Žao mi je devojčice zbog svega

595 11 0
                                    

"Gde, jebote, gde? Zašto si nas ostavila Ella, zašto si otišla bez pozdrava?"

"Izvinite.." - pogledala sam obe. -"Morala sam da odem. I zbog sebe i zbog posla i svega. Sebe nisam videla više ovde, u ovog gradu, a Istanbul sam od malena volela.." - pogledala sam ih i nežno se nasmejala, te nastavila- "Upoznala sam jednog momka na žurci modela. Morala sam da odem. Postala sam i ja model, posao je takav da sam morala da budem tamo. A otišla sam bez pozdrava jer nisam želela da bilo ko zna gde sam, znala je moja majka. I.."

"Ella mi smo ti najbolje prijateljice!"- prekinula me je Kloi.
"Jeste, znam, pogrešila sam.. i žao mi je zbog toga, ali znam da bi rekle Noahu gde sam!" -uperila sam prstom u nju, a Samanta je samo sedela i slušala. -"Nisam želela da Noah zna gde sam. Nije nam išlo i nisa..."

"Išlo vam je!! Voleo te je kao niko! Zaprosio te, držao kao malo vode na dlanu. Ma daj Ella! Samo si ti bila u njegovim očima, nije video nijednu drugu osim tebe. I ti ga ostaviš i bez reči odeš. Nisi trebala tako. Možda bi otišao sa tobom?!" - Kloi. Uvek je bila za ljubav.

"Nije nam išlo. I ne bi išao sa mnom jer smo oboje imali neki svoj cilj u glavi.. koliko god se mi voleli, morala sam da odem" - slegla sam ramenima.

"I? Sada si se vratila posle četiri godine da nam sve poremetiš?" - drsko je upitala Samanta.

"Došla sam poslom. Novinarka sam i dalje"

"Super. Ali znaš da neće biti ništa kao pre?"

"Samanta, poznajemo se od pelena..."

"Baš zato! Mogla si da nam se javiš u ove četiri godine. Znale smo samo da si dobro i ništa više! Kakve smo onda mi to prijateljice??? Ha?!"

"Mogla sam.. izvinite"- ponovo sam se nežno nasmejala, ali Samantim prezirski pogled me je terao da se sakrijem u rupu i da ne izlazim iz nje.

Samanta je samo ustala, pogledala nas obe, prvi put se malo nasmejala i odšetala od nas.

"Smiriće se, pusti je.." - rekla mi je Kloi. Iako znam da je i ona bila ljuta, uvek joj je bilo bitnije prijateljstvo i ljubav nego svadja.

Sedele smo i pričale još pola sata. Kloi je morala da ide zbog svog sina, a ja sam ostala još malo sama sa svojim mislima.

Skoro je ponoć, ali mladi još uvek ulaze u kafić. Taman sam se i ja pripremala da izadjem i kada sam ustala sa stolice lupila sam u tvrdu visoku mušku figuru.

"Noah..."

"Ponovo se srećemo Ella. Ponovo si se lupila u mene" - nasmejao se i gledao me svojim crnim očima.
"Žurim Noah, moram da idem"

"Ponovo beži pas?"

"Da hahah"

"Ajde ispratiću te."

"Živim ćošak dalje?"

"Noć je, ima svakakvih ludaka" - slegno je ramenima i krenuo prema vratima

Noć u New Yorku, Manhattan-u je prelepa. Ulice su uvek pune ljudi i svetle. Najviše mi je to nedostajalo, to svetlo i svakakvi ljudi. Akcije, sve. Šetnje noću po New Yorku.
Istanbul je prelep, ali nije isto kao ovde. Ovde sam navikla i nažalost, za nekoliko nedelja moram da se vratim u Istanbul.

