Bölüm 3

165 8 4
                                    

Lia sevgilisiyle konuştuğu için uykusuz geçen sıkıntılı bir geceden sonra sabah saat on gibi uyandım . Lia hâlâ uyuyordu . Kim bilir saat kaçta uyudu ? Ben en son gece üçte Lia'ya kapat artık şu telefonu diye bağırdığımı hatırlıyorum. Sonra bayılmışım .
Kesin sabaha karşı uyudu canım akılsız kuzenim.

Uyandıktan sonra kahvaltı yapmak için mutfağa gittim .
Evet bana bensiz kahvaltı yapma demişti ama banane bundan ? Hiç uğraşamam valla . Bir de onu keyfini mi bekliyim ? Öğleye kadar uyuyacağını adım gibi biliyorum-_-

Kahvaltımı yaptıktan sonra , büyülannemlerin evine geçtim . Onlar erken uyanıyordu zaten .

"Günaydın büyükanne! "

"Günaydın kızım , iyi uyudun mu ? "

" Yaaani , çok iyi uyudum diyemem büyükanne."

"Noldu kızım neden ? Birşey falan mı oldu ?"

" Yok yok yer yadırgadım muhtemelen hehe"
Büyükanneme kuzenimi şikayet etmeyecektim , çocuk muyum ben ? Hem ne gerek var şikayet etsem elime ne geçecek?

"Anladım kızım , olur öyle alışırsın bir iki güne. "

Tam gidecekken büyükannemin tekrar bağırdığını duydum :

"Y/n ! Kızım ben senden birşey isteyeceğim ama . "

"Tamam büyükanne ne isteyeceksin?"

"Marketten birkaç birşey alınması gerekiyor ama deden daha gelmedi eve, telefonunu da yanına almamış akıllım o yüzden ondan isteyemedim
Sen alıp gelebilir misin ? "

"Tamam büyükanne söyle sen bana neler alınacağını ben alıp geleyim ."

Büyükannem elinde bir listeyle ve parayla yanıma geldi . Bende bir iki birşey alınacak diye bekliyorum , meğersem canım büyükannem benden aylık market alışverişini yapmamı istiyormuş. Sağol büyükanne !

Markete gitmek için evden çıktım. Daha haziranın başındayız ama hava çok sıcaktı . Eve döndüğümde muhtemelen pişmiş tavuğa dönecektim-_-
Markete vardım ve alınacakları sepete doldurmaya başladım .

Ama aklımdan birşey geçiyordu;

" Bu kadar eşyayla ben eve nasıl gideceğim? Hayır eve gittim diyelim, binada asansör yok ve büyükannemin evi en üst katta ."

Fighting Y/n !

Elimde 3 tane birbirinden ağır market poşetiyle sonunda evin olduğu sokağa gelmiştim . Uzaktan binanın önünde birşeyler olduğunu görebiliyordum ama evden gözlüksüz çıkmıştım bu yüzden dünya benim için çok da net değildi. ( ah şu kahrolası astigmat -_-)

Evin biraz daha yakınına gelince birkaç birşeyi daha net görebiliyordum ama hâlâ herşey cam gibi değildi . Evden iki saat önce çıkmıştım ve ben çıkarken hiçbirşey yoktu ? İki saat sonra Evin önündeki bu kalabalık da neyin nesi?

Evin önüne geldiğimde birkaç insan ve binaya doğru giren eşyaları gördüm. Bir dakika yani bu demek oluyor ki , binaya yeni birileri mi taşınıyor ? Acaba hangi daire diye düşündükten sonra şunu farkettim ;
Binada sadece bir boş daire var . O boş daire de en üst katta ve büyükannemin ve kuzenimin yaşadığı evin yan dairesi !

Bu da demek oluyor ki artık yeni bir yan komşumuz olacak . Umarım taşınan kişiler gürültücü veya garip tipler değillerdir diye dua ettim ve eve çıkmak için binaya yöneldim...

 Umarım taşınan kişiler gürültücü veya garip tipler değillerdir diye dua ettim ve eve çıkmak için binaya yöneldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~The boy that I met in Summer ~ /  Jeon WonwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin