"Ima.. ima ženu."
Te reči. Žena. Moj Noah. Noah švalerčina kakva je sada ima ženu.
Ta žena sam trebala biti ja da nisam ispala glupa. Dve godine sam mu bila verenica."Ženu?" -upitala sam Josha i progutala knedlu.
Samo je klimnuo glavom.
"Koliko dugo čika Josh? Koliko dugo je oženjen?" -osetim kako mi oči suze. Samo ne to.
"El, kako si otišla 26. jula i ostavila mi onaj divan verenički prsten.. dao sam ga Noahu..." -zastao je i pogledao me pravo u oči da vidi moju reakciju, no samo sam potvrdno klimnula glavom da nastavi. -"Prsten sam dao Noahu, El to je uništen čovek. Uzeo je taj prsten i sećam se kao da je juče bilo, nasmejao se, onako bolno, onako kako se povredjeni ljudi smeju i više u sebi promrljao 'neka joj je sa srećom'. El, slomila si tog dečka na sitne delove koji se ne mogu sastaviti ponovo.."I gotovo. To je bila kap koja je prelila čašu. Plakala sam čika Joshu u naručju ponovo.
"Pio je. Godinu dana se urnisao od alkohola, a kako i sama znaš biznismen.. novine su brujale o Noahu kako je alkoholičar, kako si ti nestala pa da je zato postao takav. I El.." -pomilovao me je po obrazu i obrisao suzu, te nastavio - "Našao je neku crnku. Venčali su se par meseci kasnije, ali El.. on menja devojke svaku noć. Novine i o tome pišu, a žena ništa. Verujem da je sa njim zbog para.."
"Jeste. Sve su bile sa njim zbog para. Samo sam ja htela pored svega toga da radim i da delimo sve iako mu moja novčana pomoć nije trebala." - rekla sam i dalje plakajući.
"Zato te je i voleo. Nisi ga gledala kroz korist."
"Zašto je onda sa njom čika Josh? Zašto?!"- zajecala sam ponovo. Boli me.
"Zašto si ti otišla El?"
"Morala sam. Nisam morala, neću da te lažem. Želela sam odavno da odem odavde, na žurci modela upoznala sam dečka Murata. Model je. Otišli smo na par pića, ostavila sam Noaha i otišla kod Murata u Istanbul. Postala sam model, novinarka sam i pevam. Sve što sam oduvem želela čika Josh. Murat i ja bili smo 2 godine zajedno, ali ciljevi nam nisu isti i razišli smo se.."
"Zato si ostavila Noaha? Nije želeo sa tobom da ode?"
"Ne znam, predpostavljam da nije želeo, on je imao sve ovde i sada ima sve ovde. Možda bi i otišao sa mnom, ne znam čika Josh nikada neću ni saznati." -nasmejala sam se.
"Ne govori da nećeš nikad.. jesi li ga videla od kad si došla?" - upitao me je.
"D.. Ne. Da. Ali ne želim o tome. Mpžda ću ti ispričati jednom." - rekla sam, a Josh se nežno nasmejao i klimnuo glavom. Uvek je bio tu kada sam bila loše, uvek je znao sve.
"Moram da idem čika Josh." - pogledala sam u telefon i bilo je već 12:20h. - "Imam intervju sa nekim novim vlasnikom restorana, ne znam kako se zove restoran, ali znam gde se nalazi... 3 ulice dalje odavde?" -napravila sam neku glupu grimasu i pogledala Josha koji je sada imao tup pogled u prazno, pogledao me nasmejao se i rekao - "Poznajem vlasnika, otvorio je restoran tu a i u Turskoj sad skoro. Verovatno zato želi tebe kao novinarku. Ne poznaješ vlasnika?"
"Ne. Meni su samo javili da imam neki intervju sa nekim mladim čovekom u Americi i da moram ja da idem. Taman mi je usput jer imam nastup za 3 meseca" -nasmejala sam se.Ustala sam i uzela svoju torbu, poljubila čika Josha u obraz i izašla iz kafića te se zaputila do restorana 3 ulice dalje..
YOU ARE READING
Zašto Mi?
Romance~Ella Smith. Ima 26 godina i po zanimanju je novinarka, pevačica i model. Rodjena je u Americi u New Yorku. Pre 4 godine odselila se u Tursku u Istanbul. Sada se nakon 4 godine vraća u svoje rodno mesto, radi posla. •Kada ode u svoj...