Sa fii gras nu inseamna sa fii discriminat
Sa fii gras inseamna sa fii condiționat sa te discriminezi singur.Sa fii gras inseamna sa asociezi starea de existenta de a fii gras cu uratenia si sa te victimizezi fara sa realizezi.
Si da,unii poate le vad ca sinonime dar nu sunt sinonime.Hartuirea în slabire functioneaza în cazul in care individul oricum ajungea la acel rezultat dar procrastina.
Sa fii gras inseamna sa respecti cel mai mult si cel mai putin ,simultan, acceptarea propriului corp.
Sa fii gras inseamna sa simti
Ca nu poti iesii fara sa te dichisesti din casa
Si sa crezi ca doar tu esti asa.Sa fii gras iti da o individualitate simultana de victima si agresor.
Sa fii gras inseamna sa iti impui singur idei,limite si actiuni si jumatate din personalitatea ta sa reprezinte evitari ale ,,stereotipului de om gras".
Sa fii gras iti impune o ura ce aproape te obliga sa scanezi fiecare camera in care intrii
Pentru a determina daca tu esti cel mai gras, sau nu.Sa fii gras inseamna sa cauti sprijin emotional pentru ca tu insuti stii ca nu e bine dar e prea dureros sa o admiti.
Sa fii gras inseamna sa consideri ca doar tie ti-ar fii rusine sa fii dezgolit atat in fata ta cat si in fata altora.
Sa fii gras inseamna sa crezi interior ca nu meriti sa fii iubit pentru ca tu insuti nu te iubești deci iti e greu,prin comparatie, sa te gandesti ca altcineva ar face-o.
Dar nu e atat de individualizat actul de a fii gras. Nu doar oamenii grasi au sentimente de oameni grasi.
Unii oameni grasi chiar nu ii interesează si au trait finalul acestui poem inainte sa ii percep frazele.In opozitie,unii oameni slabi au nevoie de ochelari pentru ochiul oglinzii.
Mai exact,cei ce au sentimente de oameni grasiBiologic vorbind,e usor de vazut difernta.
Psihic vorbind,nimeni nu se vede pe sine decat in reflexii si poze.Si sa fii gras inseamna sa te doara cand un om biologic slab are sentimente de om gras cu motivul ca, prin comparatia creierului tau ce doar acest subiect il abordeaza, tu te simti chiar si mai gras.
,,daca ea e grasa,eu ce mai sunt?"Sa fii gras inseamna sa te obligi sa fii dragut indiferent de cat de mult urasti ca sa fii iubit.
Nu poti fii si gras si nesimtit si iubit.
...
Si care sunt solutiile? Cum scapi de ,,sa fii gras înseamnă sa "?
Prima solutie e sa slabesti dar mereu vei avea o ura internalizata in tine.
Si nu e atat de usor sa slabesti. Mi-am stricat genunchiu cat pur si simplu mergeam. Capitalismu face mancarea toxica mai ieftina si sa nu uitam de rusinea pe care o simti cand mergi la salaNu vrei sa fii ,,fiinta grasa de la sala"
Pentru ca vrei mila care te face un erou,nu un om neputincios.
Vrei mila de ,,saraca cum traieste e asa puternica" nu de ,,incearca si ea"
Chiar daca intentia e pozitiva o sa o percepi cu emotii negative pentru ca oamenii grasi se discrimineaza cel mai tare.Alta solutie ar fii sa accepti faptu ca esti gras.
Dar nu vrei sa fii gras.
Dar nu vrei sa mergi la sala.Deci,ce faci?
....
Sa fii gras si sa scapi inseamna sa te gandesti prra mult la faptul ca esti gras.
Sa fii gras si sa scapi inseamna sa accepti sa fii fiinta grasa de la sala.
Sa fii gras si sa scapi inseamna sa accepti ca uneori oamenii te vor vedea stereotipical pentru ca toti ne vedem uneori stereotipical.
Sa fii gras si ss scapi inseamna sa contui sa traiesti ca pana acum,nu pentru ca esti lenes ci pentru ca asa e comfortabili psihic
Sau sa-ti dai singur terapie si sa te iubesti schimbandu-te sau acceptandu-te.Sa fii gras inseamna sa eviti cuvantu gras in sine,
Pentru ca ai amintiri dureroase cu el
Dar macar nu mai are sens acum,nu? Pentru ca l-am repetat de atat de multe ori.