Nazad u NY

320 9 0
                                    

Znate, kada se dve bivse ljubavi sretnu.. dve osobe koje su se nekada strastveno volele i onda ta strastvena ljubav pukne, zbog jedne osobe pasta ova druga. I bas ta osoba koja sve sjebala taj momenat ne pati, dok ova druga pati. Onda, zivot ima neke drugacije planove i sve preokrene. Ta koja je ostavila i sjebala sve, nju stigne ta bol koju je osecala druga osoba, dok tu drugu osobu ili sve prodje ili ne prodje nista i dalje. To sve zavisi od toga koliko je jako voleo.

Eh, u mom slucaju, on je jako voleo i ja sam jako volela, ali je meni karijera bila bitnija. Sada shvatam da je to sve bila iluzija.

"Tada sam voleo El, vise ne volim", rekao mi je to juce tako nezno, sa puno emocija ali opet bez emocija. Oci ne lazu, glas mu je bio nezan, ali oci su bile pune mrznje.
Razmisljala sam o nasem razgovoru u avionu nazad za New York, nisam ostala jer nisam imala snage da budem sa njim i dalje sama. Ali ni on nije pokusao da me spreci da odem, nije pokusao ni da krene za mnom.

"Noah kako ne volis?"
"Daj Ella, istinski sam tebe voleo, i ti kao osoba koja mi je bila sve, povredila si me. Kako mislis da mogu da volim osobu posle toga?"
"Moras Noah.."
"Nastavio sam dalje, vidis? Imam trideset godine, zreo sam, imam posao imam sve sto mi treba. Imam porodicu." -kllimala sam glavom, - "Ali znas sta nemam?"
"Sta?" - upitala sam ga
"Pravu ljubav. Tebe nemam"
"Neces me ni imati vise"
"Ali te zelim"
"Zelis me i pored svega toga sto sam uradila? I pored toga sto imas dete?"
"Da"
"Ja ne bih tvoje dete cuvala Noah"
"Cuvala bi nase, ali prihvatila bi i moje"

Nasmejala sam se, cuvala bih ja sve sto je njegovo. I to znamo i on i ja, ali vreme je da nastavim i ja dalje. U New York stizem za par sati, ujutru rano idem kod Nejta da razgovaramo.
U svoj stan sam usla negde pred zoru, ostavila sam stvari i istusirala se. Ujutru u 8h poslala sam Nejtu poruku da vidim da li je kod kuce i da svratim.

Ne, ne volim ga, ali voli on mene. Osetim to. I nije najpametnija stvar koju radim, ali mozda je jedini nacin da zaboravim sve i da nastavim dalje?

Pozvonila sam na zvono ispred Nejtovog stana i otvorio mi je on, obucen u plavu plisanu pidzamu.
"Lepa pidzama Nejt" - nasmejali smo se i usla sam unutra.
"Hvala, licno sam je birao" - zatvorio je vrata i krenuo za mnom, -"zelis li kafu? Kada si stigla uopste?"
"Rane zore Nejt i zelim" - klimnuo je glavom i zaputio se u kuhinju da nam skuva kafu dok sam ja setala po stanu kao luda.

"Izvoli" - dosao je sa dve solje i stavio ih na sto te seo na stolicu, - "I?"
"Sta i?" - sad sam sela i ja i pomirisala kafu
"Kako je bilo?"
"Okej.. fino"
"Fino." - ponovio je.
"Okej, Nejt bicu iskrena" - ucutala sam na momenat, ali nije nista rekao, - "Ne znam da li smo zajedno od ceremonije, ali ako jesmo, prevarila sam te"- toliko sam brzo rekla da je i srce pocelo tako brzo da mi kuca od nervoze. On je cutao i dalje.
"Nisam zelela, desilo se slucajno, ne znam ni ja kako i zasto.. Prevario je Anu, zenu svoju.." - osetila sam kako mi se oci pune suzama i kako mi puca glas.
"Majku njihove dece Ella" - dodao je. Samo to.
"Da, izvini Nejt."
"U redu je, iskren da ti budem ni ja ne znam da li smo zajedno od tad. Ali kako god, drago mi je sto si iskrena."- nasmejao se, - "Mada, volis ga Ella." - odmahnula sam glavom, -"Volis ga. Da nije tako ne bi mu dopustila da uradi to. Ne bi mu dopustila da ti udje u zivot ponovo."
"To se sve izdesavala niotkuda Nejt"
"Znam Ella, ali volite se i dalje"
"Ne volimo se, volim tebe"- nezno je nabacio osmeh i ustao. Prisao mi je i kleknuo pored mene.
"Znas, poceo sam da se vezujem za tebe, mogu reci i da sam te zavoleo, ali.. osetim da ti ne delis ista osecanja i to je sve okej."
"Ali nije tako, zavolela sam te"
"Mozda kao osobu koja je tu, kao prijatelja ali ne kao i Noaha."
"Ooh, ne, ne mozes da mi govoris to Nejt. Nikada nikoga necu voleti kao sto sam volela njega."
"Znam. Ali svima treba takva ljubav Ella"
"Nejt? Jesi li mi napisao onu poruku da bi me nervirao uzivo?"
"Ne" - nasmejao se, - "Napisao sam ti jer sam stvarno zeleo da popricamo. Hteo sam da imam nesto ozbiljno sa tobom."

Zašto Mi?Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon