kızlar ancak yetişebildim ve bekletmek istemediğim için kontrol bile edemedim hatam vARSA BİLE BENİ YİNE DE SEVİN TAMAM MI 😭💖🥀
bölümle alakalı hızlıca söylemek istediğim bir şey var. ben şahsen kirli konuşma seviyorum ve kurgumdaki jungkook karakterine de yakıştığını düşünüyorum. ve zaten cinsellik içeren bir kitap olduğunun, argo kelimelerin ağır olduğunun uyarısını en başta yapmıştım. bu yüzden "iğrendim, tiksindim, utandım" tarzı şeyler görmek istemiyorum 🐣
ride it, let me feel you
29 Aralık, 17:45
"Ya işte Lisa, fakir olmak böyle bir şey."
Lisa elindeki mega boy kurutulmuş orman meyveleri barı kutusunu alacak kadar paraları olmadığını öğrendiğinden beri şoktan çıkamamıştı. Lisa'ya hala alabilirlermiş gibi geliyordu.
"Sen bu yüzden mi her gün hazır ramen yiyorsun? Marketteki en ucuz şey olduğu için?"
"Evet," dedi Jungkook, "Bir de yemek yapmaya üşendiğim için... Aslında daha çok üşendiğim için."
Lisa elinde tutmaya devam ettiği kutuyu göğsüne bastırdı, "Bunu aldık diye iflasın eşiğine gelmeyiz bence."
"Yavrum ben o iflasın eşiğini geçeli ne kadar oldu bi' bilsen şok olursun." Jungkook'un kredi kartı o kadar eksilere düşmüştü ki hiç parasının olmaması için 50.000 wonu olması gerekiyordu.
Lisa, Jungkook'un 'annesini kaybetmiş yavru kedi' diye isimlendirdiği o ifadeyle göğsüne bastırdığı kutuyu aldığı yere geri koydu. Şimdi de Jungkook'un içine sinmemişti işte, o ifadeye dayanamıyordu.
Jungkook uzanıp kutuyu raftan geri aldı. Zaten dibin de dibindeydi, bir tane mega boy orman meyveleri barı alırsa düşebileceği başka dip kalmamıştı, "Alalım hadi."
Bam'e mama alacağı reyona geldiğinde Jungkook, fiyatları gördükçe market çalışanlarını yumruklamak istemişti. Fiyatları onlar belirlemese de şuan yumruklanabilecek en yakın kişiler onlardı.
"Mamalar neden paralı hiç anlamıyorum," dedi Jungkook, "Hayvanlar çalışıyor sanki."
Lisa güldü, "Bam'i işe alsalar senden çok para kazanırdı."
Jungkook, elleri eşofmanının cebinde, sırtı hafifçe geriye doğru bükülmüş şekilde reyonlardaki mamaları incelerken Lisa da Jungkook'un tam yanında duruyordu. Tam şuanki hallerinden çok fazla keyif alıyordu. Sadece basit bir şekilde ev alışverişi yapıyorlardı ama sadece basit bir ev alışverişinden çok daha fazla hissettiriyordu.
Lisa, Jungkook'un koluna girdi ve kıkırdadı, "Birlikte evimiz için alışveriş yapıyoruz."
Lisa'nın tatlı kıkırdamaları Jungkook'u da gülümsetti, "Ve çocuğumuz evde bizi bekliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
if i weren't | liskook
Fanficchanel elbise, dior çanta, valentino parfüm, inci kolye, pembe ruj, şiddetli evlilik, kapatılması gereken morluklar, uyulması gereken kalıplar ve kenar mahallenin kafa karıştıran sanatçı ruhlu serseri çocuğu