Bölüm 41

76 4 0
                                    

Y/n'in povu

Dokyeom yanımızdan ayrıldıktan sonra konser alanına biraz daha yaklaştık .

Bohyuk , Dino ve Seungkwan ise bir süre sonra yanımızdan ayrıldılar .

Hoshi de artık şoklanmış gibi durmuyordu .Woozi ile bizden biraz uzakta hâlâ yan yana sohbet ediyorlardı . Ne konuştuklarını gerçekten merak ediyordum.

Biz ise Wonwoo , Mingyu , Heejin ve ben birlikte konserin başlamasını bekliyorduk .

Hoshi'nin povu

Woozi ile sonunda rahatça konuşabilmek beni mutlu ediyordu . Hâlâ biraz gergindim ama , en azından sohbet edebiliyordum.

"Day6 , çok sevdiğim bir grup . Ne zaman çıkacaklar acaba?"Dedi Woozi

"Hımm, kim bilir ? Az sonra çıkarlar herhalde. "

"Day6 ile çok ilgili değil gibisin?"

"Ah ne? Hayır , yani açıkçası ben band grupları değil de . Daha çok performans ağırlıklı grupları takip ediyorum. Yani dans ettiğim için . Ondan yani . Ama şarkılarını severim ."

HAYIR BÖYLE DÜŞÜNMESİNE İZİN VEREMEM.

"Ahh , dans mı ediyorsun? . Peki ya hiç performans sergilemeyi falan düşünmedin mi?"

"Ah haha , şey aslında bir keresinde kendi şarkımı yazıp üzerine koreografi yapmak  için uğraşmıştım. Ama şarkı yazmak konusunda pek başarılı sayılmam."

Kafasını sallayarak onayladı.

Bir süre sonra;

"Hoshi shi?"Diye bana seslendi.

"Evet?"

"Elimde bir sürü şarkı demosu var . Yani eğer istersen , üzerinde birlikte çalışabiliriz . Sen de koreografi yazarsın . Ne dersin ?" Diye sordu.

NE !? BİR DAKİKA NE!? BİRLİKTE , ŞARKI ÜZERİNDE ÇALIŞMAK !?? HAYAL Mİ BU!?

"Ah ! Sahiden mi? Aslında çok iyi olur ."diye cevap verdim ben de.

"Hımm, o zaman bir ara çalışalım."

"Olur."

Başarmıştım . Sonunda Woozi'yle daha yakın olmanın bir yolunu bulmuştum . Hatta ben değil bu yolu o açmıştı.

Tekrar Y/n'in povu

Dördümüz konserin başlamasını beklerken yanımda Heejin'in kıvrandığını farkettim ve ona döndüm;

"Sen iyi misin?"Diye sordum .

"Karnım ağrımaya başladı yine ya off!"diye cevap verdi.

"İlacını yanına almadın mı?"dedim.

"Aldım ama , of salak kafam su almamışım ki yanıma ."Dedi.

"Bekle ben alıp geleyim ."

"Ay hayır hayır , ben giderim kendim . Hem lavaboya da gitmem gerekiyor zaten. Gelirim az sonra."
Dedi ve yanımızdan ayrıldı.

"Heejin nereye gidiyor şimdi? Bu ne herkes teker teker döküldü?"(M)

"Su almaya gidiyor . Karnı ağrıyormuş yine . Akıllım ilacı alıp su almamış yanına."(Y)

Heejin'in povu

Karın ağrısından ölmemek için hızlı hızlı en yakın markete doğru ilerledim . Of gerçekten çok salağım . Nasıl su almam yanıma !?

~The boy that I met in Summer ~ /  Jeon WonwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin