Ardından Arkamı döndüm ve beni tutan kişinin Wonwoo olduğunu gördüm , tahmin ettiğim gibi.
"Y/N !? İYİ MİSİN ? Nasıl bu kadar sakar olabiliyorsun ? Seni alt tarafı beş dakika yalnız bıraktım."
Bu konuda haklıydı. Ama neden bu kadar endişelenmişti ki ? Onu daha önce hiç bu kadar endişeli görmemiştim...
"Ben iyiyim , sakar olduğumu kabul ediyorum. Endişelendirdiğim için kusura bakma ." Dedim . Yüzüm hâlâ utançtan kıpkırmızıydı. BENİ BELİMDEN TUTMUŞTU ÇÜNKÜ!
"Daha dikkatli olmalısın ." Dedi o da .
Haklıydı.Ardından önümden sandalyeyi çekti ve arkamdan kolunu üstümden geçirerek tabağı almak için uzandı.
AH NE YAPIYOR BU?! NEDEN BEN KENARA ÇEKİLDİKTEN SONRA ALMIYOR Kİ TABAĞI?!
Daha da kızardığıma yemin edebilirim. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki umarım duymuyordur diye düşündüm.Ardından ordan bize doğru şaşkın şaşkın bakan Bohyuk'u gördük . Wonwoo şuan nasıl göründüğümüzü anlayıp tabağı aldı ve hemen kenara çekildi.
Bohyuk hiçbirşey demedi ama burada neler oluyor diye düşündüğünü görebiliyordum . Sonra bana malzemeleri verdi ben de biraz biber ve soğan kesmek için elime bıçağı alacaktım kii Wonwoo bıçağı benden önce aldı.
"Ben keserim . Zaten çok sakarsın. Elini falan kesersin."
AHHH NEDEN KALBİM BU LADAR HIZLI ATIYORDU Kİ ?!
Bende birşey demeden sadece onu izledim. Biraz sonra ramyeon paketini aldım ve tam suya atacakken sol tarafımdan "ah " diye bir ses geldi. Endişeli endişeli soluma döndüm. Sesin Wonwoo'dan geldiğini anlayınca hemen yanına koştum.
Baktığımda elini kestiğini gördüm.
Ah bu çocuk , bana elini kesersin diyip bıçağı benim elimden alana bak sen . Sen de en az benim kadar sakarsın Jeon Wonwoo.Yanına gittikten sonra;
"Wonwoo!? İyi misin ?"
"Birşeyim yok. Ufak bir sıyrık sadece. "
Hiç de ufak bir sıyrık gibi durmuyordu ama ."Küçük bir sıyrık falan değil bu . Bekle bir saniye. "
Sonra hemen Bohyuk'un yanına gittim ve yara bandı , pamuk ve batikon var mı diye sordum. Bohyuk telaşlı telaşlı neden diye sordu tabii. Bende olayı açıkladım ve malzemeleri alıp hemen birlikte Wonwoo'nun yanına gittik.Ardından Wonwoo'yu bir sandalyeye oturttum ve elini elime aldım. Elleri çok güzeldi ve yumuşaktı, gitar çalmaktan olsa gerek parmaklarında uçlarında küçük küçük kesikler vardı.
( Kendine gel Y/n ! , çocuğun elini incelemeyi bırak!!!)Sonra batikon ile pamuğu alıp Wonwoo'nun parmağına pansuman yapmaya başladım. O da pür dikkat beni izliyordu.
Ardından Wonwoo;"Gerçekten iyiyim . Peçeteyle sarsam sıkıntı kalmazdı." Dedi.
Bende kafamı kaldırıp çatık kaşlarla;
"Saçmalama . Sonra mikrop kaparsan görürsün gününü." Dedim.Ben pansuman yaparken birkaç dakika sessiz kaldıktan sonra;
"Cidden bir de bana sakar diyorsun. Bıçağı elimden bir yerimi kesmeyeyim diye aldın ama kendin kestin parmağını."
Gülümsediğini gördüm . NEDEN GÜLÜYOR Kİ ŞİMDİ BU ÇOCUK?!
"Canın acımıyor mu senin ? Neden kıkırdıyorsun?"
"Yok bir şey , sadece öylesine güldüm. Ayrıca canım acımıyor merak etme."
Pansumanı bitirdikten sonra yarabandını aldım ve parmağına yapıştırdım.
"Teşekkürler Y/n ."
"Önemli değil. Daha dikkatli olmalısın." Dedim sırıtarak . Aynı şeyi bana az önce söyleyen kendisiydi çünkü.
Sonra bıçağı eline geri aldığını gördüm ve hemen koşup bıçağı elinden aldım.
" Ben hallederim sen gidip Ramyeonu karıştır ."
"Ama-"
" Ama falan deme Wonwoo . Hadi."
Bohyuk da o sırada hiçbir şey yapmıyor, sadece bizi izliyordu . Alttan alttan sırıttığını görebiliyordum.
Neden boş boş sırıtıyordu ki bu çocuk?Uzun bir uğraş ve bir sürü sakarlığın ardından sonunda sağ salim yemeği yapmayı bitirmiştik. Sonra birlikte masayı kurduk ve yemek için oturduk.
Yemek yediğimiz sırada Bohyuk;
"İkiniz de çok sakarsınız gerçekten. Birbdaha yemek falan yapmayın siz." Dedi.
"Yemek yapmayın diyorsun ama bakıyorum da ikinci tabağını yiyorsun Bohyuk~a" dedi Wonwoo da.
Wonwoo'nun söylediği şeyden sonra Bohyuk bize bir boombastic side eye attı ve Wonwoo'yla kahkaha atmamak için kendimizi zor tutuyorduk.
Bunca sakarlığa rağmen hayatımda yapmaktan en zevk aldığım yemek bu olmuştu sanırım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
Fiksi PenggemarAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader