Bölüm 19

65 11 26
                                    

Geri çekilip yatağa doğru yöneldim. Yatağa oturacakken Hyunjin beni kendine çekti ve tekrar dudaklarıma kapandı.

Dudakları dudaklarımın üzerindeyken mırıldandı.

"Kaçmak olur mu böyle sevgilim."

Sonra bir anda beni bırakıp yatağa oturdu.

"Gel buraya bakalım."

Hyunjin beni kendine çekip kucağına oturttu. Beni tekrar öpmeye başladı.

Dudağımı sertçe ısırınca kendimi çektim. Bu sefer belimden tutup beni kendine bastırdı.

Dudaklarımdan boynuma doğru kaymaya başladı. Yavaş yavaş Jii'nin kolumu incittiği yere indi.

Dudaklarını kolumun kızarmış kısmında gezdirdi.

"Seni incittikleri için özür dilerim."

"Sen bir şey yapmadın ki Hyunjin."

"Ama yapmalarını engelleyemedim."

"Ama fark ettiğin an engellemeye çalıştın."

Dudakları tekrar yukarılara doğru çıkmaya başladı. Boynuma geldi ve yavaş yavaş öpmeye başladı.

Sonra bir anda öpmeyi bıraktı. Dudakları hala boynumun üzerindeyken mırıldandı.

"Gömleğimi çıkart."

"Ne?"

Yatağın üzerinde iki yanıma koyduğum ellerimi gömleğinde birleştirdi.

"Hyunjin...ben...utanırım...yapamam."

Hyunjin beni dinlemeyip ellerimi tutarak gömleğini çıkartmaya başladı. Düğmelerin yarısına geldikten sonra kendi elini çekti. Benim devam etmem için kulağımı hafifçe ısırdı.

Ellerim yavaşça bir düğmeyi açtı. Kaslı göğsü yavaş yavaş ortaya çıkarken oraya bakmamam gerektiğini düşünüp gözlerimi kapattım.

Hyunjin geri çekildi. Beni izlediğini biliyordum. Bu daha çok utanmama sebep oluyordu.

Ben gözlerim hala kapalı bir şekilde düğmeleri açmaya çalışırken pantolonumun üzerinde elini hissettim.

Kemerimi çözüyordu.

"Hyunjin...şey...yapamam...şey...olmaz"

Kucağından inip yüz üstü yatağa bıraktım kendimi.

"Benden korkuyor musun?"

"Hayır ama çok utanıyorum. Bana güzel şeyler söylediğinde bile utançtan ölüyorum şu an yüzüne bakamıycam sanırım."

Bana uzun uzun baktı. Sonra derin bir nefes alıp cevap verdi.

"Gözlerimi kapatmamı ister misin? Daha rahat hissedersin belki."

Parmaklarımla oynarken cevap verdim.

"Bilmiyorum... Hissederim sanırım."

Gözlerini kapatıp öylece oturmaya başladı. Benim gelmemi istiyordu.

Bu sefer ben onu çektim. Bana uyup yavaşça kucağıma oturdu.

"İyi misin şu an?"

Gözlerini açmadan sormuştu.

"Hmhmm"

Tekrar gömleğini acemice açmaya başladım. Hareket etmeden kucağımda oturuyordu.

Son düğmeleri de açıp omuzlarından indirdim. Gömleği yatağa koyduktan sonra ne yapacağımı bilemeden durdum. Hyunjin bunu fark etmiş olacak ki tekrar konuştu.

little star / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin