Bölüm 2

118 15 2
                                    

Okulun ilk günü olduğu için hocalar fazla ders işlememiş, bizi kendi halimize bırakmışlardı. Bende tüm gün boyunca sıraya yatarak müzik dinlemiştim. Yeni gelen gizemli sıra arkadaşım ise hiçbir şey yapmadan sadece oturmuştu. Arada telefonuna bildirimler geliyordu fakat hiçbirine bakmadı bile.

Sonunda son dersin başlama zili çaldı ve içeri İngilizce hocası girdi. Biraz sınıf ile sohbet etti. Tatilimizin nasıl geçtiğini, neler yaptığımızı falan sordu. Sonra kitaplarımızı açmamızı istedi. Herkese tek tek sorular sormaya başladı. Benim ana dilim olduğu için bu derste zorlanmıyordum. Bana sorulan soruların hepsini rahatça cevapladım. Sıra Hyunjin isimli benim için hala yabancı olan arkadaşıma geldi. Soruları hızlı bir şekilde cevapladı. İngilizcesi cidden çok iyiydi.

Hoca sınıftaki herkese sorular sorduktan sonra ayağa kalktı. "Gençler bir sonraki dersimiz için herkes dört kişilik takımlar oluşturacak ve belirlediğiniz bir konu üzerinden makale yazacaksınız. En beğendiğim makaleyi okullar arası düzenlenen bir yarışmaya yollayacağım ve makaleyi yazan takım dersimden tam puan ile geçecek." Hoca bunları söyledi ve zil çaldı.

Herkes sınıftan çıkmaya başladı. Ah tabii sıra arkadaşım... O en önce çıktı sınıftan. Ben ise en son çıkan kişiydim. Güzel bir müzik açıp eve giden yolda yürümeye başladım. Okulun biraz ilerisindeki marketin önünden geçerken telefonumun titremesiyle durdum ve annemden gelen mesajı okumaya başladım.

Valide Sultan:
Tatlım ben bugün geç geleceğim. Sen kendine bir şeyler hazırlarsın.

Annem hemşire olduğu için aniden çıkan işlerine alışıktım. Markete girip kendime yiyecek bir şeyler almaya karar verdim. Noodle, cips, cola, çikolata gibi atıştırmalıkları sepete doldurmaya başladım. Sonunda kasaya doğru ilerlerken onu gördüm. Hwang Hyunjin...

Kasiyerden birkaç paket sigara istedi. Ve hızlıca ödeyip çıktı. Bende aldıklarımı ödeyip marketten ayrıldım. Tekrar müzik açtım fakat aklım ondaydı. Gerçekten gizemli birine benziyordu. Onda en çok dikkatimi çeken şey bakışlarıydı. İnsanlara meydan okuyormuş gibi bakıyordu. Sanki içinde bir savaş vardı ve o yeniliyordu. Bu hıncını da çevresindekilerden almaya çalışıyor gibiydi. Bu savaşın sebebini merak ettim. Ama bana bunları anlatacak birine benzemiyordu. Bende soramazdım zaten. Yol boyu bunları düşündüm. Ve inanır mısınız eve varıp aldıklarımı yerken bile hala aklımdaydı..

02.00

Saat çok geç olmuştu ve ben hala uyumamıştım. Oyalanmak için film açmıştım fakat sarmadığı için kapattım. Şimdi de pencerenin önüne oturmuş kulaklıklarımda en sevdiğim şarkı çalarken dışarıyı izliyordum. Telefonumun titremesiyle başımı kaldırdım.

*0551....... "404! Grup İsmi Bulunamadı" grubuna sizi ekledi*
*0551......."404! Grup İsmi Bulunamadı grubuna 0532....... ekledi"
*0551......."404! Grup İsmi Bulunamadı grubuna 0541....... ekledi"
*0551......."404! Grup İsmi Bulunamadı grubuna 0505....... ekledi"
0551....... yazıyor...

0551....... :
Selammm. Ben Mi-Hi.
Hocanın söylediği dört kişilik grubumuz bu arkadaşlar.
Ödev için üç günümüz var. Daha hızlı haberleşmek için grup kurdum.

0532....... yazıyor...
Selam, Binna ben. Sorması ayıptır niye bu gruptayım acaba?

Mi-Hi:
Hoca grupları kendisi oluşturmuş. Bana numaraları verdi bende oluşturdum.

Neler olduğunu şimdi anlamıştım. Rastgele gruplar oluşmuştu. Aslında bu benim için daha iyiydi çünkü genelde kimse benle aynı grupta olmak istemezdi. Mesaj yazıp kendimi tanıtmam gerekti sanırım. Çünkü numaram kimsede kayıtlı değildi.

Felix:
Selam. Felix ben.

Mi-Hi:
AĞAĞAĞ FELİX İLE AYNI TAKIMDAYIZZZ

Binna:
Gruptaki dördüncü kişi kim?

Mi-Hi:
Mesajları okuyor fakat cevap vermiyor.

Dördüncü kişiyi bende çok merak etmiştim. Neden cevap vermiyordu acaba.

0541....... yazıyor...

O yazıyı gördüğüm an heyecanla beklemeye başladım.

0541....... :
Hwang Hyunjin.

Şok içinde telefona baktım. Onunla aynı gruptaydım. Peki bu beni neden bu kadar mutlu etmişti?

Tekrardan merhabalarrr
Aslında konuyu çok düşünmedim yazmaya başlarken. Bölümü açıyorum ve yazarken aklıma ne geliyorsa onları anlatıyorum. Umarım beğeniyorsunuzdur. Hikaye hakkındaki fikirlerinizi duymayı çok isterim. Seviliyosunuzzz💗
143🩷🫂
Hyunlix bırakıp kaçıyorum burayaaa

little star / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin