Seizoen 2 Hoofdstuk 20

387 17 14
                                    

Seline's POV.

40 minuten geleden had ik nog een wee. Nu lig ik op de bank en ben samen met Chloe een film aan het kijken. De baby ligt weer op mijn blaas en nu moet ik plassen. Met moeite zit ik op. Ik zucht; Nu moet ik nog opstaan. Ik druk mezelf op via de leuning en ik sta voor mijn gevoel redelijk snel op.

"Ik ga even naar de wc." Ik loop naar de wc en doe mijn behoefte.

Ik was mijn handen en loop de wc weer uit. Ik loop naar de woonkamer en pak Chloe's en mijn glas.

"Cola?" Vraag ik en Chloe staat op.

"Ik doe het wel." Zegt ze en ik schud mijn hoofd.

"Laat mij alsjeblieft even lopen, dat is tenminste nog iets dat ik wel kan doen." Chloe gaat knikkend zitten en ik waggel de kamer uit naar de keuken.

Ik open de koelkast en vul Chloe's glas met cola en die van mij met water. Als ik de glazen op wil pakken voel ik ineens water langs mijn benen lopen. Oh. Mijn. God. "Chloe!"

Chloe komt rennent de kamer binnen.
"Wat is er?!"

Ik probeer rustig te blijven. "Mijn vliezen zijn gebroken." Chloe kijkt naar beneden.

"Oké. Blijf rustig. Ik bel de vroedvrouw en jij belt Liam, oké?"

Ik knik en loop rustig naar de woonkamer, bang voor wat er komen gaat. Ik pak mijn mobiel adem een keer diep uit en bel Liam.

-

Liam's POV.

"20 seconds guys!" Roept er iemand.

"10!"

"5!"

Het scherm gaat omhoog en net als we het podium op willen lopen voel ik mijn mobiel trillen. Bad timing. Het muziek begint. Ik twijfel geen moment en ren weg van het poduium, mijn mobiel in mijn hand. Ik hoor mensen mijn naam roepen. Ik neem op.

"Hello?" Vraag ik met de mobiel aan mijn ene oor en een vinger gedrukt tegen de andere. "Liam!" Hoor ik Seline roepen in paniek. "Sel, babe, are you okay? Is the baby coming?!" Ik hoor Seline huilen.


"Yeah, the baby is coming, I'm in labour." Zegt ze door het huilen heen.


"It's gonna be alri-"

"But you're not here! What am I gonna do?!"

"Ssh baby. Listen to me, sweetheart." Zeg ik kalmerend, ookal kost het me veel moeite om zelf rustig te blijven. Ik ren naar de kleedkamer.

"I promise you that I'm gonna be there as soon as possible, yeah? I'll take the first flight, and I'll be there yeah?" Ik pak mijn tas en prop er wat kleren in. "I'm gonna go to the airport now, okay sweetheart?" Seline is ondertussen wat gekalmeert. "I love you very much baby, I'll see you soon." Zeg ik en hang op.

Ik pak mijn portomonnee en hang de tas aan mijn rechter schouder. Ik doe de deur open en loop door de mensen heen terwijl ik hun vragen negeer.

Ik voel een hand op mijn schouder. Ik draai me om en zie mijn bodyguard Peddy staan. "What's wrong?" Vraagt hij. "Sel's in labour. And I'm going to the aiport and I'm gonna be there for her."

"Management is nog gonna be happy," Ik zucht. Ik heb hier geen tijd voor. "But come on, you're going to be a father." Hij duwt me verder en ik glimlach.

Ik bedenk me ineens dat Harry, Niall, Louis en Zaym nog van niks weten en nu op het podium staan zonder dat ze weten dat ik nu weg ga.
Ik stuur ze snel een berichtje via een groepswhatsapp, wetend dat ze altijd hun mobiel wel bij zich hebben op het podium.

Peddy brengt me naar het vliegveld en koopt een kaartje voor het eerste vliegtuig dat naar Nederland gaat. We hoeven gelukkig niet lang te wachten, want over tien minuten vertrekt het vliegtuig. We zitten tussen andere mensen in, maar dat boeit nu even niet. Het belangrijkste nu is dat ik optijd bij Seline ben voordat de baby geboren wordt. Peddy leidt me door de menigte heen en in het vliegtuig. Het vliegtuig stijgt op en vliegt naar Nederland.

---

Bedankt voor het lezen!

5 comments van verschillende mensen voor een nieuw hoofdstuk!

Zeg gedetailleerd wat je van dit boek vind :).

Toewijding: lolas_storys

Vraag voor toewijding: Wie zoenden samen toen er ruzie tussen Chloe, Niall en Harry ontstond?

Love you xxx

- Anouk  xx 


Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu