prolog

3.7K 61 12
                                    

Dalgaların kayalara sertçe vuruşu gibiydi onun aşkı.
Yıpratıcı.
Bir zaman sonra ona nasıl aşık olduğunuzu sorgulayacağınız kadar dayanılmazdı tavırları.
Uçurumları vardı. Onunlayken büyük denizlere açılan, hırçın dalgalara kurban gidebileceğim ve asla geri dönüşü olmayan bir yamaçta duruyor gibi olurdum. Rüzgarı hissedebiliyordum. Her zaman bu hissi verirdi. Özgürlüğü gösterip esir kalmayı öğretti.

Deliydi, delirtti.

Bedenime çarpan serin rüzgar saçlarımı birbirine katmak için fazlasıyla yeterliydi. Titriyordum. Ayaklarım balkon mermerlerinin üzerinde, birbirine sürtecek kadar yakın duruyorlarken ileriye doğru atacağım tek adımda birçok şeye son verebileceğimin farkındaydım.

Uçurumun kenarında olmak, onunlayken her zaman bu hissi tadıyordum.

"Vanya." dedi, yüzünde sanki benimle alay ediyormuş gibi bir ifade vardı. Sol elinin işaret parmağını kaşına sürtüyordu. "Ah, küçük Vanya."

"Ne istiyorsun benden?"

"Yaşamayı öğreteceğim sana."

Takipte kalın,
lasasella

herkese merhaba,
kitap içeriğinden biraz söz etmek istiyorum.
başrol erkeğimizin ciddi anlamda psikolojik sorunları olduğunu baştan belirtmek isterim.
yani bu başlıktaki +18 uyarısı herkesin zannettiği gibi yalnızca cinsellik açısından olan bir uyarı değil.
bölümlerde birçok kez yetişkin içerik ögelerine, örnek alınmaması gereken davranışlara, küfür/argoya rastlayabilirsiniz.
bu nedenle uyarımı şimdiden yapıyorum, rahatsız olanlar devam etmesin.
kalan sağlar bizimdir, go go goo!!^^

SESSİZ YANKI  18+Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin