"Na pranju" - odgovorio je.
"Nejt sta cu obuci?!" - glasnije sam upitala, vise kao, razderala sam se..
"Opusti se El, mozes i u mojoj odeci da odes, odvesce te neko"
"Ne ulazim u taksi ovako obucena" - pokazala sam rukom na sebe. Nasmejao se.
"Naravno da ne ides polu gola" - odmerio me
"Nejt.."
"Salim se, naravno. Odvesce te moj vozac" - rekao je i otisao do kupatila.Sedela sam u dnevnoj sobi i razmisljala. Decko je na mestu, fin, poslovan i ne bas duhovit. Ali nesto mi smrdi kod njega.
Bilo je vec jedan sat popodne i vreme da krenem kuci. Otisla sam do sobe da nadjem neku trenerku uz ovu crnu majicu i da sacekam njega pa da krenem. Obukla sam sivu trenerku, koja mi spada ali sta je tu je."Opaaa, nasla si trenerku" - izgovorio je Nejt meni iza ledja i kada sam se okrenula odmerio me je.
"Nejt.. ovo sto se desilo sinoc.."
"Pst.." - stavio mi je prst na usta - "Ne brini El, ne mislim nista lose za tebe" - nasmejao se sada i udaljio od mene - "Stvarno si mi se dopala, jutros kada si dosla u kuhinju u mojoj majici.. bila si prelepa"
"Da, da, mogu misliti. Onako naduvena kao zaba" - rekla sam i nasmejali smo se.
"Moram da idem, jel tvoj vozac slobodan?" - upitala sam ga.
"Jeste, uvek je."
Trazila sam svoje stikle, kada sam ih obula krenuli smo. Nejt me prati jer mu je izgleda dosadno. I verovatno zeli da vidi gde tacno zivim.Stigli smo ispred moje zgrade nakon pola sata, pozdravili se i izasla sam. Sacekala sam da odu i zaputila se ka svom stanu.
Novinar. Cula sam i ranije za njega, ali nisam znala da je tako lep uzivo. Doduse, dok sam i ja radila kao novinarka, nismo se sretali. I nikada Noaha nije zvao u svoje emisije. Zasto? Ne znam, Noah je poznati biznismen i svi ga jure. Ali da, razumem ga, ni ja ga ne bih zvala.
Prvo sam otisla da se istusiram. Zatim sam se presvukla u svoju svilenu krem haljinu koja je za po kuci. I sela sam u dnevnu, uzela svoj laptop da proverim mejlove. Kloi i Samanta su mi najvise pisale potuke na telefon i to sam samo pregledala jutros brzinski. To su bile poruke od 'da li si normalna' do 'ubicu te Ella nisi svesna'. Da, to mi je napisala moja draga prijateljica Kloi. Poruke sam iskulirala, mejlovi su me zanimali.
'Draga Ella Smith. Ovde modna agencija iz Francuske, Paris.' - pisalo je u mejlu koji sam otvorila prvo.
'Sledece nedelje, u sredu, dolazimo u New York. Poznatiji modeli iz razlicitih drzava su pozvani, kao i ti iz svoje, da dodjes na proslavu modela sirom sveta.
Napravicemo modnu pistu, bice puno poznatih pevaca, biznismena i novinara.
Voleli bi, ako bi zelela ti da otvoris ceremoniju svojom omiljenom pesmom i da prva predstavis neke od novih kreacija anonimnog dizajnera.' - kako anonimnog? Nista mi nije bilo jasno, ali odgovorila sam samo da zelim i da ce mi biti drago zbog toga. Zabava je zabava.
YOU ARE READING
Zašto Mi?
Romance~Ella Smith. Ima 26 godina i po zanimanju je novinarka, pevačica i model. Rodjena je u Americi u New Yorku. Pre 4 godine odselila se u Tursku u Istanbul. Sada se nakon 4 godine vraća u svoje rodno mesto, radi posla. •Kada ode u svoj...