Harry's POV.
Chloe en ik gaan lopend naar Liam en Seline. Seline's huis is een paar straten verderop. We lachen en praten een beetje totdat we bii het huis aankomen. Ik druk op de deurbel en wacht. Niemand doet open. Ik druk nog een keer op de deurbel terwijl Chloe naar de schuttingdeur loopt.
"It's no use Haz, they're sitting outside."
Chloe opent de schuttingdeur en ik loop naar haar toe. Ik doe de schuttingdeur weer dicht en we lopen naar Liam en Seline toe. "Hi guys."
Seline en Liam draaien zich om. "Hey!" Roept Seline en probeert op te staan. Het lukt haar zelf niet door die dikke buik dus Liam helpt haar en staat zelf ook op. Ze lopen naar ons toe.
Ik geef Liam een man-hug en geef Seline een knuffel en een kus op haar wang. Chloe geeft ze allebei een knuffel. "Wow! Sel you're big, are you sure it's only one?" Zeg ik voor de grap.
Ze kijkt me boos aan. "Very funny dickhead."
Ik haal mijn handen omhoog. "Sorry, sorry! No need to curse."
"Sorry. I've got those moodswings you know?"
"Want something to drink?" Vraagt Liam.
"Sure."
We gaan zitten en Liam haalt ons wat te drinken op. Liam komt terug en zet twee glazen met cola voor ons op tafel. Liam gaat weer zitten.
"When are you going to London?" Vraagt Chloe.
"Probably next week, but we don't know if Sel can fly, because she's 8 months pregnant." Zegt Liam en ik knik.
"Okay."
-
Na een tijdje kletsen pak ik een emmer met water en gooi het over Liam's hoofd heen. Li schikt en draait zich om. "Harry!"
Hij pakt de emmer die ik gebruikt heb en vult het met water. Daarna komt hij naar mij toegerend. "Aahh!" Schreeuw ik en ren verder de tuin in. "No! Come here! Harry!"
Ik lach en ren door. Ik lach maar ik stop als ik water op mijn rug voel. Ik hoor Liam achter mij lachen. Ik ren naar hem toe en spring op hem. We beginnen te stoeien. Hij rolt mij over zodat ik op mijn rug lig. Ik lach en draai ons weer om. Ik sta op en voel me een beetje duizelig. "Woo." Ik houd me vast aan Liam en hij houdt mij vast. "Are you okay Haz?" Vraagt Liam.
Ik knik, maar krijg zwarte vlekjes voor mijn ogen. Mijn benen beginnen te trillen en voordat ik kan beseffen wat er gebeurt is alles zwart.
---
Heeii Anoukinos!
Please vote en comment!
Ik hoop dat jullie een leuke vakantie hebben. Ik ben nu op vakantie en de eerste paar dagen was het alleen maar regen. Vandaag en gisteren eindelijk zon!
Shout out naar Damea_Books en carmenthatsme
Lots of love,
- Anouk Stylinson xxx
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanfictionHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...