U jedan su stigli svi novinari i kamermani, namestali su set za snimanje i istovremeno prilazili i javljali mi se. Sedela sam sa njima i pomagala im, to mi je navika uvek kada imam snimanje pomazem kamermanima. Noah je nestao i nisam ga videla od onog naseg razgovora.
Polako su zavrsavali sa svim kamerama i setom i posle pola sata smo mogli da pocnemo sa snimanjem. U medjuvremenu, pretrazila sam ceo restoran i njega i dalje nije bilo.
"Hocete li Ella ili sta se desava?" - drsko je upitao jedan, nadrkani mladi momak koji je poceo da radi kao kamerman pre godinu dana. Niko ga ne voli, ali mu svi cute. Osim mene.
"Decko, prvo.." - rekla sam podizuci palac na ruci i prilazeci mu - "kasnili ste, drugo nemoj da mi glumis nesto inace ti otkaz sledi odm..." - taman sam podigla i kaziprst kad neko maglo otvori vrata restorana i svi pkgledamo u tom pravcu
"Pocinjemo?" - usetao je Noah u restoran mrtav hladan kao da ga nismo svi trazili pola sata.Seli smo jedan pored drugog i nasuprot nas moja dobra prijateljica Demet.
Hemija medju nama je gorela. Bilo je i svi su mogli da je osete, ali je gorela. Pokvarila se.
"Dobar dan, sa nama su gospodin Noah Wilson i gospodjica Ella Smith" - zapocela je Demet sa klasicnim uvodom - "Danas cemo malo popricati sa vlasnikom ovog restorana 'L&L' , i jos kladionica.. sirom sveta, svuda je poznat. Gospodjicu Smith poznajete sa tva, novina, magazina... nasa novinarka, pevacica i model. Takodje poznata sirom sveta." - nasmejala sam se.
"Zanima me, a verujem i da gledaoce najvise zanima, otkud vas dvoje zajedno?" - upitala je novinarka i pogledala u nas. Noah joj je odgovorio - "nas dvoje se.." - uputio mi je pogled - "poznajemo se godinama. Sreli smo se pre nekoliko meseci u Americi, onda kada smo odrzali intervju, eh.. posle toga sam odlucio da ovaj restoran ovde u Istanbulu, prepisem njoj jer ja ne mogu da dolazim svaki dan, ni svake nedelje. Ona je pristala..." - klimnula sam potvrdno - "i evo nas, danas smo potpisali ugovor i za nedelju dana ce sve biti sredjeno"
"A gospodine, zasto Vasa zena nije sa vama? I zasto Vasoj zeni niste prepisali..."
"Zivi sa mnom." - prekinuo je u pola recenice. Kako nekulturno.
"Nije to bilo moje pitanje."
"Nije, znam. Nije ovde jer je imala nekog posla kod kuce"
"Gospodjice Ella..." - obratila mi se novinarka i uputila sam joj zbunjujuc pogled te se nasmejala.
"Kako vama odgovara ovo? Zbog posla i svih obaveza..."
"Dobro. Drzim se. Nemam sta oko restorana, samo da se pojavim ponekad sto mi nece biti tesko."
"A pevanje i ostalo? Modeling?"
"Modelingom se bavim i dalje, sada bas spremam neke slike. Koncert imam za mesec dana ovde i za dva meseca, zamislite.." - krajickom oka sam pogledala u Noaha koji me je pazljivo slusao - "ponovo odrzavam koncert u Americi. Od onda kada sam ga odrzala, publika je poludela za mnom i trazili su sada po celoj Americi da odrzim..." - nasmejao se. Videla sam.
"Hocete se vracati u Ameriku?" - to je bilo dobro pitanje. Da li cu se vracati? Nisam zivela tamo cetiri godine, navikla sam ovde, ali mi isto tako nedostaje americki nacin zivota. Moje prijateljice.
"Ne verujem, mozda nekad."
"A novinarstvom cete se baviti?" - odmahnula sam glavom. Trebalo je da ostane u tajnosti, ali ne moze to kada ste u ovakvom nacinu zivota.
"Necu, prestala sam sa tim. Zadnji intervju mi je bio onda sa ovim gospodinom" - pokazala sam na Noaha - "ja sam odrzala intervju, iskljucivo zbog toga sto sam iz NY i sto sam isto imala koncert tamo tada. To mi je bila prilika da se vratim tamo znate."
"Smem li da Vas pitam, kako se poznajete?"
"Upoznali smo se pre nekoliko godina kada je ova mlada gospodjica naletela na mene u parku jureci svog psa"
Nasmejali smo se svi. I tu je pocela nasa mala, kratka prica upoznavanja. Nisam ocekivala da ce reci, ali ocigledno je da ne zeli da krije nista vise.
"Gospodjice Ella, imate li nekoga u svom zivotu?"
"Preskocicu to pitanje."
"Gospodine Wilson, vi ste rekli da ste ovaj restoran sredili kao sto je zelela vasa bivsa ljubav? Zasto se zove L&L? Ima li veze sa imenom?"
"Bivsa verenica. L&L se zove iz vise razloga, ali ajde... ima dva slova L u svom imenu. To je to sto cu Vam reci" - prijatno se nasmejao i naslonio na naslon.
Intervju smo zavrsili nakon dva sata, pricali smo o svemu, poslovima, zivotima... i kada su se spakovali i otisli, ostali smo sami nas dvoje ponovo. Ni rec nismo progovorili dok nismo otisli u glavni hol gde su nas cekali oni ljudi sa sastanka. Bilo je vreme za rucak, i prosao je sjajno. Nas dvoje nismo imali mnogo kontakta i razgovora.
Krenula sam kuci oko pet popodne i kada sam stigla bilo je skoro sest, ogromna guzva u tom delu prvi put.
'Napokon glavu da odmorim' pomislila sam dok sam kuvala sebi kafu. Dok se hladila, otisla sam da se brzinski istusiram i presvucem u pidzamu, te otisla do kuhinje pokupila svoju solju kafe i otisla na terasu. Bilo je lepo vreme, pirkao je vetar. Nisam uzimala telefon u ruke, stvarno sam zelela da odmorim od svega.
Toliko me boli sto sam dopustila da osetim ponovo njegov dodir, znala sam da ce me telo izdati. Srce me je izdalo davno, ali moj karakter je bio cvrst. Stajala sam iza toga da mi ne treba i nije mi trebao. Ne treba mi i dalje, ali ga zelim i ne mogu da ga imam. I to je jedino sto mi je sada smetnja, Ana mi je smetnja.
YOU ARE READING
Zašto Mi?
Romance~Ella Smith. Ima 26 godina i po zanimanju je novinarka, pevačica i model. Rodjena je u Americi u New Yorku. Pre 4 godine odselila se u Tursku u Istanbul. Sada se nakon 4 godine vraća u svoje rodno mesto, radi posla. •Kada ode u svoj...