Bölüm 39

76 4 0
                                    

Eve gittiğimiz sırada;

Yolda yürürken , adeta şoklanmış , aval aval yere bakarak yürüyen Hoshi'yi fark ettim . Garibim , aşık olmuş harbiden.

"Ya , Hoshi . Sen iyi misin ?"(Y)

"Hıh? Ne? Ah , hayır değilim . Bir garip hissediyorum."(H)

Dokyeom ve Heejin ile birbirimize bakıp sırıttık .

"Şu , her teklifi reddeden Bay Hoshi'ye bak sen . Tek ihtiyacı gitar çalan bir çocukmuş oysa."(Dk)

Hoshi normalde altta kalmaz , cevap verirdi ama bu sefer susmakla yetindi. Çünkü Dokyeom doğru söylüyordu.

**************************************
Wonwoo'yla yan yana yürüdüğümüz sırada Wonwoo bir anda bana doğru döndü  , eğildi ve kısık sesle ;

"Mingyu'yla şarkı hakkında konuşmalı mıyız?" Diye sordu.

"Ah , şu an mı ? " dedim ben de.

"Evet , şu an . Bence konuşabiliriz."Diye cevap verdi.

Ardında ikimiz birlikte Mingyu'nun yanına gittik ve onun yanında yürümeye devam ettik.

"Hop hop hop , İkiniz niye bir anda benim yanıma yanaştınız be?"(M)

"Seninle bir şey konuşalım dedik . O yüzden."(W)

"Ne hakkında...???"(M)

Mingyu bize sorgulayıcı bakışlar atıyordu. Sanki onu yiyecekmişiz gibi.

"Bittersweet... hakkında."(W)

"Bittersweet mi? Peki Y/n ? Onun bundan haberi mi var?"(M)

"Aslında ... şarkı için Wonwoo"ya yardım ediyorum bir süredir."(Y)

"Ne!? bundan haberim yoktu . Neden daha önce söylemediniz ki?"(M)

"Sen şarkı için çaba göstermeyi bıraktığın için olabilir mi Bay Mingyu shi??"(W)

"Şarkı için çaba göstermeyi isteyerek bırakmadım ben . Sen tek başına daha iyi gibiydin de ondan!"(M)

"Alooo , tartışacak mısınız cidden? Neyse sadede geliyorum ben . Mingyu shi , bize yardım etmene ihtiyacımız var."(Y)

"Yardım mı? Şarkı için mi ? Rüyanızda görürsünüz."(M)

"Ya ! Kim Mingyu ! Çocuk gibi davranmayı kes . Yardımına ihtiyacımız var işte . Niye boş boş naz yapıyorsun??"(W)

"Bak sen şuna , sen değil miydin sürekli verdiğim fikirleri reddeden ve beğenmeyen ? Ben yokum . Fikirlerime saygı duymayan biriyle çalışmam ben."(M)

Wonwoo , nasıl desem ... biraz kendi kararlarına sadık biri , yani o yüzden Mingyu ile aralarında az çok neler yaşandığını tahmin edebiliyorum.

"Ben öyle bir-"(W)

Wonwoo'nun sözünü kesip araya girdim;

"Off, çocuk musunuz siz ya? Tartışmayı kesin ! Wonwoo uzatma , Mingyu sen de salak salak naz yapma. Nasıl bu kadar süre arkadaş kaldınız siz ya!? "(Y)

"Bu konuda hakkında yanlış yaptığını kabul ederse yardım ederim . İnkar ederse yokum."(M)

Wonwoo'nun göz devirdiğini görür gibiydim. Tekrar inkar edecek gibi dururken ona baktım ve "Kabul et de bitsin hadi . Uzatma nolur." Dercesine baktım. O da derin bir nefes alıp;

"Peki , özür dilerim canım . Oldu mu ? Şimdi yardım et işte hadi."(W)

Mingyu bir bana bir Wonwoo'ya baktı ve ardından;

~The boy that I met in Summer ~ /  Jeon WonwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin