Hazırlanıp yemeğe malzeme almak için Lia'yla evden çıktık . Yolda yürüdüğümüz sırada;
"Bu arada hiç sormadım . Dün çocukları beni aramaya nasıl ikna ettin ? Ya da nasıl oldu o iş?"
"Ahh , hiç sorma . Böyle bir şey yapmalarını ben istemedim . Kendileri dahil oldu . Terasta karşılaştık , ben durumu açıkladıktan sonra yardım etmek istediler işte . "
"Gerçekten hep çok mahçup hem de bir o kadar minnettarım . Senin için zor olmuştur Y/n shi~"
"Tabii ki de !"
Fısıldayarak;
"Dün yaşadıklarımı bir bilsen .""Ah bir şey mi dedin?"
"Hayır hayır , yok bir şey."
Birkaç dakika daha yürüdükten sonra sonunda markete vardık;
"Pekiiii , şimdi ilk önce malzemelere bir bakalım . Yani evde olmayanlara ." (L)
"Woah , ne kadar çok malzeme var böyle . Neyse bir yerden başlayayım. Hadi tabana kuvvet."
Ardından evde olmayan malzemeleri ikimiz paylaştık ve aramak için ayrıldık.
"Hımm tofu tofu tofu . Nerede bu tofular?"
Uzun uzadıya bütün marketi tavaf ettikten sonra sonunda malzemeleri tamamlayıp kasaya gelmiştik.
"Her şey tamam mı? Başka alınacak bir şey var mı? "
Aslında , Dünden beri aklımın bir köşesinde olan bir şey vardı ..
Wonwoo'ya bir hediye almak istiyordum ."Şey , aslında markette bulamayız muhtemelen ama , ben Wonwoo'ya bir hediye almak istiyorum . Gerçi ne alacağımı da bilmiyorum ama ."
"Ahhhhhh~ çok tatlısın Y/n shi.
Peki , bakmak istiyorsan gidip bakarız . Ama aklında bir şey olması gerek . Yani düşün biraz. Yoksa zor buluruz."Uzun bir süre düşündükten sonra;
"AH ! SANIRIM BULDUM!! Pek büyük bir şey değil ama ona gitar çalarken kullanması için güzel bir pena hediye edebilirim sanırım. "
"Süper , o zaman gidip bakalım hadi."
"Aslında , biraz düşününce , gidip bakmamıza gerek yok. Bende daha önceden aldığım ve çok değerli olduğunu düşündüğüm bir pena var . Sanırım onu hediye edebilirim."
"Gerçekten mi ? Çok değerli bir şeyse ve bunu Wonwoo'ya vereceksen sen , sen kesinlikle abayı yakmışsın kızım."
"LİA YİNE BAŞLADIM ZIRVALAMAYA!! HADİ YÜRÜ EVE GİDELİM HADİ."
Tamam , tamam , doğru söylediğini biliyorum . Ama sonuçta suratına karşı "EVET HOŞLANIYORUM TAMAM MI EVET !" Da diyemem yani.
"Pekiiii, kızma hemen . hadi gidelim madem."
Kısa bir süre sonra;
"Ahhh! Aslında dongjang jigae'in yanında Soju çok iyi gider."
"Hey hey hey , biz reşit değiliz hatırlatırım. Aklından bile geçirme ."
"Of , biraz daha büyük olsaydınız olmuyor mu sanki?" Dedi Lia suratını asarak .
Daha sonra eve gitmek için yola koyulduk. Aslında Lia'yla konuşmak istiyordum ama hâlâ bunu yapıp yapmama arasında gezinip duruyordum . Hislerimi birine açmak benim için kolay bir şey değildi.
Eve vardıktan sonra hemen eşyaları mutfağa koyduk , önlüklerimi giyip ellerimizi de yıkadıktan sonra yemek yapmaya başladık.
"Umarım başarabiliriz Lia."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
Fiksi PenggemarAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader