . Hyungların çalıştığı kafe."(W)
"Evet , hatırlıyorum . Hadi içeri girelim o zaman."(Y)
Daha sonra hep birlikte içeri girdik . Seungcheol ve Jeonghan Oppa da bizi selamladı. Ardından bir masaya oturduk.
"Hoşgeldiniz !! Woah , bayâ bir kalabalıksınız bakıyorum ."(Sc)
"Evet Hyung , siz nasılsınız? İşler nasıl?"(M)
"Çok şükür ki iyi . Kafe her gün akşam çok kalabalık oluyor. Bugün bir ayrı kalabalık . Biliyorsunuz Bay Woozi shi yüzünden. "(Jn)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
FanficAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader