Hoofdstuk 2

3.7K 104 11
                                    

Zodra we aangekomen zijn in het centrum parkeren we onze fietsen en lopen we een winkel binnen. Ik zie een leuk zwart jurkje met glitters. 

"Hey Sel, wat vind je van dit jurkje?" Vraag ik aan Seline.

"Ja, die is leuk! Ik denk dat ik deze ga passen." Zegt ze, en laat me een paars jurkje zien. 

Seline en ik passen de jurkjes en komen tegelijk de pashokjes uitgelopen. Ik kijk naar haar en het jurkje staat haar geweldig! "Wauw! Staat je goed Sel!" "Hetzelfde kan ik tegen jou zeggen!" 

We lopen de pashokjes weer in en kleden ons weer om. Daarna lopen we naar de kassa en kopen we de jurkjes. Seline zegt tegen me dat ze er nog schoenen bij wil kopen, ik wil dat ook wel, dus lopen we een schoenenwinkel binnen. Ik zie zwarte pumps met zilveren stuts erop. Seline heeft witte balerina's gepakt. 

Als we de winkel uit zijn en de schoenen hebben gekocht vinden we dat het tijd is om wat te gaan drinken bij een terrasje. Ik bestel een cola en Seline bestelt een sinas. We beginnen een gesprek. "Heb je zin in vanavond?" Vraagt Seline terwijl ze een slok van haar sinas neemt. "Ja tuurlijk! Ik heb er super veel zin in." Antwoord ik. We praten nog even door totdat ons drinken op is en we het tijd vinden weer naar huis te gaan aangezien we verder niks meer nodig hebben. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en zie dat het alweer half vier is. Niall komt thuis met de jongens, maar we hebben bijna geen plek thuis. Drie slaapkamers, één voor mij, één voor mijn zusje Maddy, en één voor mijn ouders. Op de zolder is plek genoeg voor vijf matrassen. Onze zolder is alle drie de slaapkamers bij elkaar in. Dus dat is best wel groot. 

Seline en ik lopen terug naar onze fietsen en fietsen naar huis toe. 

Als ikthuis ben komt mijn zusje naar me toe gerend. "Chlooooooooeeeeee!" Gilt ze en springt op me. "Hoihoi Maddy." zeg ik geef haar een knuffel.

"Niall komt vanavond thuis hé! Ik heb er zoveel zin in!" Zegt Maddy blij.

"Ik ook, ik kan niet wachten om hem weer te zien." Ze glimlacht en rent er vandoor.

"Chloe, je moet je kamer nog even opruimen voordat de jongens komen." Zegt mijn moeder. Een zucht verlaat mijn mond.

"Hoezo dat? Het is niet alsof ze daar in gaan ofzo." Zeg ik geirriteert.

"Doe het nou maar gewoon."

"Okay."

Ik loop de trap op naar mijn slaapkamer en begn met opruimen. Ik pak mijn mobiel en zet If You Could See Me Now, van The Script erop, en begin mee te rappen.

It was Februari 14 Valentinesday,

The roses came, but they took you away.

Tattoot on my arm is the charm to disarm all the harm,

Gotta keep myself calm

But the truth is you're gone.

Ik hoor de deur open gaan maar ik negeer het. Ik ga gewoon door met rappen.

And I'll never get to show you these songs,

Dad you should see the tours that I'm on.

Ik hoor iemand mee rappen. Ik kijk naar de deur terwijl ik rap.

I see you standing there next to mu-

"Oh my god!"

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu