Hoofdstuk 47

2K 53 4
                                    

Niall's POV.

Er zijn een paar uur voorbij. Zometeen komt een dokter en die gaat het verband van mijn hoofd en ogen afhalen. Ik ben zo nerveus! Ik hoop echt dat ik weer kan zien! Anders weet ik echt niet wat ik met mijn leven aan moet. Ik heb er wel 15000 dollar voor moeten betalen! En als ik niet meer kan zien heb ik dat dus gewoon verspild...

"Are you okay, mate?" Vraagt Zayn.

Ik veeg mijn zweethanden af aan mijn broek en ga rechter op zitten.

"Ye-Yeah I'm fine, just a bit nervous." Zeg ik.

"I'm nervous as well." Zegt Denise.

"Yeah, me too." Zegt Zayn.

Ik hoor dat de deur open gaat.

"Hello everyone. Mr. Horan, how are you feeling?" Vraagt de dokter.

"Good."

"Okay. Well, I'm going to get the bandage off so we can see if your sight is back." Ik knik.

Ik word nog nerveuzer. Mijn hele lichaam begint te trillen. Mijn ademhaling word sneller en ik hoor niets meer.

"Niall? Niall! Calm down, it's going to be okay, it's going to be okay." Zegt Denise terwijl ze mij een knuffel geeft.

Ik word rustiger en ik voel dat iemand het verband van mijn hoofd en ogen afhaalt. Ik knijp mijn ogen stevig dicht, te bang om ze open te doen.

"Niall can you open your eyes please." Zegt de dokter.

Ik adem in door mijn neus en uit door mijn mond, en doe heel langzaam mijn ogen open...

...

...

...

...

...

...

...


Ik word verblind door vel licht. Ik knipper en draai mijn hoofd naar recht. Ik zie een wazig beeld. Ik knipper nogmaals en zie dan Denise staan.

"Denise?" Zeg ik en steek mijn hand uit. Ik draai mijn hoofd naar de andere kant van mij. "Zayn?"

"I-I guys, I have my sight back!"

"Niall! Oh my god I'm so happy right now." Zegt Denise en geeft mij een knuffel. Ik glimlach en wrijf haar tranen weg.

"Oh Nialler, I was so nerveus!" Zegt Zayn en hij knuffelt mij ook.

"I never thought I would see again. Thank you so much doctor." Zeg ik tegen de dokter.

"No problem sweetie." Zegt de dokter.

"I'm going to calling the rest be right back guys!" Zegt Zayn blij en rent de kamer uit.

"I missed you so much." Zeg ik tegen Denise.

"I was here the whole time." Zegt ze verward.

"Yes, but I couldn't see you." Zeg ik en kus haar.

---

Niall kan weer zien! Ik vond het te zielig om hem blind te laten! Maaruuhh , vote and comment?! :) x

Volg het account van een vriendin en mij :Lisa_Anouk1D en lees ons boek We Can't Turn It Back :))

- A.

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu