Niall's POV.
Nadat ik Harry alles verteld heb zat ik veel beter in mijn vel. Ik had niet verwacht dat hij zo zou reageren. Maar gelukkig is alles weer goed. Ik heb net Denise een berichtje gestuurd dat ik het Harry heb verteld.
We gaan zometeen met het hele One Direction team uit eten. Minus al de bodyguards. Ik trek nette kleren aan, want we gaan naar een chic restaurant.
Liam loopt onze gedeelde hotel kamer binnen met zijn mobiel aan zijn oor. "I know, babe. Just one more week, I promise I'll see you soon." Hij zucht en hangt op.
"Sel?" Vraag ik en hij zucht nog een keer en laat zich op het bed vallen.
"Yeah. I called her asking how's she's doing and she said she was fine, but she got a cramp." Hij draait zich om zodat hij op zijn buik ligt.
"Oh. Do you think the baby is coming earlier?"
"I really don't hope so. I want to be there when she's giving birth. I mean the worst thing for a parent is to miss their childs' birth." Hij staat op en trekt zijn nette kleren aan.
"Why did Management have to schedule a tour, when they know I'm going to be a parent in less than a month. Shit. I'm not ready. I'll probably be the worst dad ever." Ik loop naar hem toe. "Ofcourse not Li, you're really good with kids. I'm absolutely certain that you're going to be fine."
Ik trek mijn schoenen aan en strik ze. "Now come on," Zeg ik en pak mijn portomonnee. "Lets go."
Tijdens de rit naar het restaurant komen we een aantal fans tegen. We nemen een paar foto's met ze en signeren hun spullen.
"Thank you so much." Zegt een fan tegen me en geeft me een snelle knuffel. Ik knuffel terug. "No problem, love."
Als we in het restaurant zijn worden we naar onze tafel geleid en vraagt de ober wat we willen drinken. Ik zit tussen Louis en Harry in, wat misschien niet zo'n goed idee was, want ze praten of achter mijn rug of voor mijn gezicht met elkaar. Van Management mogen ze niet zoveel meer samen doen bij concerten en in video's, bang dat er weer mensen over Larry Stylinson gaan beginnen. Iedereen denkt dat hun vriendschap niet zo sterk meer is, maar daar is niks van waar. Ze zijn nog de dikste vrienden.
Louis heeft een hand op mijn schouder terwijl hij erop leunt om met Harry achter mijn rug te kunnen praten en Harry zit zowat op mijn schoot.
"Guys, I know you guys are in love but can you please stop?" Ze kijken mij met opgeheven wenkbrouwen aan. "Or change seats or something?" Ze kijken mij aan zonder is te zeggen en gaan daarna door met praten. "Okay, Harry stand up. I'm gonna sit on your seat and you can sit on mine." Harry en ik staan op en gaan op elkaars stoel zitten.
Iemand van Modest! waarvan ik de naam niet eens kent tikt met zijn mes tegen zijn wijnglas aan. "So, only one week left of this tour. After that you can do whatever you want: Go home, on vacation, just be careful with what you're doing. We don't need any bad rumours in the papers at the moment. It has all been so hectic that we only want positive things." Zegt hij en kijkt ons streng aan.
--
I ship Larry Stylinson. Hihi.
Vote en Comment. (dat motiveert me)
- Anouk x
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanfictionHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...