Hoofdstuk 73

1.4K 42 3
                                    

Liam's POV.

      Vandaag is Seline jarig. Dat betekent dat ze bij me in komt wonen. Gisteren hebben we al haar spullen ingeladen. Ze is nu zes maanden en drie weken zwanger. We hebben ervoor gekozen om het geslacht van de baby onbekend te laten. Het maakt mij niet uit wat de baby is. Meisje of jongen, allebei is goed. Als de baby een meisje wordt noemen we haar Lisa en als het een jongen wordt noemen we hem Mason. 

      Ik vind het echt zielig voor Niall. Hij heeft ons gisteren vertelt dat hij onvruchtbaar is geworden door de trap in zijn ballen van Harry. Nu ziet hij Seline en mij helemaal blij, omdat we een kind krijgen, van onszelf. Ik weet niet waar Harry is, maar als ik hem zie krijgt hij het zwaar te verduren.

     "No No No, babe. I'll take that. You go and relax."  Ik pak de schaal met hapjes dat Seline in haar handen heeft af. Seline zucht. "Don't be so protective, I can do it." Zegt ze en pakt de schaal weer af en loopt weg. Ik zucht en schud mijn hoofd.

      We vieren haar verjaardag bij haar ouders' huis en zijn nu bezig met alle voorbereidingen. Ik pak twee zakken chips uit de kast. "Liam!" Roept Seline. Ik laat de zakken chips vallen en ren naar Seline toe. "What? What is it? Are you okay? What's wrong?!" Vraag ik in paniek.

"Babe, there's nothing. I just called you because the people come in 15 minutes." Zegt Seline. Ik zucht in opluchting en plaats een hand op mijn hart. "You just gave me a freaking heart attack, I thought there was something wrong with the baby." Zeg ik.

"You know what?" Zegt Seline. Ik kijk op. "What?" "I think it's the best that you go and relax, instead of me." Zegt ze en duwt me op de bank. "But-" Ze ik en wil weer gaan staan. Ze schudt haar hoofd. "No buts, sit."

      De deurbel gaat en ik sta op om naar de deur te lopen. Ik doe de deur open en zie Niall, Denise, Chloe en Maddy staan. "Hi mate." Zegt Niall en geeft me een knuffel. "Li-Li!" Roept Maddy en springt in mijn armen. "Hi Mads." Zeg ik en knuffel haar. "Come in."

      Ik draag Maddy naar de woonkamer en zet haar neer op de bank. Maddy, Niall, Denise en Chloe feliciteren Seline.

      "Me first, me first!" Zegt Niall als ze de cadeautjes gaan geven. Niall geeft Seline een pakje met groen inpakpapier. Seline maakt het open. Er zit parfum en een cadeaubon voor kleding in. Daarna is Denise, zij geeft lipgloss, oogschaduw en nagellak. Maddy geeft haar een zelfgemaakte tekening. Nu is Chloe. Chloe geeft het cadeautje aan Seline. Ze pakt het uit. Het lijkt op een boek. "It's a photoalbum of us through the years." Zegt Chloe. Seline bekijkt alle foto's uit het boek. Ze staat op en geeft Chloe een knuffel. "It's perfect, thank you so so much."

---

Please vote en comment! Als je me wilt volgen op instagram dit is mijn account: ikbenanouk_

en laat even jouw acc naam achter in de comments zodat ik weet wie je bent!

Kijk naar de auditie van Bars and Melody (BGT) op Youtube. It's perf! Zij en de moeder van Leondre volgen mij op twitter, Leo noemde me cutie en zei love ya. aahh :)

- Anouk :) Xx

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu