8.Bölüm Yalvarış

36 10 0
                                    

Tedavi olmayacağım sesim serti "bakın eğer ki tedavi olmassanız durumunuz daha da kötüleşecek" "umrumda deği" dedim ve hastaneden çıktım otoparka park etiğim arabama doğru yürürken arkamdan bir adım sesi işittim hiç bozuntuya vermeden yürümeye devam ettiğim sırada arkamdaki adım sesi bir anda bana doğru koşmaya başladı hızla arkamı döndüm ve bana doğru koşan adamın yüzüne yumruk attım. Adam inleyerek yere düştüğünde tek olmadığını fark ettim.

diğer adam silahını çıkardığında koşarak takla attım kurşun saniyelik köprü yaptığım belimin altından geçti hızla doğruldum ve adamın karnına tekme attım adam acıyla dizlerinin üzerine düşüp kan kusmaya başladı tek bir adam kalmıştı hızla ona koşup havaya zıpladım havada olan bedenimi döndürüp adamın göğsüne tekme attım.

Bunun da işi bitmişti arbama bindim ve evime gittim beni kapıda dünya karşılaşmıştı "annecim geldin" bende ona sarıldım ve salona geçtim lara bana bakıyordu dünya ya döndüm "annecim şimdi bizim teyzen ile konuşmamız lazım sen odama gitt film izle olurmu " dünya kafasını salladı ve yukarı çıktı "Lara benim sana bir şey söylemem lazım" "dinliyorum" "lara ben hastaneye gittim test için şey dediler" "ne dediler lidya önemli bir şey yok dimi" "kanser olduğumu söylediler bende tedavi olmak istemediğimi söyledim."

Lara nın gözleri hızlıca doldu "sen bizi de mi düşün müyorsun ha?" dünya var o Annesiz kalacak yekta var ben varım ne demek tedavi olmayacağım hemen şimdi o doktoru ara ve tedavi olmak istediğini söyle" "lara anlamıyorsun" "ara dedim" lara çok sinirli gözüküyordu.

Hemen telefonumdan doktoru aradım ve tedavi olmak istediğimi söyledim "bakın lidya hanım durumunuz çok ciddi erken müsaele edilmesi lazımdı belki de yapacak bir şeyimiz kalmamış olabilir yarın gelip tedaviye başlamamız lazım.

Aksi halde öleceksiniz. Eğer sevdikleriniz varsa onlardan uzaklaşın onları üzmeyin durumunuz ciddi sizin şu an da hastane de olmanız lazım ama yarın gelin ben size en iyi doktorlarımızı ayarlıyacağım tedavi niz hastanede sürecek" dedi ve kapattı doktor sevdiklerinizden uzaklaşın diyordu hızlıca yektayı aradım ve bir buluşma ayarladım hızlıca evden çıktım ve arabaya binip geçen gün gittiğimiz tepeye doğru sürdüm.

Yekta gelmişti hızlıca arabadan inip onun karşısında durdum "nasılsın?" "iyiyim sen" yalan söylemiştim "lidya eğer istersen ben burdayım bir ev yaptırmak istiyorum tam buraya birlikte yaşar-" "yekta ben ayrılmak istiyorum" "ne?" "duydun istemiyorum seni sıkıldım senden" "lidya şaka mı bu?"

"hayır değil" yekta ciddi olduğumu anlamıştı "lidya lütfen gitme beni bir daha bırakma" yekta bir anda dizlerinin üzerine doğru çöktü ve bana yalvarma başladı. Yalvarırım lidya gitme gitme yekta soylu sana yalvarıyor gitme bu hali kalbimin parçalara bölünmesine sebep oldu. " gitme" yekta artık ağlıyordu hemde bağıra bağıra içim parçalara bölünmüştü ona bakmadan arabama binip gittim benim canım benim ruhum orada kalmıştı ben eksiktim ben onu 2. Defa yalnız bırakmıştım.

ölüm arafıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin