Motoruma binip evden uzaklaştım yılanımı almaları için biri ayarlamıştım.
Evin kapısını herzamanki gibi Lara açtı
Sol elinin bir kısmı sargılıydı kaşlarımı çattım "eline ne oldu?" "Ocak patladı ateş'te elimi yaktı."Kafamı saladım "iyisin dimi?" Lara başını saladı ateş düştüğü yeri yakar'dı.
Hatırlıyordum annem ile babamın kavga edişini annemin gelip kulağıma kulaklık takıp geri dönmesini evde bulduğum 1 bidon benzini annem ve babamın odasına döküşümü odaya birinin girdiğini.
Kibriti yakıp odaya atışımı hatırlıyordum
Odaya giren babam dı hayır annem'di ben kendi annemi canlı canlı yakmıştım.
Çığlıklarını duymamı engeleyen tek şey'in kulaklık olduğunu hatırlıyorum.Ben kendi annemin katiliydim nerden bilebilirdi ki kendi katilini doğuracağını.
Ben odamdayım Lara kafasını saladı hemen odama gittim uyuyamazdım genelde bende hemen üstümü değistirmeye başladım.
Aniden bir kurşun sesi duydum. Dudağımın kenarı kıvrıldı yekta'nın adamları beni takip ediyordu çok salaklardı onları çoktan fark etmiştim.
Yekta'nın ağzından.
Hemen Alp i aradım "şu kadını takip edin" "tamam abi" telefonu kapattım onu takip etmiştik bir evin önüne gelmiştik ev 2 katlıydı 2. katından'da onun oda sı vardı.
Bir süre sonra odaya girdi ve camın önünde üzerini çıkarmaya başladı "oha amına koyayım."
Selim'e baktığımda gözlerini irice açmış cama baktığını gördüm "vurun lan şunu!"
"Ya da durun" silahımı çıkartıp beynine sıktım artık ölüy'dü."Sapık herif"
Dönün lan önünüze adamların hepsi önüne döndü ona baktığımda üzerini giyinmiş olduğunu gördüm zaten perdeden hiç birşey görülmemişti .
Gömleğimin yakalarını çekiştirdim "yeter bu kadar toplanın gidiyoruz!"
~Lidya'nın ağzından.~
Sabahlamıştım telefonum çalıyordu.
Hemen açtım arayan Lara idi
"Alo Lidya bina patlatılmış" kaşlarımı çattım "hangi bina?" "çocuklar için olan bina" "tamam kapat" üstüm zaten giyinikti hemen evden çıktım evin arkasında'ki garajdan rastgele bir araba aldım.Ve binaya doğru sürmeye başladım.
Çok trafik vardı 10 dakika sonra trafik zar zor bir şekilde açılmıştı bir anda gözümün önü karardı ve ellerim uyuşmaya başladı.Aniden araba şiddetli bir şekilde sarsıldı "hey iyi misin?" Bu kokuyu tanıyordum bu yektaydı.
Kafamı salladım "arabanın arkası biraz dağıldı bana IBAN atarsan zararı karşılayabilirim." Hayır gerek yok ben halederim yekta kafasını saladı.
Arabayı çalıştırdım ve bina'ya doğru sürmeye başladım binanın önüne geldiğimde buranın bir harabe olduğunu gördüm.
Çok şükür ki çocuklara bir şey olmamıştı onlar 1 saat önce lunaparka gitmişti.
Lara hızla yanıma geldi "bunu kim yaptı sence" "bulacağım."
"Şey binaya 2 saat önce biri girmiş kim" sesim sertti Lara telefonundan adamın fotoğrafını gösterdi fotoğraftaki adam yekta'dan başkası değildi.
~Yarım saat sonra~
Yekta nın evine gelmiştim evini biliyordum bende onu takip ettirmiştim.
Hızla kapıyo doğru ilerledim ve kapıyı açtım kapının kulpu parmak izli idi benim parmak izimi kabul etmişti enteran dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm arafı
ActionKorkum yoktu kimseden ne ateşten ne alev'den karanlığın ve adaletsizliğin hüküm sürmüş olduğu bu dünya da korkmak yakışmazdı bana.