Evet Final bölümü geldi çattı bu gün tarihler 01/072024 gösterirken bizler yekta ve lidyanın sonunu okuyacağız tam bir yıl olmak üzere
İyi okumalar 💓
Telelfonuma gelen konum ile koşturarak aşağı inip arabaya bindim yekta da benimle birlikte bindiğinde arabayı sürmeye başladım yekta torpido daki bıçakları ve silahları üzerine yerleştirip arada sırada yolu kontrol ediyordu konuma ulaştığımda arbayı tam durdurmadan yekta arabadan fırladı
arabadan indiğimizde hızlı ve sert adımlarla bina gözüken harabenin içine girdik.
onları kızımı bu iğrenç kokuşmusş yere getirdikleri için sike sike çoğaltacaktım önümüzdeki ilk kapıdan içeri girdiğimizde arkamızdan kapı kapandı "amına kodumun yavşakları" arkamı döneceğim anda başımın arkasındaki namlu ile yerimde buz kestim yektaya gözümün ucuyla baktığımda onunda benim gibi olduğunu gördüm.
"elinizdeki silahları bırakın" "yok yaa bırakıp da götünemi sokayım sikik" "gerçi buna zor girerde" yektanın söylediği şey ile gülümsedim namluyu başıma vurduğunda bağırdım "senin o olmayan amını ayın ters yüzünde kanata kanata sikerim" "oha lan ben böyle küfür görmedim" "sus lan boşaltım ağızlı seni" adam tam bağıracağı sırada arkamızdaki kapı açıldı ve yanımıza doğru sert adım sesleri yankılandı.
gelen kişiler karşımıza geçtiklerinde başımı onların tarafına çevirdim üzerinde tüm bedenini saran dar bir pantalon ve boğazlı kazak vardı uzun bacaklarını daha ön plana cıkarır gibi şık bir tabuklu bot giymişti dudaklarına koyu bir ruj sürmüş ve kuzguni siyahlarını özgürce omuzlarına salmıştı. karşımda dimdik bana nefretle bakan biri vardı ve bu Lara dan başkası değildi kız kardeşimdi.
yüzüme tokat gibi çarpıp geçen gerçek ile bozguna uğramıştım tüm herşey yalanmıydı ihaneti iliklerime kadar hissetmem normal miydi varlığının sıcaklığı halen kalbimdeyken bana bunu nasıl yapardı o an damarlarımdaki kanın sonsuza kadar akıp bir köl oluşturacağını zanettim hayal kırıklığıydı bunun adı.
"sen" güçlüce kahakaha attığında kucağında duran kızıma baktım bir kere bile giydirmediğim o takımı üzerindeydi ağladı ağlayacak durrumdaydı lavinia bana baktığında ona gülümsedim ellerini birbirine çırpıp şirin sesler çıkarmaYa başladığında ona gülümsedim Lara laviniayı geri çektiğinde ona öfkeyle baktım yanındaki kişi oğuzdu oğuz ölmemişti dimdik karşımızdaydı. Kolunu laranın beline dolayıp laranın dudaklarını öptü.
"biraz eğlenelim ha güzelim" Lara gülümsedi Lara düşmanıma gülümsedi "zevkle" oğuz yektaya döndü "yektacık bir seçim yapmanı istiyorum" yekta ile birbirlerimize baktığımızda kafamı iki yana salladım "biricik karın mı yoksa güzeller güzeli kızınmı" yektanın çenesinin kasıldığını hissetim hayır seçim yapamazdı.
"seçim yapmayacağım" diye tısladığında oğuz iğrenç bir kahkaha attı "hayır yapacaksın" lavinia ya silah doğrultuğunda yekta hızla konuştu "beni öldür seçim yapmayacağım" oğuz başını iki yana salladı arkamdaki adam lavinia silah doğrultuğunda oğuz sırıttı "o zaman ben yapayım ikinizinde canı yansın olmazmı"
oğuz adama işaret verdiğinde arkamdaki adamın silahını hızla alıp laviniaya kalkan oldum ve hızla silahı Lara ya sıktım aniden göğsümdeki acı ile inledim vurulmuştum bedenimin yere düşmesİni engelledim ve hemen laviniayı kucakladım yekta bu sırada oğuzu ve diğer adamları çoktan öldürmüştü bedenimin yere düşmesiine izin verdim yekta bana doğru koşup yere çömeldi ve beni kucağına aldı kucağımdaki lavinia uslu uslu karnımda yatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm arafı
ActionKorkum yoktu kimseden ne ateşten ne alev'den karanlığın ve adaletsizliğin hüküm sürmüş olduğu bu dünya da korkmak yakışmazdı bana.