Ne trazi izgovore

353 7 0
                                    

"Pa kako si? Vidjala sam te na tv, napredujes dosta.." - rekla sam cim smo se udaljili
"Ma da, ono, sta znam" - pocesao se po temenu, - "Napreduje kako mora, a ti? Cuo sam da si imala neki koncert..?" - upitno me pogledao, - "A i da danas isto otvaras ti ceremoniju?"
"Pa imala sam, da, prosao je. I jeste, dobro si cuo haha.." - okrenula sam se ka vratima da pogledam zenu koja je usla, rekla da se spremamo i izasla, te sam vratila pogled na Murata. - "Usput, dolazim u Istanbul."
"Kad?"
"Za dva, tri dana" - zamahnula sam rukom i nasmejala se.
"Hocemo na kafu El?"
Cutala sam par sekundi, zatim se nasmejala, - "Tesko Murat.." - uozbiljila sam se i prisla mu da ga uhvatim za ruku, - "Dolazim sa Noahom, imamo neki poslovni sastanak.." - rekla sam dok je on ozbiljno samo klimnuo glavom.
"I dalje ste u kontaktu? Cujem da ima srecan zivot sada sa onom njegovom zenom i da imaju dete oko pola godine, ha?"
"Da.. da, ali nismo u kontaktu. Znas i sam da imam taj glupi restoran na svoje ime"
"Koji ne posecujes nikad"
"Ponekad odem"
"Imas previse posla ovde, zar ne?"
"Imam momka Murat."
Sada me je gledao jos vise ozbiljno.
"Momka? Ko?"
"Nejt."
"Koji Nejt jebote!?"
"Nejt Hunter, jebote" - imitirala sam ga.
"Novinar? Pff hahah" - nekontrolisano je poceo da se smeje, a ja sam zbunjeno stajala i gledala u njega, - "Ella, molim te, ali imas momka i ides sa bivsim verenikom" - naglasio je to verenikom, - "u drugu drzavu na kao poslovni sastanak? Koga zajebavas?" - i dalje se smejao. I dobro je rekao, koga zajebavam.
"Pritom Ella.. on ima zenu i dete hahah"
Klimala sam glavom kao hipnotisana, u pravu je.
"U pravu si. Okej, da, u pravu si.  Ali sta da radim?"
"Vodi Nejta sa sobom." - malo se uozbiljio pokusavsi da se ne nasmeje, ali usne mu igraju.
"Ne mogu da ga vodim sa sobom Murat, ima posla ovde..."
"Pitala si.. ustvari cekaj, jesi li mu uopste rekla za to?" - skupila sam usta i odmahnula glavom
"Naravno da nisi" - sad se on lupio rukom po celu, - "Ella mozda ce hteti da ide sa tobom"
"Pa mozda, ali Noah je vec rezervisao sob.. sobe.. ii ovaj, let" - mucala sam i gledala Murata pravo u oci. Pokusala sam da ga slazem.
"Sobe?" - brzo sam klimnula, - "Ne trazi izgovore El, da zelis da ide i Nejt ne bi trazila svakakve izgovore." - uhvatio me je za rame i priblizio sebi, zatim poljubio u celo, - "Idem da se spremam, a ti.. pamet u glavu. I ako budes imala zelju, zovi na kafu" - udaljio se i prosao pored mene te krenuo ka izlazu, ali zaustavila sam ga.
"Murat, a ti i ona devojka?"
"Nista El, nije islo" - slegnuo je ramenima i bez imalo emocija izasao.
A ja sam stajala kao pokisao mis i razmisljala sta da radim. Vodila bih Nejta, ali ovo je prilika da Noah i ja popricamo, zar ne?

Zašto Mi?حيث تعيش القصص. اكتشف الآن