Bölüm 23

53 11 12
                                    

Başını göğsüme yasladım.

"Şshh geçti Hyunjin."

Daha iyi hissetmesi için ellerimi saçlarında gezdirmeye başladım. Gözyaşları gömleğimi ıslatıyordu.

"Bak ben burdayım. Seninle buradan çıkıcaz. Seninle hepsini aşıcaz."

"Felix..."

"Efendim Hyunjin?"

"Hiç konuşmadan dursak. Kalbinin sesi bana huzur veriyor."

"Sen nasıl istersen Hyunjin."

Bana biraz daha yaklaştı. Dizlerini dizlerime, belini belime koyup yüzüstü üzerime uzandı. Başını tekrar kalbimin üzerine koyup gözlerini kapattı.

Bende ellerimi beline koyup onun bana yaptığı gibi rahatlatmak için okşamaya başladım.

Hala ağlıyordu. Ses çıkarmamak için nefesini tuttuğunu fark etmiştim. Onun bu hali kalbimi acıtıyordu.

Bende başımı duvara yaslayıp gözlerimi kapattım. Ne kötü bir şeydi sevdiğin insan karşında acı çekerken hiçbir şey yapamamak.

Bu pozisyonda ne kadar kaldık bilmiyorum. Hyunjin başını kaldırmadan mırıldandı.

"Felix..."

"Hmm?"

"İlk defa benimleyken kalbin hızlanmak yerine yavaşladı."

"Acıyor çünkü Hyunjin. Sana yardım edemiyor olmak kalbimi acıtıyor."

Elini kalbimin üzerine koydu.

"Acımasın."

Dudaklarını götürdü ve gömleğimin üzerinden kalbimin üzerine bir öpücük kondurdu.

"Özür dilerim Hyunjin. Sen hep bana iyi geliyorsun. Ama ben aynısını senin için yapamıyorum."

"Bana hissettirdiğin şeyleri bir bilsen..."

Tekrar başını göğsüme yasladı. Fakat birkaç dakika sonra kollarını iki yanıma koyarak üzerimden hafifçe kalktı.

"Felix..."

"Efendim Hyunjin?"

"Öpsene beni."

"Ne?! Şu an mı?"

"Evet tam şu an. Sen beni öpünce her şeyi unutuyorum. Sadece sen kalıyorsun."

Gözleri gözlerimde birkaç dakika birbirimize baktık. Sonra kendimden beklemediğim bir şekilde Hyunjin'i belinden tutup yere yatırdım ve bu sefer ben üzerine çıktım.

Şaşırmıştı ama aynı zamanda da bu hareketim hoşuna gitmişti.

Bir kolumun üzerine yüklenerek diğer elimi dudaklarına götürdüm. Yüzünü tutup baş parmağımı dudaklarında gezdirdim.

Keyifle bana baktığını biliyordum. Gözlerim sadece dudaklarındaydı. Onun gözlerine bakarsam utanıp kaçacağımdan emindim.

Yüzüne ağır ağır yaklaştım. Aramızda çok az bir mesafe kalmıştı. Ama ben onu öpmek yerine öylece bekledim.

Sıcak nefesi yüzüme değiyordu. Gözlerimi kapatıp birkaç saniye öyle durdum. Sonra bir elim hala yüzündeyken dudaklarımı dudaklarına değdirdim.

Yavaş ve acemice onu öpmeye çalışırken o hareket etmedi. Birkaç dakika sonra hala bana karşılık vermeyince dudağını hafifçe ısırdım.

Hyunjin beklemediği hareketim karşısında küçük bir inleme bıraktığında sırıtarak ondan biraz uzaklaştım.

Öptüğüm için kıpkırmızı olan dudaklarına baktım biraz. Tekrar onu öpmek için yaklaştım fakat sonra vazgeçip üzerindeki ceketin düğmelerini açmaya başladım.

İlk birkaç tanesini açınca köprücük kemiği ortaya çıkmıştı. Elimi oraya götürüp biraz gezdirdim.

Sonra kendimi ona bastırıp köprücük kemiğini emmeye başladım.

Hyunjin kaskatı kesilmişti. Arada yavaşça inleyip başını çekiyordu. O böyle yaptıkça yüzünü tutup daha tutkulu öpüyordum.

Boynunda küçük ısırıklar bırakarak ilerlemeye başladığımda Hyunjin'in ellerini belimde hissettim.

Gömleğimin altından elini karnımda gezdiriyordu. O biraz daha yukarılara çıkarken bu sefer ben inledim.

"Rahatsız olursan söyle."

Diye mırıldandı. Sesi anın etkisiyle kalınlaşmıştı ve bu onu bana daha çok çekiyordu.

Onun dokunuşları dikkatimi dağıtıyordu. Tekrar onu öpmeye çalışırken elini göğsümde hissetmemle istemsizce boynunu biraz daha sert ısırdım.

Hyunjin tekrar inledi ve elini daha çok bastırdı.

"Hyunjin..."

"Efendim bebeğim."

"Gömleğimi çıkartsana."

Hyunjin sırıtarak düğmeleri açmaya başladı. Ben ise hala onun gözlerine bakamıyordum.

Gömleği indirip omuzlarımı sardı.

"Hyunjin..."

"Hmm?"

Eli hala vücudumda gezerken cevap vermişti. Yüzümü kulağına yaklaştırdım. Hafifçe ısırdım. Beni daha sıkı tuttu.

"İstiyorum."

Diye fısıldadım. Hyunjin bir anda beni kendine bastırıp yere yatırdı ve tekrar üstüme çıktı.

Altta kalmanın verdiği hisle vücudum gerildi. Bu sefer o kulağıma yaklaşıp ısırdı.

Sonra derin sesiyle mırıldandı.

"İstediğini verelim o zaman."


OĞOĞOĞOĞOĞOĞOĞ
Benim çocuklarım büyümüş de neler yapiyo hskdhdknsmsnns
Bi baktım birbirlerine gösterip vermemek yapiolar dedim noluye gskshdkdhjdhdhdnd
Umarım keyifle okumuşsunuzdur asklar😙
Sizi seviyoreeewwww🫶🏻
143💗🫂
Hyunlix'im çok şey
Şey😩

OĞOĞOĞOĞOĞOĞOĞ Benim çocuklarım büyümüş de neler yapiyo hskdhdknsmsnnsBi baktım birbirlerine gösterip vermemek yapiolar dedim noluye gskshdkdhjdhdhdndUmarım keyifle okumuşsunuzdur asklar😙Sizi seviyoreeewwww🫶🏻143💗🫂Hyunlix'im çok şey Şey😩

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
little star / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin