Hoofdstuk 64

1.7K 48 6
                                    

Harry's POV.

Toen ik Nikki voor het eerst zag, werd ik helemaal warm van binnen. Het klinkt misschien raar, maar ik kan er niks aan doen. De hele weg naar het meertje blijf ik Nikki aankijken. Ze kijkt me aan en glimlacht terwijl ik weg kijk. Ik snap het niet, ik ben toch verliefd of Chloe? Ik hou van haar en zij van mij, dat is waarom we verkering hebben. Maar toch lijkt het wel of ik wat voel voor Nikki. Het kan bijna niet, ik ken haar nog maar een half uur. "Hey, mate? You okay?" Vraagt Niall.

"Yeah, just zoned out for a minute."

"Harry?" Vraagt Maddy terwijl ze aan mijn mouw trekt.

"Yeah?"

"Can you give me a piggy ride?" Vraagt ze.

"Ofcourse!" Zeg ik lachend.

Ik ga door mijn knieën en laat Maddy op mijn rug zitten.

"Jeeeejjjj!" Roept Maddy als ik begin te rennen.

Als we bij het meertje zijn aangekomen zet ik Maddy op de grond en ga naast haar zitten. Chloe gaat naast Nikki en Rianne zitten en ze beginnen te praten.

"I totally forgot about Denise!" Zegt Niall. "I'm gonna call her." Zegt hij en pakt zijn mobiel uit zijn zak.

Chloe pakt de bal op die ze meegenomen heeft van huis en begint te voetballen. Nikki staat op en doet ook mee. Chloe glimlacht en loopt naar me toe.

"Are you going to join us?" Fluistert ze in mijn oor. Ik kuch en schud mijn hoofd. "No, I'll just watch." Zeg ik.

"Okay, love you." Zegt ze en kijkt me aan met een glimlach.

Ik zet een neppe glimlach op. "Yeah, I love you too." Zeg ik.

Maar meen ik het wel?

-

Een tijdje later is Denise er ook. Zij en Niall gaan ook voetballen. Maddy komt moe naar me toe lopen. "Tired?" Vraag ik terwijl haar op mijn schoot zet. Ze knikt. "Mhm." Ze leunt tegen me aan en ik doe mijn armen over haar heen. Ik kijk haar aan en zie dat ze in slaap is gevallen. Ik leun tegen het muurtje achter me aan en sluit mijn ogen. Zo blijf ik een tijdje van het zonnetje genieten, totdat ik iemand hoor schreeuwen van pijn. Ik open mijn ogen en kijk wie het was. Nikki zit op de grond met haar knie in haar handen. Ik zet Maddy voorzichtig op de grond en ren zo snel mogelijk naar Nikki toe.

"Are you okay? Where does it hurt?" Vraag ik en haal mijn hand door haar haar.

"My knee hurts." Zegt ze.

Ik haal haar handen weg van haar knie en bekijk het. Er zit een snee in, die waarschijnlijk is veroorzaakt door de harde stenen hier, waar bloed uit loopt.

"It's nothing bad, come on I'll take you home and clean it up." Zeg ik en glimlach lief naar Nikki terwijl ik haar omhoog help.

---

Hooii! Wat vinden jullie van Harry atm? Please vote en comment! Hoe meer votes en comments hoe sneller ik update! Love you lots! :) Xx

- Anouk Xx

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu