Konserde deli gibi eğlendiğimiz gecenin sabahı herkes ölü gibiydi . Yorgunluktan hepimiz bayılmıştık.
Dün akşam ne kadar asla düşünemeyeceğim ve hâlâ sindiremediğim olaylar yaşasak da , herkesi mutlu görmek bana huzur vermişti . Ama kafamın bir yerinde hâlâ "Mingyu'nun kalbi çok kırılmış mıdır?" Diye düşünüp duruyordum .
Timeskip
Konser gününden sonra pek fazla bir olay olmamıştı . Heejin sürekli Hao'ylaydı . Hoshi de birlikte çalışma yapmak için Woozi'yle buluşuyordu. Dokyeom ise , Joshua Sunbae'nin fırınından ayrılmıyordu . Ona yardıma gidiyordu .
Açıkçası Hao ve Heejin hakkında konuşmak gerekirse , şimdiden çok tatlı bir çift oldular bile . Hoshi ve Woozi ise , gerçekten iyi anlaşıyorlar . Dokyeom ile Joshua ... Tam olarak mükemmel çift.
Bize gelirsek , yani ben Wonwoo ve Mingyu'ya . Wonwoo'yla her gün görüşüyoruz zaten evlerimiz yan yana. O günden sonra Mingyu'yla ise çok görüşmedik . Ama bugün sonunda Bittersweet için bir araya gelmeye karar vermiştik.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Akşam üstü gitarlarımızı ve kağıt kalemleri alıp Wonwoo'ların terasına çıktık. Bir süre sessiz sessiz öylece oturduk çünkü nasıl başlayacağımız hakkında kimsenin en ufak bir fikrim yoktu. Daha sonra sessizliği ben bozdum;
"Peki , o zaman Mingyu'ya geldiğimiz yere kadar şarkıyı çalalım. Ne dersin ?"dedim Wonwoo'ya.
"Ah , tamam."Dedi o da .
Şarkıyı çalmayı bitirdikten sonra ikimiz de Mingyu'ya baktık . Nasıl bir tepki vereceğini görmek için .
"Hımm , fena değil."Dedi Mingyu.
"Fena değil mi? Daha iyisini bekliyoruz o zaman canım."Dedi Wonwoo ardından.
"Yani , birkaç söze daha ihtiyacımız var . Şarkının sonu ortalarda yok daha . Akorlar sabit . Aynı akorları tekrar ederiz zaten . Ama bize söz lazım."
Dedi Mingyu."Benden bu kadar . Daha fazla söz yazamam . Zaten zar zor yazabiliyorum."Dedim.
"Sen yazabilir misin o zaman?" Diye sordu Wonwoo Mingyu'ya.
Mingyu ise "Ben mi?"Dercesine bize baktı ve;
"Şey , denerim."Dedi.
Daha sonra biz Wonwoo'yla şarkıyı iyice oturtmak adına sürekli çalıp durduk ve eksikleri düzelttik. Mingyu ise kağıdını kalemini alıp bir kenara çekildi ve iki saat boyunca kafasını kaldırmadan söz yazdı.
En sonunda yanımıza geldi ve bize karaladığı kağıdı uzattı. Sözleri yazmayı bitirmiş miydi bile?
"Alın, yazdım."Dedi.
"Bu kadar çabuk mu?" Dedi Wonwoo.
"Evet canım , ilham hızlı geliyor bana."Dedi Mingyu da.
Daha sonra Wonwoo'yla Mingyu'nun yazdığı sözleri okumaya koyulduk.
Sözler şöyleydi ;♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Gözlerimi kapatsam bile senin hakkındaki düşüncelerim yüzünden gece gürültülü
Sen ve ben gerçekte ve rüyalarda.Seni özlemek istemiyorum
Bu yüzden seni bıraktım
Aynı yere bakan sen ve ben
Birbirimizle yüzleşebilecek miyiz?♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~The boy that I met in Summer ~ / Jeon Wonwoo
FanfictionAşk nasıl aşka dönüştü? Seventeen Wonwoo x Reader