informatia pulii mele : Ciclul.

3 0 0
                                    

Informatia e putere.
Informatia e arta
Informatia e cumoastere
Informația e cunoastere
..Dar toata lumea uita
Ca informația e de multe ori si siguranta.

Pe cat de tare inseamna informatia putere,pe atat de mult inseamna comfort.

Sa nu ne aruncam,totusi, in râpa, haul, fara sfarsit batandu ne in piept si urland pana ni se descos plamanii cat si inima in farame spunand-ne si spunand lumii
,,Toata cumoasterea este siguranta si toata cunoașterea este pozitiva".

Siguranta in cunoaștere inseamna sa stii ca ai cu ce traii a doua zii.
Înseamnă sa nu pariezi cu universul motivul pentru care te iubeste cineva.
Inseamna sa stii ca jobul tau nu se va destrama
Inseamna sa stii de ce sa iti traiesti viata si inseamna sa stii ce e normal si anormal sa se intample corpului tau.

Eu nu am avut privilegiul la informatie de dragul sigurantei.
Imi era permis sa o privesc de departe cu nesaț curgandu-mi balele din gura,gandindu-ma cu pofta ca viata mea nu se rezuma doar la note de 10.
Imi tavaleam pe beton acoperit cu miere inima făcută din doua bucati in idei de genul ,,Te iubeste tac tu".
Imi scrijeleam cu bete de lemn lucios pe artere aberații,minciuni albe ce ma ajutau sa trec prin clasa a treia ce sunau ceva de genul ,,o sa fie bine,e doar o gluma proasta sau un episod,esti in siguranta"

Nu eram.
Niciodată nu esti cand stii ca poate oricand sa te rupa tac-tu din bataie daca ii se trezeste zaharu in creier sau daca maica-ta te da afara din casa si n-ai unde merge.

Cunoasterea academica era informatia pulii mele.

Am avut,totusi, sa ofer privilegiul ..Un privilegiu..Unui copil mai plapand ca mine.
Functiile corpului uman feminin : ciclul.
Stiam ca nu va afla altcumva.
Stiam ca e un lucru infricosetor de aflat prima data din practica.

M-am incumetat sa-i spun.

Nu mi-ar fii dat niciodata in nici cele mai reci si negre ganduri ce le poate nascocii orice deziluzie , aluzie sau iluzie
Ca voi fii asuprita.. Pentru impartasirea cunoasterii ce ofera siguranta.
Ca se va tipa la mine pentru si doar cu motivul ca i-am spus unui copil
,,Va curge sange din tine dar sa nu-ti fie frica pentru ca e un lucru frumos si va fii bine! "

...Ironic este ca ..asa zisul copil plapand nu era infricosat,cum mi s-a spus si motivul pentru care am primit pedeapsa capitala.
Intreba din curiozitate daca se poate intampla cat nu va fii acasa.

Cunostintele pulii mele.
Cea mai spurcata treaba e cea de om ce filtreaza informatia.


Eu am avut privilegiul doar la informatie distructiva
Imi era permis doar  sa o filtrez pentru altii in timp ce de balele din gura se transforma in spuma,gandindu-ma cu ura.
Imi trantesc inima pe beton sparta in doua bucati caci am famas fara miere
Imi scrijelesc cu tevi de fier ruginit pe artere aberați de genul ,,am fost o proasta ca am vrut sa ofer ce n-am avut"

Nu eram.

PoemsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum