Harry's POV.
Chloe wil net naar de meisjes kant lopen als ik haar mijn arm vast pak.
"Wait up!" Zeg ik
"Okay?"
Ik friemel nerveus aan mijn shirt. Kom op Harry je kan het. Zeg gewoon wat je voor haar voelt.
"I just wanted to say that, I...Uhm...I"
"You what Harry?" Vraagt ze met een lach.
Ik zucht.
"It's nothing...Just forget it." Zeg ik.
Ik loop de wc in en leun tegen de wasbak aan. Ik kijk naar mezelf in de spiegek.
"Why is it so damn hard?!"
Ik doe de kraan aan en maak met mijn handen mijn gezicht nat. Ik zucht een keer voordat ik de wc weer uitloop en terug naar de tafel ga.
---
Een halfuurtje later zitten we weer in de auto. Niall en Maddy zitten te zeuren dat ze buikpijn hebben.
"You guys almost eat the whole restaurant! Idiots." Zeg ik.
"Bad word!" Zegt Maddy en wijst met haar vinger naar mij.
"Yeah Harry I agree with Maddy! Bad word!" Zegt Niall.
Ik kijk hem geirriteerd aan en draai mijn hoofd naar het raam. Chloe zit nu ook op mijn schoot, en ik kan het niet helpen maar voel allemaal vlinders in mijn buik.
Niall zet ons af bij het hotel en ik loop direct door naar mijn kamer. Waarom ben ik nou weer verliefd op Chloe? Zij voelt nooit hetzelfde over mij, en Niall vermoord me als hij dit hoort.
Ik die mijn kleren uit en stap onder de douche. Ik sing zachtjes Little Things.
You'll never love yourself
Half as much as I love you
You'll never treat yourself right, darlin'
But I want you to,
If I let you know, I'm here for you,
Maybe you'll love yourself,
Like I love you
Oh
And I've just let these little things
Slip, out of my mouth,
'Cause it's you, oh it's you,
It's you,
They add up to
And I'm in love with you,
And all these little things,
Ik ga op het bed liggen en staar naar het plafond. Ik voel mijn ogen zwaarder en zwaarder worden. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.
---
Vote and comment please!
:D .x
JE LEEST
Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)
FanficHoi! Ik ben Chloe Charlotte Horan, ik ben 16 jaar, en ik ben het halfzusje van Niall Horan. Ja, je hebt het goed gezien Niall Horan uit de boyband One Direction. Niall's vader is ook mijn vader, alleen ik heb een andere moeder. Ik ben in Ierland geb...