5.Bölüm Dünya

55 13 12
                                    

Hızlıca evden çıktım o oydu o yektaydı onu bırakıp gitmişitim. Sokaklardan geçerken bir kız gördüm 17 18 yaşlarında olmalıydı süt içen bir kediyi seviyordu.

Arabanın arkasına saklanmış bir adam onu izliyordu o da 21 22 yaşlarında olmalıydı.

Kız yerden doğruldu ve koşarak diğer bi ara sokağa girdi kedi kızın arkasından masumca bakıyordu. Hemen kendinin yanına gittim ve onu kucağıma aldım.

Lara kedileri sever'di. Hızlı adımlar ile eve doğru yürüdüm ve evin kapısını tıkladım kapıyı Lara açtı. Ona kediyi uzattım "al senin" Lara hızlıca kediyi elimden aldı ve bana sarıldı.

Sarılışın'da bir anne sıcaklığı vardı gözlerimi kapattım "Lara temas sevmediğimi biliyorsun" hızlıca geri çekildi özür dilerim "sorun değil" dedim ve odama çıktım.

Lavinia için özel bir polis tutmuşlar'dı bile polisi incelediğimde adının "buket elçin olduğunu ve 23 yaşında olduğunu öğrendim. İşinde çok iyiydi mesleğinin hakını veriyor'du.

Kafamı kaldırdığımda dolabın üstündeki kutuyu gördüm. Hızlıca kutuyu aldım ve yatağa oturdum. Kutunun içinde "yekta" ile fotoğraflarımız vardı birini elime aldım. Fotoğraf'ta ben yekta'nın kucağındaydım ve onu öpüyordum. Fotoğrafı yatağın üstüne koydum ve yatağa uzandım yorulmuştum uyumam lazımdı.

Ani bir dürtü ile uyandım olamaz yekta karşımdaydı "yekta"? neden geldin? Senin için geldim "özür dilerim yekta"
"Sorun değil" yekta yüzünü yüzüme yaklaştırmıştı. Gözlerimi kapattım aniden geri çekildi "beni orada bıraktın kendin kurtuldun" "hayır sana sordum gelmedin" "hayır" diye haykırdı "sormadın gelirdim seninle her yere gelirdim."

Yektanın görüntüsü yavaş yavaş siliniyordu elimi ona doğru uzattım "yekta gitme" ve yektanın görüntüsü silindi "hayır" diye yüksek sesle haykırdım.
Kapı aniden açıldı "Lidya iyimisin?" Gelen Laraydı kafamı salladım "hadi yat" Lara yanıma geldi üstümü örttü sonrasındada başımı okşadı.

Ve gitti hemen ayağı kalktım karargahtan bir adam'ı öldürecektim kıyafetlerimi giydim ve evden çıktım. Kısa sürede admın evine varmıştım. kapıyı kolaylıkla kırıp içeri girdim. Adam televizyon başında uyuya kalmıştı. hızlıca kafasına sıktım.

Yukarıdan bir tıkırtı sesi geldi hızlıca yukarı çıktım ve odaya girdim oda küf ve rutubet kokuyor'du odadaki dolabın kapağını açtığımda 4 ya da 5 yaşında bir kız çocuğu gördüm bana bakıyor ve ağlıyordu "abla gitt babam senin canını acıtır" elbisesinde açık kalan dizini gösterdi "bak sana da bundan yapar ben onu oyalarım sen gitt."

"Bir daha kimse sana böyle davranmaz" elimi ona uzattım "gel" ilk başta tereddüt etse'de hızlıca kucağıma geldi "adın ne bakalım senin?" "Dünya" "hım ne güzel" merdivenlerden inerken dünyaya döndüm "şimdi gözlerini kapat olurmu" hızlıca gözlerini kapattı gülümsedim evden çıktığımızda motoruma bindim dünya gözlerini çoktan açmıştı onu önüme bindirdim ve eve doğru sürdüm.

Eve gelmiştim onu hemen odama çıkardım "banyo yapmak istermisin" utana sıkıla kafasını salladı onu güzelce yıkadım ve Lara'nın kardeşinin kıyafetlerinden giydirdim Lara nın 5 yaşınd bir kız kardeşi vardı pembe elbisesi beyaz çorapları ve pembe ayakabısıyla çok tatlıydı "saçlarını örelimi"

Dünya kafasını saladı.

Saçını 2 yerden balık sırtı örmüştüm. onu kucağıma aldım ve mutfağa indirdim. aç olmalıydı hemen bir sandviç yaptım ve dünyaya verdim bana gülümsiye gülümsiye yemeğini yemişti tabağını önünden aldım ''anne''

"sen benim annemsin demi beni kurtardın sadece anneler çocukları ile böyle ilgilenir" dünya ayağı kalktı ve bacağıma sarıldı "biliyormusun anne gelmeni çok bekledim." "Sen benim annemsin dimi?" Kafamı salladım "ben senin annenim" ona annesi olmadığımı söylersem hayal kırıklığına uğrardı.

"Hadi bakalım yatağa" onun için yatak hazırlamıştım hemen yatağına yattı üstünü örtüm "iyi geceler anne" alnını öptüm "iyi geceler miniğim."

ölüm arafıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin