Stigla je ta sreda, cuvene modne ceremonije i kreacija anonimnog kreatora. Pokusala sam da saznam ko je, ali ni traga ni glasa. Nejt i ja se redovno druzimo i moze se reci da smo zajedno. Samanta, Kloi i ja pocele smo ponovo da izlazimo u nas kafic "Dunkin" i da se vidjamo sa cika Johnom.
Noah vodi svoj porodicni zivot daleko od privatnosti, znaci u javnosti i prosto se obozavaju. Ljubav cveta u vazduhu."Nejjjt!?" - povikala sam trceci do ulaznih vrata i otvorila ih. Ali iza vrata nije stajao Nejt, stajao je Noah.
"Nn..Noah?" - upitala sam i iskrivila glavu u stranu. A on, on je samo usao unutra. Stajala sam na vratima zbunjena i gledala za njim, zatvorila sam vrata i zaputila se u dnevnu sobu gde je on uveliko sedeo i cutao.
"Sta radis ovde jebote?"
"Nista, dosao sam ti u posetu"
Sela sam na pod naspram njega.
"Kako si saznao gde zivim?"
"Ja sve znam El, zaboravila si?" - nasmejao se, a ja sam klimnula glavom. - "Zelis li kafu El?"
"Ovo je moj stan Noah, valjda ja treba tebe to da pitam"
"I trebas, ali ne pitas"
"Jer nisi dobrodosao ovde"
"Ali si mi ipak pustila da udjem"
"Ne. Ne, ne." - odmahla sam glavom - "sam si usao!"
"Jer sam znao da me neces pustiti"
"Noah.. treba Nejt da stigne svakog casa.. ne zelim da te vidi ovde"
"Ko je Nejt?" - upitao je ozbiljno. Glupaca, on ne zna njega.
"Moj.. moj decko" - ovo je bilo tesko izgovoriti. Gledam u Noaha i izgovaram da je neko drugi moj. I svesna postajem da Noah vise nije moj.
"Decko?" - klimnula sam glavom, klimnuo je i on.
"Koji Nejt Ella?"
"Nejt Hunter"
"Novinar?!" - klimnula sam ponovo
"Otkud ti jebote sa njim Ella!?" - uzviknuo je i agresivno ustao sa kauca. Sedela sam i dalje u turskom sedu na podu i gledala ga kao malo uplaseno dete.
"Zas.. zasto se nerviras Noah?"
"Ella ne mozes sa njim da budes"
"Zasto? Ko si ti da mi branis to?"
"Ella.." - polako mi je prilazio, - "Nejt nije bas dobar.." - prisao mi je i kleknuo pored mene, - "on je.." - sad me je uhvatio za obraz i pomazio, - "jednostavno je budala" - pomerio je ruku i seo pored mene, a ja sam i dalje gledala uplaseno u njega.
"Poznajes ga?"
"Itekako, njega svi znaju"
"Mislim, poznajes ga uzivo?"
"Pa da"
"Ja ga nisam poznavala? Sto je cudno s obzirom da sam radila kao novinarka"
"Nije bitan Ella. Zasto si sa njim?"
"Dobar je Noah.." - odmahnuo je glavom.
"Noah.." - stavila sam ruku na njegovo rame, - "Jebi ga, ali ne mozes da mi branis nesto. Ti si meni niko i nista trenutno u zivotu Noah. Niko i nista!" - ustala sam. Oci su mi se punile suzama. - "Imas dete jebote, trebas da si sa njima.." - i to je bila kap koja je prelila casu, rasplakala sam se.
YOU ARE READING
Zašto Mi?
Romance~Ella Smith. Ima 26 godina i po zanimanju je novinarka, pevačica i model. Rodjena je u Americi u New Yorku. Pre 4 godine odselila se u Tursku u Istanbul. Sada se nakon 4 godine vraća u svoje rodno mesto, radi posla. •Kada ode u svoj...