"Hyunjin burası çok güzel!"
"Beğendin mi?"
Kolunu omzuna koyup onu kendisine çekti ve hazırladığı masaya doğru götürdü eşini.
Büyük bir binanın en üst katındaki terası ikisi için ayırtmıştı. Terası mavi ve beyaz balonlar ile süslemiş, masayı vişneli tatlılar ile döşetmişti Hyunjin.
Felix, Hyunjin'in kolundan ayrılıp masaya doğru koştu. Hyunjin'in özellikle bir sürü aldığı vişne sularından birini aldı. Sonra parmak uçlarında eşine döndü ve tatlı gülümsemelerinden birini sundu.
"Teşekkür ederim Hyunjin. Tüm bunlar için"
"Asıl ben teşekkür Felix. Benim olduğun için"
Küçük yıldızı meyve suyunu keyifle içerken eğilip burnuna bir öpücük kondurdu ve sandalyelerden birini çekti.
"Buyurunuz beyefendi"
"Sizde buyurunuz beyefendi"
Felix de onun sandalyesini çekip işaret etti. İkisi de birbirlerine gülüp oturdular.
"Ah, en sevdiğim tatlılar!"
Felix vişneli cheesecake ve tartlara sevinçle bakıyordu. Hyunjin cheesecaketen bir dilim alıp eşine doğru uzattı. Felix keyifle Hyunjin'in uzattığı dilimi ağzına attı.
"Hmm tatları çok güzel!"
Dedi Felix dudağında kalan vişne suyunu yalarken.
"Hmm hiçbiri senden güzel değil"
Gözü yine Felix'in dudaklarına takılmıştı. Birkaç saat önce beraber olmalarına rağmen hala onu istiyordu. Felix'e asla karşı koyamıyordu. Yaşadıkları tatlı ana odaklanmak için hafifçe dudağını ısırdı ve gözlerini sevgilisinin gözlerine çekti.
İltifatları karşısında hala ne diyeceğini bilemiyor ve saklanıyordu. Hyunjin onun böyle olmasını seviyordu. Eşinin en çok bu hallerine aşıktı.
Yüzünü masaya yatırmış bir yandan vişne suyunu içmeye devam ediyor diğer yandan gözünün önüne düşen saçları ile oynuyordu.
Hyunjin eşine gülerek baktı. Onunla uğraşmayı seviyordu. Tabii sonucunda dünyanın tripini yiyordu fakat biraz eğlenmekten zarar gelmezdi.
Birden masadan kalktı ve Felix'inin yanına gitti.
"Film izleyelim mi?"
"Film mi?"
"Hmhm film"
Felix çekinerek ayağa kalktı ve Hyunjin'inin elini tuttu.
Hyunjin terasın köşesine yine mavi ve beyaz yastıklardan bir köşe yapmıştı. Felix'i oturtup filmi açmak için bilgisayarı aldı.
"Ne izleyeceğiz Hyunjin?"
"Sürprizzz"
Diye mırıldandıp filmi açtı Hyunjin. Sonra Felix'i göğsüne yatırıp izlemeye başladılar.
Film başlar başlamaz Felix başını Hyunjin'in göğsüne gömdü. İlk izledikleri filmdi bu. Hyunjin, Felix'i ilk bu filmi izlerken öpmüştü.
"Bunu izlemiştik ama"
"Ne zaman izlemiştik ya? Ben hatırlamıyorum"
"Hyunjin nasıl hatırlamazsın?!"
Başını kaldırıp şaşkınlıkla eşine baktı.
"Hatırlamıyorum Felix."
Diye omuz silkti Hyunjin.
"Sonrasında yaptığın şeyi de mi hatırlamıyorsun?"