~Yektanın ağzından~
Bacağım pek fazla acımıyordu hızlıca evden "çıktım hızlıca çıktığım konusunda şüpheliydim.
Topalıyordum ve bu beni yavaşlatıyordu.
Aren beni almaya gelmişti hemen arabaya bindim aren benim sağ kolumdu ona çok güveniyordum."Yekta ne oldu ne bu halin vuruldunmu" kafamı saladım "hastaneye gidelimmi?" "Hayır eve doktor çağır o halleder uğraşamam şimdi polis ile"
Evin yolunu tutmuştuk arene elimdeki saç telini uzattım "bu ne?" "saç teli bunun DNA sını araştır" aren elimdeki saç telini aldı .
Eve gelmiştik arabadan indim ve eve girdim bacağından sızan kan yerlere damlıyordu sorun değildi temizletirdim.
Hızlıca odama girdim aren doktoru çağırmış olmalıydı doktor gelmiş yaralarıma bakmış ve pansuman yapmıştı ilerleyen zamanlarda odaya aren girdi ve bana bir dosya uzattı.
"Yekta" bir şey söyleyecekti ama söyleyemiyor gibiydi "ne oldu?" "sen en iyisi dosyaya bak" dedi ve odadan çıktı
Boy: ...
Yaş: ...
Göz rengi: ...
Kilo: ...
Anne adı: ...
Baba adı: ...
Kardeş: ...
Böyle biri bulunmamaktadır.Ne demek bulunmuyor kimliğinimi sildirmişti
~Lidyanın ağzında~
Kendime yeni kurbanlar bulmuştum bile odamdan çıktım
Ve oturma odasına ilerledim lara koltukların birinde oturmuş haber izliyordu bende yanındaki koltuğa oturdum ve gündemdeki haberleri izlemeye başladım ayağı Kalktığımda televizyondan bir ses duydum
"Heryerde aranan seri katil lavinia yine bir cinayet işledi bu seferki kurbanının alt bölgesi yok olduğu söylenildi"
"Ekipler lavinia'nın işlediği cinayetin bilgileri ile ilgileniyorlar"
Dün işlediğim cinayeti daha yeni haberlere sunuyorlardı "saçmalık" diye geçirdim içimden
"adamın alt bölgesi nerede'ki lidya"
Lara bana meraklı gözler ile bakıyordu "işim hakkında konuşmayı sevmem biliyorsun"
Lara başını öne eğdi "özür dilerim"
"köpeklere verdim onlar halletti"
lara başını kaldırdı ve bana gülümsedi oturma odasından çıktım odama gidecektim "lidya" arkamı döndüm "efendim lara""Şey yeni bir kurbanımız var" "tamam hallederiz" "ama bu sefer tek çalışmayacaksın" "neden?"
"Kurbanının bir düşmanı var işi onunla haledeceksiniz" "hayır! ben tek çalışırım" "zaten tek çalışacaksın o sadece sana bilgi verecek" "hayır! dedim" hızlıca yukarı çıkıp odama girdim arkamdan lara'da odaya girmişti.
"Al lidya bak bu adamın dosyası incele istersen" dosyayı elinden aldım ve incelemeye başladım
Cengiz Yıldırım 42 yaşında bir fabrikatör'dü kendi kızına tecavüz etmiş ve onu öldürüp çöp konteynırına atmıştı
Sinirle elimi yumruk yaptım ve başımı kaldırıp lara ya baktım "tamam kabul ediyorum hazırla işi"
Lara kafasını saldadı dünyadan bir pislik daha silinecekti bu gece "lara yılanı hazırla" lara kafasını saladı
Ve odadan çıktı.Yarım saatin sonunda hazırdım evin adresini ve krokisini ezberlemiştim.
Lara yılan ile oraya daha önceden gitmişti bile motoruma bindim yaklaşık 40 dakika sonra evin önüne gelmiştim. motorumdan indim.
Yolun ortasında siyah bir cip duruyordu. arabadan biri indi inen kişi Yekta'dan başkası değildi.
Yanıma gelmesini bekledim ben kimsenin ayağına gitmezdim. Yekta Bana doğru yürümeye başladı.
Umursamadan eve doğru yürümeye başladım yılanım icerideydi. Yekta'da arkamdan içeri girdi aniden bir hıg, sesi duydum
Bu ses Yekta'dan gelmişti "bu ne amına koyayım" "tanıştırayım yılan" Yekta şaşkınlıkla bana döndü "sus ve ilerle yekta"
Lara adamı önceden bayıltmışıtı
Odaya girdiğimde kurbanım yerde baygın yatıyordu Yekta adamın karnını ayağının ucuyla dürttü."Uyan babalık"
Ve adam uyanmadı "ne zaman uyanacak?" "çok yakında" Yekta'ya baktığımda yılana baktığını gördüm 1, 2, 3 şimdi ve adam uyandı
Yekta adama doğru yürüdü ve suratına yumruk attı "hatırladınmı lan beni" adama bir yumruk daha attı. kendi gelemedi de köpeğinimi gönderdi lan.
Yekta cebinden silahını çıkardı ve adamın alnına doğrulttu. "son sözlerini söylemeye ne dersin?"
Hemen Yekta nın elindeki silaha tekme attım. "ne yapıyorsun?" "ne mi yapıyorum onu öldürüyorum görmüyormusun"
"Bu it oğuzun adamı yaşamayı hak etmiyor"
oğuzmu içim yine o günkü gibi nefret ile doldu
Yılanıma baktım benim daha güzel yöntemlerim var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ölüm arafı
ActionKorkum yoktu kimseden ne ateşten ne alev'den karanlığın ve adaletsizliğin hüküm sürmüş olduğu bu dünya da korkmak yakışmazdı bana.