Nazikçe yüzüme doğru esen rüzgar,hafif bulutlu gökyüzü,şehrin parlak ışıkları ve kulaklığımda en sevdiğim şarkı...
Okul bitmiş, yaz tatili başlamıştı . Ben ise her yaz tatilinde yaptığım gibi bavulumu , bütün eşyalarımı hazırlayıp büyükannemlerin yaşadığı şehre gelmiştim . Buraya gelmek benim kafa dağıtmam ve kendimle bol bol vakit geçirmem için en güzel fırsat oluyor.
Şehire vardıktan sonra annem ve babamla vedalaştım, ardından büyükannemin hazırladığı güzel yemekleri yemeye koyuldum ,
(Bu kadında cidden mükemmel bir el lezzeti var . 😭)Sonra da hava almak için kulaklığım ve telefonu kapıp yürüyüşe çıktım . Her sokakta en az iki tane köpek oluyor cidden , hayır yani normalde köpeklerden korkmam ama buradaki sokak köpekleri biraz korkunç ve vahşi gibi geliyor bana ?
Parkın etrafında birkaç tur attıktan sonra eve döndüm , büyükannemlerle sohbet edip ve biraz da canım büyükannemin bol entrikalı dizilerinden birkaç kesit izledikten sonra sıkılıp kuzenimin yanına gittim . Evet aslında yaz tatillerinde buraya gelmemin bir diğer sebebi de kuzenim (en sevdiğim )
Adı Lia ve aramızda tam 5 yaş var diyebiliriz.
Aynı zamanda onunla cidden iyi anlaşıyoruz arada sırada ufak tartışmalar olsa da.Büyükannemin ve kuzenimin evi en üst katta olduğu için bu evler koskocaman bir terasa sahip
( Binanın en üst katında bu iki ev dışında iki tane daha ev var. )Benim ise yazın yaptığım bir numaralı aktivite aşırı sıkılıp bunaldığımda kendimi terasa atıp müzik dinlemek oluyor. Kuzenim Lia'nın yanına gelir gelmez sadece "Selam." diyip , terasa fırladım . O da alışmıştı artık nereye gidiyorsun falan diye sormuyordu.
Terasa çıktıktan sonra en sevdiğim şarkılardan birini açtım . Artık huzura varabilirdim . Beni rahatsız edecek hiçbir şey yoktu .
Şarkıyı dinlerken derin düşüncelere daldıktan sonra yüzüme doğru nazikçe esen rüzgarla kendime geldim . Etrafa doğru baktığımda , hafif bulutlu gökyüzünü , şehrin parlak ışıklarını görebiliyordum.
Bir yandan da düşünüyordum;
Acaba bu yaz nasıl geçecekti ? Het yaz olduğu gibi sıkıcı sıkıcı tek yaptığım şey parkta deli baş koyun gibi dolanmak mı olacaktı ? Yoksa hayatımda birşeyler değişecek miydi ?
Sanırım zamanla görecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
FanficAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader