Yatağın ortasında oturmuş telefonumdan haber sitelerinin yaptığı haberleri okuyorken neredeyse kahkahalarımın arasında boğulacaktım. Annem bu haberlerden sonra çıldırmış olmalıydı ve annemi böylesine deli etmek garip bir şekilde hoşuma gidiyordu. Bunca senenin intikamı olsa gerekti.
Serenli Holding'in veliahtı iddiaları yaptığıyla doğruladı!
Parmağımı ekranda biraz daha gezdirip sayfayı kaydırdığımda Çağıl'la olan fotoğraflarımıza kısaca baktım. Her açıdan çekilmiştik. Bunun ona bir zarar vereceğini sanmıyordum bu yüzden rahattım.
Çok geçmeden haberin yorumlarına gözüm çarpmıştı.
Çağıl gerçekten bu kadına mı baktı?
Aralarındaki şeyin dikkat çekmek için yapıldığını düşünüyorum.
Ne yani Çağıl'ın bu kadını kaçırdığına dair dönen dedikodular gerçek miydi yoksa?
Aşkları nasıl başladı?
Çağıl'ın iki sene önceki skandal gece kulübü kavgasını hâlâ unutamıyorum, adam ruh hastası. Vanya nasıl onunla takılabiliyor?
İki gün sonra anlaşamadık ayrıldık haberini duyarız, endişe etmeyin kızlar.
Umarım evlenirler çok yakışıyorlar!
Çağıl'ın skandal bir gece kulübü kavgası mı vardı? Merak edip internette bunu arattığımda karşıma çıkan videoya tıklamış ve pek de net olmayan görüntüleri seyretmiştim.
Başta Çağıl'a oldukça benzeyen biriyle bir adam yanyanaydı. Sonrasında ise çok geçmeden Çağıl'a benzeyen adam diğerine bir yumruk savurmuş ve onu bar tezgahının üstüne sermişti. Adamın yüzü böylece kameraya daha çok dönmüş oldu. Net olarak görülmüştü. Onu hatırlıyordum. Tüylerim diken diken olmuştu. Çağıl o zamandan beri beni takip mi ediyordu?Bundan birkaç sene önce bir barda bir tacize uğramıştım. Çok ciddi bir şey değildi, adamın biri zorla benimle dans etmek istemişti ve bende biraz karşı çıkınca olay küçük bir tartışmaya dönüşmüştü. Yanından uzaklaşıp onu güvenlik görevlilerine şikayet edecektim ama ben bardan çıkar çıkmaz barda bir kavga patlak verdiği için yeniden içeri girememiştim. Doğruca evlere dağılmıştık. Eğlence kısa sürmüştü.
Şimdi öğreniyordum ki Çağıl orada, o adamı bir güzel benzeterek mekanın içinden geçmişti. O gece oradaydı ve o adam benimle zorla dans etmek istediği için dayak yemişti.
Geriden gelen su sesi kesilmişti. Çağıl banyodan çıktığında elimdeki telefonu kapatarak ona döndüm. Üzerinde yalnızca beline doladığı siyah bir havlu vardı. Dolabına yaklaşmadan önce yanıma gelip bana uzandığında yerimde dikleşerek yanağımı öpmesine izin verdim.
Bu konuyu açıp aklına getirmek ve tadımızı kaçırmak hiç istemiyordum. Ama artık daha iyi anlıyordum, o hep benim bir adım arkamda olmuştu."Bugün ne yapacaksın?"
Dolabına yaklaştı. Çıkardığı gök mavisi gömleğini giyerken onu seyrediyordum. İşe gitmeye hazırlanıyordu. Benim ise gidecek bir işim bile yoktu artık.
"Emin değilim, sanırım biraz takılacağım."
Düğmelerini iliklerken bana doğru dönmüştü. "Nasıl bir takılmaktan söz ediyorsun?"
Omuz silktim. "Bütün gün yatakta uzanmak gibi mesela. Yapabilecek daha eğlenceli bir şeyim yok."
"Sana eşlik edebilirim?"
Gülümsedim. "Birimizin işe gitmesi gerekiyor."
"En azından bugün..?"
Başımı iki yana salladım. Dünden hazırdı ama maalesef bu teklifini reddedecektim.
Dudaklarımı araladığımda telefonuma gelen mesajla duraksadım. Ekrana baktım. Büyükannemdendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SESSİZ YANKI 18+
RomantizmDalgaların kayalara sertçe vuruşu gibiydi onun aşkı. Yıpratıcı. Bir zaman sonra ona nasıl aşık olduğunuzu sorgulayacağınız kadar dayanılmazdı tavırları. Uçurumları vardı. Onunlayken büyük denizlere açılan, hırçın dalgalara kurban gidebileceğim ve as...