Not: şu anda okuyacağınız kitap
kurgudan ibarettir kişiler
Ve konu da buna dahildir.Not: arkadaşlar kitap'ın
Konusu aksiyon
Kan, cinayet olduğu için kitabın içinde
+18 vardır lütfen ona göre
Okuyun.Başlangıç tarihi
07.18.2023
🤍🤍Sandalyemde oturmuş yeni kurbanımın dosyasını inceliyordum.
Kenan düzoğlu 32 yaşında evli ve 2 çocuk babasıydı.
Adam tam bir şerefsiz di 4 ayrı suçtan elime düşmüştü.
Kadın ve çocuk ticareti
Uyuşturucu imalatı ve çocuk cinsel istismar avuçlarım kaşınıyordu.Vakit kaybedemezdim hemen dolabımdan giyeceğim kıyafetleri çıkardım ve onları giydim.
Ayağıma'da uzun bilekli siyah bir bot giymiş ve içine bıçak yerleştirmiştim kıyafetim kurşun geçirmez ve yanmaz bir maddeden oluşuyordu.
Bunları biliyordum çünkü benim tasarımımdı cinayet haricinde kendime korunabilmem için özel kıyafetler tasarlayıp bunları üretiuordum. belime kemerimi taktım kemerin içine kurşun silah ve bıçak gibi aletler sığabiliyordu.
Odamdan çıktım ve aşağı indim "Oo lavinya yine harikasın" bunu diyen lara idi göz devirdim lara çok zeki bir kızdı.
Mesleği dedektifti beni kendisi bulmuş yanıma gelmiş ve bana yardım etmek istediğini söyemişti her ne kadar kabul etmesem bile o günden beri yanımdaydı.
"Gidiyormusun?" kafamı salladım ve tek kelime bile etmeden evden çıktım bir süre sonra kurbanımın evine gelmiştim.
Evin ışıkları yanmıyordu uyuyor olmalıydı uyurken öldürmekmi bayılırdım.
Eve kapıdan giremezdim onun için çevik bir haraket ile balkona tırmandım.
Az önce düz duvara tırmanmıştım ben yapardım bunun için eğitilmiştim tam da tahmin ettiğim gibi.
Burası onun odası değildi evin krokisi bendeydi gelmeden önce ezberlemiştim.
Odadan çıktım ve karidorda sağa döndüm ev büyüktü ama ben buraya gelmeden önce planlarım'ı yapmıştım odaya girdiğimde onu gördüm yani kurbanımı uyumuyordu.
Bu beni bir tık hayal kırıklığına uğratmıştı camdan dışarı bakıyordu sessiz ve çevik bir haraket ile yanına geldim ve onu ensesinden tuttup yere fırlattım kurbanıma eziyet etmeye bayılırdım ona ilk önce uyuşturucu bir zehir verecektim.
Ondan sonra parmaklarını kesip koparacaktım belkide parmakları ile baş harfimin şeklini çizerdim kim bilir ben bilirdim en güzel işkenceyi sona bırakacaktım onun kollarını ve bacaklarını koparıp kopan yerlerine asit dökecektim.
Biraz insaflı davranmıştım çünkü 2 tane çocuğu vardı.
Adam hızla yerden kalkıp bana yumruk saladı dirseğim ile yumruğu engelledim ve dizim ile bacak arasına tekme attım ağzından bir inleme kaçtı ama kendini hızla toparladı bana bir tekme savurdu.
Ayağını tuttup onu ileri fırlattım karanlıktı beni göremiyordu benimde onu gördüğüm pek söylenemezdi.
Ama onu sesinden algılayabiliyor ve hamle yapabiliyordum adam ayağı kalktı ve bana tekme attı attığı tekme karın boşluğuma gelmişti
Sendelediğimi görünce belinden silahı çıkardı bende boş durmadım ve silahımı çıkartıp kurbanıma doğrulttum ikimizde nefes nefeseydik "kimsin sen?" bunu diyen kurbanımdı "Ecelin"
Silah tutan eline tekme attım ve çevik bir hareket ile onu yere yatırıp üzerine eğildim.
Başını yukarı kaldırıp kemerimden çıkardığım bıçağı boğazına bastırdım.
Fazla zaman kaybetmiştim adamın yüzüne daha dikkatli baktığımda onun benim kurbanım olmadığını fark ettim başımı kaldırıp ileri baktım kurbanım oradaydı.
Yerde haraket siz bir şekilde yatıyordu o ölüydü adama baktığımda oldukça yakışıklı olduğunu fark ettim "kimsin sen?"
"Ecelin"
Adam beni belimden tutup ters çevirdi artık pozisyonlarımız değişmişti "kimsin sen?""sanane" "sanane ha kalk üstümden hemen!"
"Cık ben pozisyon değistirmeye üşendim" "delirdinmi sen be adam çabuk kalk üstümden yoksa" "yoksa yoksa ne?"
"Seni öldürürüm"
Yerdeki bıçağı alıp karnına zararsız bir şekildeki sapladığımda dengesi bozuldu
Bende hemen onu üzerimden fırlattım ve cebimdeki silahı çıkartıp bacağına doğrulttum.
Korkmuyordu beni ilgilendirmez'di silahı ateşledim kurşun artık bacağındaydı ağzından küçük bir inleme çıktı ona yaklaştım ve saçından bir tel kopardım
Saç telini kilitli poşedimin içine yerleştirdim.
Hızlıca evden çıktım bir süre sonra eve gelmiştim lara beni kapıda bekliyordu elimdeki kilitli poşeti ona verdim "
bunu araştır"
"ne oldu ki?"
"Soru sorma lara."
Hızlıca yukarı çıktım ve üstümdekileri çıkartıp yaktım odamın kapısı açıldı
"lidya bu onun dosyası"
kafamı saladım ve lara'nın elinden dosyayı alıp incelemeye başladım.
Bu süreçte lara odadan çıkmıştı.
Yekta soylu.
Boy: 1.93.
Yaş: 26.
Göz rengi: kara (siyah).
Kilo: 80.
Anne adı: bilinmiyor.
Baba adı: bilinmiyor.
Kardeş: bilinmiyor.Kim di bu "yekta" diye geçirdim içimden
Dosyayı hızla kapattım ve masanın üzerine fırlattım sıkıldığım için kendime listemden yeni bir kurban aramaya koyuldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm arafı
ActionKorkum yoktu kimseden ne ateşten ne alev'den karanlığın ve adaletsizliğin hüküm sürmüş olduğu bu dünya da korkmak yakışmazdı bana.