10.Bölüm: Tanıdık Yabancı

443 113 177
                                    


Merhaba...

Yeni bölümle karşınızdayım.

Keyifli okumalar dilerimm...

***

Derler ki, insanlar içlerini cehenneme çevirip dışlarında cenneti ararlar.

İçim, cehennemden farksızdı. Cehennemde çiçek açar mıydı?

Çiçek cehennemde yetişir miydi? Bilemezdim. Fakat Kerem'in sözleriyle cehennemden farksız olan kalbimde, çiçeklerin filizlenmeye başladığını hissetmiştim.

O hislerimi sözcüklerle tam olarak ifade edemeyişime içerledim. Ne oluyordu bana böyle, bilmiyordum. Her ne oluyorsa beni yolumdan saptırmadan bir süre daha devam edebilirdi, şikayetçi değildim.

Yabancı bir yerde, yabancı hislerimle baş etmeye çalışıyordum. Tanıdık bir ses, beni iç dünyamdan uzaklaştırdı. "Ne düşünüyorsun? Dalıp gittin bir anda..."

Bu ses Ceyda'dan başkasına ait değildi.

Bana uzattığı kahveyi alırken gülümsedim. "Önemli bir şey değil. Ellerine sağlık."

"Arabadan indiğinden beri sırıtıyorsun. Seni uzun zamandır böyle görmemiştim." O sırada imalı bir şekilde gülümseyip kahvesinden bir yudum aldı.

Kerem'in sözlerinden sonra Ceyda'nın beni beklediğini söyleyip hızlıca arabadan inmiştim. Yaşadığım şok nedeniyle ne yaptığımın farkında değildim. Kerem bana seslenmişti fakat o sırada Kerem'in peşimden gelen adım seslerini duymama rağmen hızlıca apartmana girmiştim. 

Aptalsın Aysu! Tam bir ergen gibi davrandın. 

Kendimi içten içe azarlayarak başımı önüme eğdim.

"Ben de seni hiç böyle görmemiştim Ceyda. Batu ile neler konuştunuz acaba?" Usta bir hamleyle odağı üzerimden uzaklaştırdım.

Ceyda, bakışlarını kaçırdı. Sonra derin bir nefes aldı ve bakışları tekrar gözlerimi buldu. "Batu, bugün de her gün olduğu gibi çok güzel göründüğümü söyledi."

Hislerimde yanılmamıştım, aralarında bir şeyler vardı. Ceyda'nın şu anki bakışları her şeyi anlatıyordu.

Kıvırcık kumral saçlarından bir tutam alıp parmağına doladı. "Şey... Bir de benden etkilendiğini itiraf etti. Çok hoşlanıyormuş, öyle söyledi."

En azından durumu berbat etmeyen birileri vardı, ellerimi sevinçle çırptım. "Biliyordum, bakışlarından bile belliydi. Eee, sen ne dedin?"

Ceyda'nın gözleri şaşkınlıkla açıldı. "Gerçekten mi? Bana olan bakışlarını yakaladın yani?"

Keyifle sırıttım. "Evet, senin bakışlarını yakaladığım gibi onunkini de yakaladım."

"Ya Aysu!"

Kahkaha attım. "Ne? Sen de sürekli bakıyordun kızım ona. Haksız mıyım? Hadi! Sen ne dedin, onu söyle bakalım."

Ceyda utancından ölecekmiş gibi ellerini yüzüne kapattı. "Offf! O kadar heyecanlandım ki, hiçbir şey demeden kaçtım. Rezil oldum ya."

Kaşlarımı çatıp yutkundum. Resmen benzer şeyler yaşamıştık. Ceyda rezil olduğunu söylemişti, ben de rezil olmuştum o halde. Bu düşünceler içerisindeyken keyfim kaçmıştı ve yüzüm düşmüştü.

Ceyda ellerini yüzünden çekip hararetli bir şekilde konuşmaya başladı. "Düşünsene Aysu! Hoşlandığın adam gelip sana hislerini açıklıyor ve sen hiçbir şey demeden kaçıyorsun."

AN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin