Otišla sam veoma zbunjena do bekstejdza. Šta želi Ana od mene? Kako zna ko sam? I kako pobogu zna za mene i Noaha.
Spremila sam se i otišla u kafić iza ulice. Prošetala sam do tamo, a Ana me je nestrpljivo čekala ispred lokala.
"Ne radi jel?"-pitala sam je. Naravno da ne radi, ponoć je prošla.
"Ne.."
"Nije pametno da šetamo ulicama sada u ovo doba Ana"-rekla sam, a ona je klimnula glavom.
"Ne znam.. možemo sesti na nekoliko minuta"- rekla je i pokazala na klupu par metara od nas.
"Šta tačno želiš od mene?"
Nasmejala se. Samo se nasmejala i u tišini krenula ka klupi.Sele smo na klupu i Ana je započela svoj govor.
"Znam sve o vama.. o tebi i Noahu. Mene je zaprosio godinu dana nakon što si ti otišla i venčali smo se. Videla sam te onaj dan u emisiji sa njim, ali znam za tebe od ranije. Kada si otišla u Istanbul kao model, čula sam za tebe, kako si dobra u svom poslu i kako svi jure za tobom. Noah te nije gledao nikada. Nisam mu ni pokazivala tv kada si ti, bila si previše lepa za njegove oči." -pričala je previše brzo za moj ukus. Brbljivica.
"Neću da kažem da sam ljubomorna, nisam. Da se ogradim odmah. No.. u novinama gde je tvoja slika, Noah je video i uzeo te novine kao da su mu poslednje u životu. Bilo je to pre godinu dana. Pisalo je da si model i pevačica, pisalo je skoro sve o tebi"- klimnula sam glavom na to. Pa naravno da znam šta je pisalo ja sam u novinama..
"Taj dan, uzeo je ponovo da pije i sve mi je rekao za tebe. 26 jula te je zaprosio, i ti si 26.jula nakon 2 godine otišla bez pozdrava. Rekao je kako je patio za tobom, godinu dana se uništavao, a onda sam naletela ja."- samo sam je tupo gledala dok je ona pričala.
"Naletela sam ja i odvikla ga od loših navika koje je imao zbog tebe!"
"Hej, hej, hej... devojko! Polako."- pokazala sam rukom da se smiri,- "Nisam mislila da će se on uništavati zbog mog odlaska.."
"Ne haha, čovek koji voli Ella i kada ga napusti ta osoba koju voli.. u stanju je da uradi sve samo da nema nikakva sećanja na nju!"
"Zato se on oženio tobom."-ponovo moj jezik.
"Oženio se sa mnom jer me voli"-preponosno je digla nos. I sama zna da nije istina to što govori. Pa svuda u novinama piše kako je švaler, bruje vesti o njemu i ona i dalje priča da tu postoji ljubav.
"Voli te. Jeste, moja greška. No, ako mi dozvoljavaš... Napustila bih te sada. Umorna sam, a ti mi nisi zanimljiva." - ustala sam sa klupe i krenula ka putu do kuće.
"Nećeš ga vratiti sebi nazad Ella! Kasno je sada. Prošlo je četiri godine Ella." -vikala je iza mene i morala sam da stanem.
"Ana, ja danas posle podne putujem. Vraćam se u Tursku. Nisam ni planirala da ga vratim. On je oženjen čovek i ja sa njim nemam šta više da radim."-na peti sam se okrenula.Odakle mi snage za sve ove reči, ne znam. Očima punih suza šetala sam do kuće.
Brbljivica Ana. Nije mi se svidela ni kada sam saznala za nju, pogotovo ne sada kada sam je upoznala.
'Moj Noah nikada nije voleo brbljive. Šta mu je taj alkohol uradio, šta sam mu ja uradila..'- pomislih..Prošla je odavno ponoć i sve što ne treba da se radi u New Yorku jeste to da se šeta posle devet sati.
'A sada je prošla ponoć. Meni do stana treba pola sata pešaka. I prošla je ponoć a ja sam sama.'U tim mislima prekinula me je snažna ruka na ramenu.
YOU ARE READING
Zašto Mi?
Romance~Ella Smith. Ima 26 godina i po zanimanju je novinarka, pevačica i model. Rodjena je u Americi u New Yorku. Pre 4 godine odselila se u Tursku u Istanbul. Sada se nakon 4 godine vraća u svoje rodno mesto, radi posla. •Kada ode u svoj...