"Šta se dešava kod tebe? Imaš li momka?" -neugodnu tišinu prekinuo je Noah

"Imala sam, zove se Murat. Nismo zajedno više, bili smo 2 godine, kod njega sam otišla pre 4 godine.." - ućutala sam na sekund da vidim njegovu reakciju. Samo je ćutao i nekim nedefinisanim pogledom gledao u mene, pa sam nastavila -"Model je. I ja sam, alj nam ciljevi nisu isti i morali smo da se razidjemo, no ostali smo dobri."-klimnuo je glavom.

"Model si? A novinarka? Pevačica si želela da budeš, zar ne?"- upitao me je.

"Model sam, zato sam i otišla. Usput aam upoznala Murata, na žurci.. i onda otišla.."

"Zašto mi nisi rekla da Murat postoji u tvom životu pre nego što si me ostavila i otišla?"

"Ti i ja smo samo živeli zajedno Noah"

"Verio sam te! Voleo sam te Ella! I ti mene ostaviš bez reči i odeš?? Upoznaš Murata, zamisli Murata koji ti nije niko i ništa." -mahnuo je rukom i nastavio- "Jeste, model je, izvini. I odeš sam njim? Valjda sam zaslužio da mi bar to kažeš, nisi trebala da me prevariš." - koliko gid besan bio, nasmejao se i to me je najviše zabolelo.

"Nisam te prevarila. Išli smo samo na par pića kao prijatelji."

"Haa... da. I onda se zaljubili, smuvali.. i ti otišla" - to je bolan osmeh. -"Ostavila verenika i otišla sa manekenom. Vau! Bravo Ella! Ponosan sam." -tapšao je. Opasno je bio ljut na mene i ima razloga da bude.

Bili smo blizu mog stana kada je stao, uhvatio me za glavu svojim velikim šakama i bez imalo osećanja u očima gledao pravo u moje.

"Voleo sam te. Kada mi je Josh dao prsten kojim sam te verio, u meni je toliko bilo pitanja Ella. Zašto? Slomila si me na delove. Kao staklo kada se slomi tako si ti mene. I ne razumem ništa. Nisam ni tad razumeo, neću vala ni sad. Samo mi nije jasno evo.. zašto mi nisi rekla za manekena odma i da smo sve rešili? Mogli smo zajedno da odemo. Mogli smo zajedno sve." - nikada hladan pogled nije imao prema meni. Ovaj pogled je nedefinisano hladan.

Pokušala sam da ga prekinem, nisam mogla da slušam sve ovo jer znam da sam ga povredila, ali nije mi dozvolio da ga prekinem.

"Voleo sam te. Volim te još uvek možda, ne znam ne osećam trenutno ništa. Ali žao mi je. Žao mi je što sam te nakon 4 godine ponovo sreo u istom kafiću. Žao mi je što si se pojavila ponovo i sve sjebala. A najviše mi je žao što sam te upoznao." -sada se nežno nasmejao, pomilovao mi obraze, nežno prislonio svoje usne na moje čelo i poljubio. -"Žao mi je devojčice zbog svega. Ako sam te ikada ikako povredio, znaj da nisam nikada kao ti mene. I žao mi je ako jesam. Žao mi je što sam mislio da možemo da imamo zajednički život. Toliko devojaka je jurilo za mnom a ja sam video samo tebe i toliko devojaka juri sada za mnom, a ja sam se pitao gde je moja Ella.
A moja Ella više nije moja"

"Nemoj Noah, molim t..." - prislonio je prst na moja usta. Ne da mi da kažem ništa, a imam toliko toga.

"Stigli smo, uživaj. Nadam se da ćeš pronaći nekoga. Ili čak ni ne moraš, uvek ti je bilo sve drugo važnije od ljubavi"

Nasmejao mi se zadnji put, okrenuo i otišao. Ostavio me je ispred zgrade da stojim i gledam za njim. Nisam mogla da se pomerim, nisam mogla sebi da dodjem posle svih tih reči. Bolje da me je ostavio kao što sam ja uradila nego ovako. Ali znam.. znam da mu je u cilju da me povredi.

Zašto Mi?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant