Hoofdstuk 31

2.2K 54 8
                                    

Chloe's POV.

Ik voel mijn mobiel afgaan. Ik kijk en zie dat ik een sms'je van Bram heb. Ik klik weg en leg mijn mobiel weer weg. Een paar minuten later hoor ik weer mijn mobiel. Weer een sms'je van Bram. Ik wil net wegklikken als mijn mobie nog een keer gaat. Ik zucht geïrriteerd en open de sms'jes.

Van Bram: 'Ik mis je xx'

Naar Bram: 'Ik jou niet.'

Van Bram: 'Ik hou van je Chloe. Dump die Harry en ga met mij verder. Ik weet dat je dat wilt.'

Naar Bram: 'Nee. Dat wil ik niet. Laat me gewoon met rust!'

Ik doe mijn mobiel uit en gooi hem op de bank. Harry kijkt me aan. "Who was it?" Vraagt hij. "Nobody." Zeg ik.

"Well, it obviously was somebody." Zegt hij met een lach. "Just shut up." Zeg ik geïrriteerd.

"Wow, sorry miss chagrin." Zegt Harry met zijn handen omhoog. "Ugh, fuck off." Zeg ik en loop weg.

---

Niall's POV.

Ik heb Denise op een date gevraagt en ze zei ja! We stappen in de auto en rijden weg. De rit duurt ongeveer een half uur, want we zitten niet zo dicht bij het centrum.

Ik zie een meisje onze kant op wijzen. Denise en ik zitten nog steeds in de auto. Opeens komen er tientallen meisjes op de auto afrennen. Ik kan de weg niet meer zien en de auto begint te slingeren. We botsen keihard tegen iets op en ik voel glas in mijn ogen komen. Ik schreeuw het uit van pijn en alles wordt zwart voor mijn ogen. Ik voel me duizelig en ik word misselijk. Voordat ik het weet wordt mijn lichaam gevoelloos en ben ik uit het bewust zijn.

---

Chloe's POV.

Ik hoor mijn mobiel afgaan. Zou het alweer Bram zijn? Zuchtend pak ik mijn mobiel en neem op.

"Met Chloe." Zeg ik.

"Ehh- yeah hi. I'm calling from the local hospital. Niall Horan and Denise Vuug have been in an accident."  Ik verslik me op mijn eigen spuug.

"What? Are they okay?"

"They are both unconscious That's all we know for now. Please come to the hospital as quick as you can."

"Yeah, okay. Thank you. Bye." Zeg ik en ik hang op.

---

4+ comments en vanavond of morgen weer een nieuw hoofdstuk! Vote! :D xx

- A.

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu