Bölüm 8

130 6 6
                                    

Şarkı bittikten sonra , arkasını döndü ve benim büyülenmiş suratımla karşılaştı. Beni görmesini gerçekten istememiştim ama şarkının etkisiyle ordan ayrılasım gelmemişti.

"Ah şey kusura bakma ben , ben seni rahatsız etmek istememiştim . Ama şarkın buradan ayrılmama izin vermedi. "

Şaşırdığını görebiliyordum. Aynı zamanda utanmış gibi duruyordu , içimden 'umarım terasların arasına bir çit örmeye falan çalışmaz ' diye geçirdim . Yani rahatsız olduysa eğer bunu yapabilir diye düşünmüştüm .

"Ben , yan terastan birinin çıkıp da beni göreceğini düşünmemiştim. "

"Ah doğru yeni taşındığınız için bunu düşünememiş olabilirsin, ama teraslar birleşik evet ."(iki terası birbirinden ayıran sadece küçük bir duvar var , yani bu yüzden birleşik gibiler.)

(Aslında düşünmesi gerekiyordu bence, sonuçta zeki duruyor ?)

Bir süre sessizlikten sonra , konuşacak birşey arıyordum ve asıl merak ettiğim şeyi sordum;

"Acaba şarkının adı ne? "

"Bittersweet." dedi

Şarkının adı bile çok hoşuma gitmişti .

"Çok hoş bir şarkı , ama daha önce hiçbiryerde duymadım , kimin şarkısı?"

Birkaç saniye cevap vermeden bekledi sonra biraz utangaç bir şekilde;

"Aslında şarkıyı ben yazdım , o yüzden duymamış olman normal. " dedi

Resmen ağzım açık kalmıştı ve neden bilmiyorum ama şarkıya olan sempatim daha da artmıştı . Bana inanılmaz gelmişti gerçekten, ben de gitar çalıyorum , şarkı da söylüyorum ama şarkı yazmak çok apayrı bir seviye .

"Woah , o zaman şarkı yazmada çok başarılısın. Dinlediğim çoğu sanatçının şarkısından daha iyiydi . Bütün samimiyetimle söylüyorum ."

"Sağol, elimden geleni yapıyorum ."

Yine birkaç dakika ortalık sessizliğe büründükten sonra ;

"Müzikle uğraşmayı seviyor olmalısın ve şarkı da kolay bir şarkı değil gibi , akorları kolay akorlar değil " Dedim.

"Evet , zihnimi rahatlatmaya yardımcı oluyor ve bunu yaparken kendimi iyi hissediyorum . Sen de müzikle ilgili gibisin ?"

İlk defa o bana bir soru sormuştu İLK DEFA

"Bende gitar çalıp şarkı söylüyorum Aslında . O yüzden temel müzik bilgisine sahibim."

"Anladım ."

Sadece 'anladım' dedikten iki dakika sonra ;

"Buraya sık sık çıkar mısın ?"Diye sordu

İKİNCİ SORUYU SORDU! Bay soğuk çaydan bunu beklemezdim. Neden bilmiyorum ama ilk tanıştığımızda çok soğuk gelmişti gözüme o yüzden adını da bilmediğim için ona böyle bir ad taktım.

"Genelde her akşam kafa dağıtmak ve hava almak için çıkıyorum . Peki sen neden terasta gitar çalıyorsun ? Evin içi bunaltıcı mı geliyor?"

"Aslında kardeşimle aynı odayı paylaşıyoruz . Bu yüzden rahat bir şekilde gitar çalamıyorum ya da şarkı söyleyemiyorum ."

"Ah anladım. Hem söz yazmak için de yalnız olman gerekiyordur değil mi ?"

"Doğru , o da var . "

Yaklaşık 500. Sessizliğe büründükten sonra saate baktım ve gitmezsem Lia'nın beni fena benzeteceğini hatırlayıp;

"Saat geç olmuş, hem hava da biraz serinledi . Ben artık içeri girsem iyi olur" dedim

O da cevap vermeden , sanki gözleriyle bana peki der gibi baktı . Bende hafif bir gülümseme atıp içeri girdim .

Aşağı indiğimde Lia beni yatakları hazırlamak için bekliyordu. Bir iki dakika daha geç kalsam yanmıştım. Yatakları hazırladıktan sonra huzurlu bir şekilde yatağa uzandım . Herşey çok güzeldi , uyku için süper bir ortam vardı . Tam uykuya dalacakken aklıma beni bir saatliğine uyutmayacak güzel birşey geldi .
Bir anda bağırarak ;

"BAY SOĞUK ÇAYA ADINI SORMAYI UNUTTUM" Dedim.

Lia da haklı olarak " YA Y/N TAM UYKUYA DALIYORDUM ! ANNEMLER GELİCEK ŞİMDİ ODAYA , MANYAK MANYAK NİYE BAĞIRIYORSUN?" dedi

"Haklısın, şey kusura bakma hadi yat sen "

Oflayarak arkasını döndü ve tekrar uyumak için yattı.

Ama benim içim içimi yiyordu . Ya bu nasıl bir aptallıktı ? Çocukla o kadar konuşmama rağmen gerçekten adını sormayı nasıl unutabilirim? TAM BİR APTALIM.

Yaklaşık bir saat bunu düşünerek uyuyamadım sonra uykusuzluğuma yenilip uykuya daldım ...

( yorgunluktan bayıldım da diyebiliriz ...)

)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~The boy that I met in Summer ~ /  Jeon WonwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin