Prošlo je 2 meseca od intervjua.
Za manje od mesec dana imam svoj nastup i vraćam se u Istanbul.
Tamo me ne čeka niko, osim posla. Modeling, novinarstvo i pevanje.
U ova dva meseca nisam ništa pametno radila, nisam se pomirila sa Samantom. Sa Kloi se vidjam redovno, čak smo ona, njen muž i njihovo dete i ja išli na večeru pre neki dan. Čika Josha vidjam u kafiću, dane provodim šetajući sa mamom i psom. Noaha ne vidjam, osim na tv-u..Kraj i ovog meseca.
Moj nastup:Moj nastup se održava u New Yorku na Manhattanu, tamo odakle sam ja. Večeras u 10h počinje nastup. Za Kloi znam da dolazi, Samanta neće sigurno.
Sada je 12h popodne i ja i dalje zamišljeno sedim na svom krevetu u svojoj sobi i gledam kroz zid.
'Šta ću kada se vratim u Istanbul? Opet sve ostavljam..' - pomislih4 meseca u mom rodnom gradu, posle 4 godine je haos. Toliko sećanja se vrti po glavi, toliko uspomena.. i lepih i loših. Sve to ponovo da ostavim. Pogotovo sad i ove nove uspomene. Kloi ima dete. Moja Kloi ima dete. Moj Noah.. nije moj, Noah ima ženu. Ženu.
"Dušo, ručak je na stolu." - vikala je mama.
"Stižem majka!"3 sata popodne, polako sam počela da se spremam. Frizeri, šminkeri, novinari... galama na sve strane.
Speemanje je trajalo 4 sata i u 8h uveče sam već trebala biti tamo na probi.
Na probi su bili samo moji prijatelji novinari i obezbedjenje.
9:30h, ljudi se okupljaju i već sada je gužva.
A ja.. ja sedim u bekstejdzu i i dalje razmišljam šta će biti kada se vratim.10h. Vreme je za moj nastup.
Taj osećaj kada sam stala na binu, ne mogu opisati. Ljudi, amerikanci. Stoje ispred mene i tapšu, vrište, svi nasmejani. Srce mi je puno. Kamere svuda, svetlo, svetla sa telefona ljudi. Moj mikrofon i ja.
Kada sam zapevala, svi su počeli da pevaju sa mnom. Znaju moje pesme. I sada me zanima samo jedno.. kako nisu znali gde sam, ako znaju pesme?Prošlo je 2 sata, završila sam svoj koncert i pozdravila sve moje fanove. A kada sam sišla sa bine..
"Ella." -obratio mi se neki umiljat glas. Ispred mene je stajala niska devojka, crne kose i crnih očiju. Nije imala osmeh na licu, više je bila zbunjena.
"Da? Ja sam?"- napravila sam grimasu i pogledala i levo i desno da budem sigurna da je neka skrivena kamera. Mada nema ništa.
"Ja sam.."- počešala se po nosu - "Ana"
"Ana?"- upitala sam mršteći se
"Ana Wilson."
I gotovo. Srce mi je u trenutku stalo.
Pomerila sam se korak nazad, ko zna šta ludači može pasti na pamet.
"Ne brini, znam ko si. Ti si Ella Smith. Noahova bivša devojka jel..."
"Verenica."- sam mi se jezik razvezao. Jebem ti glupavu mene.
"Da, izvini. Verenica. Bivša verenica."- sada se nasmejala onako pokvareno.-" ja sam Noahova žena Ana. Tri godine smo u braku. Znam da znas to, rekao ti je u emisiji"
"Jeste, rekao je. A šta želiš od mene Ana? Smem li da odem da se presvučem bar? Noge me bole u ovim štiklama, a ti koliko vidim u patikama si pa ti je udobno"- nacerila sam se sada i ja.
"Nadjemo se u kafiću iza ćoška?"- upitala je i okrenula se pre nego što sam bilo šta rekla.
YOU ARE READING
Zašto Mi?
Romance~Ella Smith. Ima 26 godina i po zanimanju je novinarka, pevačica i model. Rodjena je u Americi u New Yorku. Pre 4 godine odselila se u Tursku u Istanbul. Sada se nakon 4 godine vraća u svoje rodno mesto, radi posla. •Kada ode u svoj...