Subota jutro, dan sastanka.
Budim se pored Noaha i gledam ga kako mirno spava. Kako je miran dok spava. Polako sam ustala, spremila se i izasla iz sobe. Zaputila sam se u svoju staru agenciju i do grada, jer ima jos vremena do sastanka.
U agenciju sam otisla da posetim Murata i par prijatelja, Murat i ja smo popili brzinsku jutarnju kafu i ispricali se. U gradu sam obavila neke bitnije poslove, tj bila sam u kupovini. Noah me je zvao deset puta i samo sam mu u kratkoj poruci napisala da sam u gradu i da cemo se naci na sastanku.
Sastanak je za pola sata, ja sam u restoranu i sedim u kancelariji. Takodje se prisecam proslog incidenta i mucnina me hvata. Pa on ima dete.Zaculo se kucanje na vratima.
"Slobodno!"
Provirila je prvo glava, a posle se pokazalo i telo jedne zene. Klara.
Ustala sam da je zagrlim.
"Kako si mila?"
"Dobro sam, vi?"
"I ja. Gde je Noah?"
"Ne znam, trebao bi da stigne svakog casa."
"Tu su novinari, stigli su i pitali gde si. Predpostavila sam da si ovde." - nezno se nasmejala, - "Moram da te pitam, puci cu ako ne pitam"
"Pitajte"
"Sta se desava sa vama?" - pitanje koje sam ocekivala, ali se nadala da nece biti postavljeno.
"Ne znam Klaro, sve sam upropastila"
"Nisi duso"
"Kako ne? Kako nisam? Ana i on su u srecnom braku.."
"Pst!" - stavila mi je prst na usta da ucutim, - "Da su u srecnom braku, ne bi je prevario sa tobom. I da je srecno zaljubljen, ne bi mislio o tebi"
"Ali sa njom ima dete Klaro, a ja sam ga ostavila nakon dve godine kako me je zaprosio" - i pukao je okidac, suze su same od sebe isle.
"Ali vas je sudbina ponovo zelela zajedno."
"A i ja... odvratna sam. I Nejt.."
"Ella.."
Otvaranje vrata, prekinulo je Klaru u pola recenice.
"Mislim da cu vas ostaviti same." - rekla je tiho Klara i tek tada sam pogledala ka vratima. Na njima je stajao Noah. Sav u crno.
"Zasto places?"
"Jer mi je tako doslo" - obrisala sam suze s obraza prstima i prkosno mu se nasmejala.
"Ella.."
"Ne zelim da pricam o onome sinoc."
"Ni ja, zelim da popricamo o nama."
"Ne!" - zamahnula sam rukom, - "ne postojimo mi! Posle sastanka Noah, nas dvoje necemo progovoriti ni reci. Udacu se za Nejta." - lupila sam najgluplju glupost svih vremena u trenu.
"Molim? Sta pricas ti Ella, ni ne poznajete se?" - sasvim ozbiljno i tiho je govorio. Ostao je neobicno miran.
"Nisi ni ti poznavao Anu, pa si je verio. Oh ne, napravio si joj dete a pri tom si je varao konstantno!"
"Ana je tu."
"I Nejt je tu"
"Ali Ana i Nejt nisu isto Ella!" - povisio je ton.
"Jesu, oboje su tu za nas. Mi se volimo, ali se nemamo, niti cemo ikad." -rekla sam i stala ispred njega.
"Ajde reci mi da ti ono sinoc nije znacilo nista Ella"
"Nije" - progutala sam knedlu.
"I zato si sada plakala?"
"Da, jer sam shvatila da te ne volim Noah"
"Ne verujem ti Ell"
"Nisam ni trazila da mi verujes" - pipnula sam ga po nosu, zaobisla ga i otvorila vrata kancelarije.
Otisla sam u wc da popravim sminku, zatim krenula ka sali gde su odavno vec bili novinari i ostale poslovne kolege.
Sastanak se zavrsio nakon tri ipo sata i ja sam se odmah zaputila ka hotelu taksijem.Sedela sam u sobi sama sa spakovanim koferom, u Istanbul trebamo da ostanemo jos nekoliko dana, ali nemam snage da ga gledam vise. Let imam sutra uvece za NY.
Bila sam sama satima, i tako s mislima sam zaspala. Trgla sam se kasnije oko 10 sati, slogirana sam prelazila po sobi pogledom. Bila sam pokrivena i lezala sam u krevetu, a zaspala sam na kaucu.
Polako sam ustala da uzmem svoj telefon, poruka od Nejta. Poruka i od Noaha."Otisao sam dole u restoran. Ako si gladna sidji."
Bila je to poruka od Noaha."Ella, razmisljao sam i izvini sto sam onako burno odreagovao. Kada se vratis iz Istanbula, ako zelis da porazgovaramo, bicu dostupan. Nejt"
Bila je ro poruka od Nejta.I odgovorila sam da zelim i da cemo se u ponedeljak ujutru videti. Nisam sisla u restoran kod Noaha, sacekala sam ga budna u sobi kada se vratio polu pijan u dva ujutru.
"Nisam znala da restoran tako dugo radi Noah"
"Odjebi Ella"
"Molim?"
"Rekao sam da.."
"Cula sam te Noah" - iskulirao me je i otisao u toalet. Cula sam vodu od tusa.
U medjuvremenu sam napravila kauc, da spavam tamo, jer Noah nije u elementu.
Kada sam legla, on je izasao samo sa peskirom oko struka.
"Zasto lezis tu?" - drsko me je upitao
"Odjebi Noah" - ponovila sam njegove reci.
"Lezi ovde.." - pokazao je prstom na krevet, - "ja cu spavati tu" - sad je pokazao na kauc. Sad sam ja njega iskulirala i okrenula mu ledja.
"Ne kuliraj me"
"Ella"
"Jebote koji ti je kurac?"
Naglo sam se okrenula i sela.
"Meni? Meni sta je? Nista Noah"
"Daj Ella stalno si takva, pokusavam da resim sve sa tobom"
"Nemamo sta da resimo, sjebala sam sve jos pre cetiri godine, ne znam ni zasto sam te srela nakon toliko vremena i zasto sam se, kada sam te vec ostavila, ponovo prepustila tebi. Imam decka koji, nadam se da me voli..."
"Nema ko te ne bi voleo Ella."
"Nadam se da me voli" - isprekidano sam rekla, - "i nadam se da ce mi oprostiti kada mu saopstim sta se dogodilo"
"Zasto bi mu rekla? Niko ne mora to da zna"
"Noah, ti si bio veran momak kada smo bili zajedno, sta ti se pobogu dogodilo?"
"Tada sam voleo El, vise ne volim" - nezno se nasmejao i slegnuo ramenima.
YOU ARE READING
Zašto Mi?
Romance~Ella Smith. Ima 26 godina i po zanimanju je novinarka, pevačica i model. Rodjena je u Americi u New Yorku. Pre 4 godine odselila se u Tursku u Istanbul. Sada se nakon 4 godine vraća u svoje rodno mesto, radi posla. •Kada ode u svoj...