Özel Bölüm

314 31 57
                                    

Bu bölümü birkaç takipçimin yoğun isteği üzerine elimden geldiği kadarınca yazmaya çalıştım. Uyarımı da en başta yapıyorum RAHATSIZ OLACAKLAR BU BÖLÜMÜ OKUMASIN! Sonrasında hiçbir şekilde linç vesaire kabul etmiyorum.

Keyifli okumalar!😉

&

''Erken dönmüşsün?'' dedi sorarcasına karşısındaki adama.

''Bu işi bir an önce halletmeliyiz diye düşündüm.'' diye cevap verirken zifiri karanlıktaki genç kadına doğru yürümeye başlamıştı bile.

''Ne... Ne diyorsun?'' geriye doğru gitmeye başlamıştı ki arkasındaki koca duvar köşeye sıkıştığını gösteriyordu.

''Sana hazır olmanı söylemiştim.'' dediği sırada çoktan genç kadını duvarla arasına almıştı bile.

Genç adamın bir eli genç kadının vücudunda izinsizce dolaşıyorken bir eli omzundaydı. İkisi de birbirlerini göremiyordu fakat birbirlerine karışan sıcak nefesleri yüzlerinin fazlasıyla yakın olduklarını betimliyordu. Omzundaki eli yavaş yavaş koluna indi, sonrasında kolunun ve bedenin arasına. Genç kadının ince belini sardı tek eliyle. İyice kendi vücuduna yapıştırdı vücudunu.

''Çağan...'' diye bir inilti çıktı Tuana'nın ağzından istemsizce.

''Bana sadece bu gece de olsa güven.'' diyerek genç kadının dudakları ile birleştirdi dudaklarını. İki tarafta kendinden geçmişçesine öpüyordu birbirini, geçmişin intikamını bu şekilde alıyorlardı sanki. Tuana'nın eli yavaş yavaş Çağan'ın ensesine doğru çıktı. Parmaklarına değen saçlar ile okşarcasına oynuyordu. Genç kadın bir süre sonra nefes nefese geri çekti kendisini. Zevk almadı dese yalan olurdu. Çağan alnını genç kadının alnına yasladı. Hızla alınıp verilen nefes sesleri koca salonu doldururken elleri Tuana'nın yanaklarını avuçlamıştı bile...

Çok geçmeden kucakladı genç kadını. Genç kadın bacaklarını genç adamın beline sarmıştı bile. Çıldırtıcı bir sakinlikle yatak odasına doğru adımladı. Genç kadın ise kucağında olduğu adamın boynuna kollarını sarmış kafasını omzuna koymuştu. Nihayet odaya geldiklerinde hızla yatağa doğru ilerledi genç adam. Sonrasında yavaşça bıraktı genç kadını yumuşak zemine. 

Çağan yatakta sırt üstü uzanan kadın siluetinin üzerine doğru eğildi. Boynundan başlayarak yavaş yavaş dudaklarına kadar öpücükler kondurdu genç kadının. Öptüğü her yer alev alıyordu sanki. Çağan her öptüğünde Tuana'nın ağzından kendisinden bağımsız bir şekilde ufak iniltiler çıkıyordu. İkisinin arzusunu da körüklüyordu. Genç kadının elleri üstündeki adamın gömlek düğmelerine gitti o kendisini öperken. Zaten ilk birkaç düğmesi açık olan beyaz gömleği yavaşça ilikledi. Kollarından da sıyırıp odanın diğer köşesine fırlattı. Elleri kendisinden bağımsız kaslı bedende geziniyordu...

Genç adam da Tuana'nın bir yandan vücuduna ateşli öpücükler kondurup diğer yandan önü düğmeli diz üstü elbisesinin düğmelerini ilikliyordu. En sonunda genç kadın sutyen katı kaldığında ne kadar karanlıkta olsalar da utanmıştı doğrusu. Yanaklarının kızardığını hissedip, kasılmıştı.

''Kendini rahat bırak...'' dedi genç adam arzu dolu ama bir o kadar da güven veren bir sesle.

Çağan, Tuana'yı hâlâ öpmeye devam ederken bir yandan da elleri genç kadının sutyen kancasına doğru gitti. Tuana'da destek olmak istercesine gövdesini elinden geldiğince havaya doğru kaldırdı. Genç adam sutyeni de çıkardığında dudakları genç kadının dudaklarından aşağı inerek vücudun da dolanmaya başlamıştı bile. Genç kadın ise arzu dolu iniltiler çıkararak genç adamın omuzlarına tırnaklarını geçirmişti istemsizce. 

Genç adam çıldırtıcı bir yavaşlıkla genç kadının vücudunu öperken bir yandan da pantolonunun kemerini çözüyordu. Tuana ise zevkten dört köşe olmuş bir halde olacakları bekliyordu.

''Neden... Neden böylesin? Neden karşı koyamıyorum... Sana?'' Genç kadın nefes nefese zorlukla da olsa konuşmuştu. Üzerindeki bu adam ne yapıyordu da kendisine çekiyordu? Bu adama karşı hissettikleri doğru bir his miydi? Hayır, Hayır kesinlikle doğru değildi! Bu bağlılık için bir birliktelik değildi, aksine ayrılık içindi...

&

SELAM! ABİ CILDIRIYORUM BU SAHNELERİ YAZDIĞIM İÇİN KENDİMDEN UTANDIM YEMİN EDERİM ĞWĞSALSĞQWLĞASĞQWŞQĞW UMARIM ÇAĞAN YA DA TUANA YANLISLIKLA BİLE GÖRMEZ.

Benden daha da bu sahneyi istemeyin olur mu 🥺🥺 yoksa ha şurada düşüp bayılacağım🥰

Nasılsınız asklarım? Bence muradımıza erdik bu sahneyi de okuduğumuz için HAHAHAQĞWŞAĞSALSĞQWĞ

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. Yıldızlar kadar öpücük!

VarisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin