Eve geçtikten sonra Lia'nın bana sorgulayıcı bir şekilde baktığını gördüm. Eminim birçok şey merak ediyordur.
"Neredeydin sen bu saate kadar ? Evden neden çıktın? Hadi evden çıktın anahtarını nasıl unuttun? Ve yeni taşınan komşularla onlarda kalacak kadar ne ara yakın oldun? Bir açıklaman var mı Y/n shi?"
Ne desem bilemiyordum . Şu zamana kadar ona hiçbir şey anlatmamıştım çünkü. Nerden başlamalıyım anlatmaya?...
En başından düzgünce , hiçbir detayı atlamadan Lia'ya anlattım. (Evet fatura ödeme , terasta Wonwoo'yu ilk görüşüm dahil hepsini) .
Anlattıktan sonra bana şaşkın şaşkın baktığını görebiliyordum."Bunca zamandır böyle şeyler yaşadın ve bana hiçbirini anlatmadın mı gerçekten ? Sana inanamıyorum. "
"Gerçekten üzgünüm Lia ..."
"Peki neyse , önemli değil . Hem arkadaş edinmen iyi bir şey . Ama şu çocukla yaşadıklarınız , Biraz..."
"Biraz ne ? "
"Biraz... bilirsin burnuma farklı kokular geliyor benim "
Sırıtarak böyle demişti. Ah ne ima etmeye çalışıyor şimdi bu?"Ne düşünüyorsun bilmiyorum ama düşündüğün gibi bir şey olmadığına eminim."
"Peki madem öyle olsun . İleride görürüz..."
Bunu dedikten sonra kafasına elime geçen ilk şeyi fırlattım . Ardından da yukarı çıktık . O da bana bugün sevgilisiyle yaptığı yapış yapış aktiviteleri anlattıktan sonra yataklara yattık .
Lia çoktan yorgunluktan bayılmıştı . Ben ise uyuyamıyordum . Neden bilmiyorum ama kalbim hâlâ normal hızını dönmemiş gibiydi. Hâlâ hızlıydı , olması gerekenden çok hızlı...♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Sabah olmuştu ve ben uyandığımda Lia hâlâ uyuyordu. Çok yorulmuş olsa gerek diye düşündüm. Aşağı indim , elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdim.
Ben kahvaltı hazırlarken Lia da uyandı ve bana yardım etmek için mutfağa yanıma geldi.Kahvaltıyı yaptıktan sonra biraz gitar çalışmak için yukarı çıktım . Buraya geldiğimden beri daha hiç elime almamıştım açıkçası biraz paslanmışımdır diye endişeleniyordum.
Gitar çalarken telefonuma bir bildirim geldiğini gördüm. Açıp baktığımda ise bildirim arkadaşımdandı. Onunla büyükannemlere geldiğimden beri görüşmüyorduk çünkü o benim yaşadığım yerde yaşıyordu ... onunla telefonla biraz sohbet ettikten sonra Lia'nın beni çağırmasıyla telefonu bırakıp yanına gittim.
"Y/nn! Buraya gelebilir misin?"
"Efendim ?"
"Ş-şey , hehe çöp çok birikmiş de acaba çöpü atıp gelebilir misin?"
Tabii , Lia bana başka ne diyebilirdi ki? Hep bir iş buyurmaca... neyse alışmıştım artık.
"Puhf , ver hadi çöpü."
"Teşekkürler Y/n!"
Ardından bana çöpü verdi ben de atmak için evden çıktım. Ayakkabılarımı ayağıma sokuşturmaya çalışırken gözüm Wonwoo'ların evine kaydı . "Acaba ailesi gelmiş midir ? " diye düşünürken Bohyuk'un " Ailemiz üç günlüğüne iş gezisine gitti." diyişi geldi.
Aslında aklım biraz onlardaydı . Dün ki hallerine şahit olduktan sonra ikisi evde yalnız ne yapacak diye endişeleniyordum. Dün Wonwoo'nun yemek yapışına bizzat şahit olmuştum . Umarım yüne bir yerini kesmez diye umuyordum içimden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
FanficAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader