Hoofdstuk 23

2.5K 68 1
                                    

Chloe's POV.

Ik begin spontaan te lachen.

"What?" Vraagt hij beledigd.

"Is little Harry jealous?" Vraag ik in een baby stemmetje.

"Yes." Zegt hij en trekt een pruillip.

"Why would I fall in love with him Harry?" Vraag ik lachend.

"I just, I don't know. He's just so into you."

"Yeah, but I'm not into him!"

"Really?" Vraagt hij lief.

"Really." Knik ik bevestigend.

"Promise?" Vraagt hij weer.

"Promise!" Lach ik.

"I'm sorry..." Zegt hij.

"Don't be, it's cute." Zeg ik en knipoog.

"But, wait...I kissed with Bram? Wauw..."

"Yeah..." Zegt Harry en hij kijkt een beetje zielig.

---

Na het skypen ben ik naar boven gegaan en heb ik andere kleren aangedaan, want ik zat nog in mijn joggingbroek. Ik loop naar de bushalte en wacht op de bus. Als ik in de bus kom is er geen plek meer om te zitten. Great. Ik blijf staan en houd me aan een stoel vast. Ik viel bijna één keer op iemand. Awkward.

---

Ik loop Bram's ziekenhuis kamer binnen.

"Hoi Bram. Hoe gaat ie?" Vraag ik en neem plaats op de stoel die naast zijn bed gaat. Zijn ogen beginnen te glinsteren en hij glimlacht.

"Hoi Chloe! Het gaat goed met mij met jou?" Zegt hij blij.

"Ook goed." Zeg ik.

Toen Harry vertelde dat Bram en ik gezoent hadden begon het me aan het denken te zetten. Vond ik Bram leuk? Nou ja, ik heb nu met Harry en ik houd van hem.

---

"Hahaha, echt?" Vraag ik lachend aan Bram. We zitten te lachen om een grap die hij heeft gemaakt.

"Ja echt!" Schreeuwt hij en lacht net zo hard als mij. Hij begint te kuchen. Ik pak een glas met water van het kastje en geef het aan hem.

"Dankje." Zegt hij en glimlacht.

Ik kijk hem in zijn ogen. Hij heeft mooie blauwe ogen. "Geen dank." Ik kijk naar zijn lippen die ik op een of andere manier heel graag wil kussen. Ik voel mezelf inleunen en hij doet dat ook. Als onze lippen net raken sta ik op. Ik kan dat niet doen! Ik date Harry! Ik vind Harry leuk niet!

"Ik-Sorry" Zeg ik en ik loop weg.

---------

Woehoeeeee twee updates in één dag! Ik heb twee namen uitgekozen, maar ik ga ze nog niet zeggen! Haha...

Vote, comment, follow?! :D x

-A

Het Halfzusje van Niall Horan. (One Direction-Dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu